پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

اضافه کردن زبان فارسی به ویندوز 7 (Windows 7)

از آنجایی که ظاهر بخش های مختلف ویندوز 7 با ویندوز های دیگر مایکروسافت متفاوت است و پس از نصب ویندوز کاربران برای تایپ فارسی و اضافه کردن زبان فارسی به کیبورد خود دچار مشکل می شوند بر آن شدیم تا آن را به صورت تصویری آموزش دهیم.

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید


-دکمه Start ویندوز را بزنید تا Start Menu باز شود، سپس گزینه Control Panel را باز کنید.






























2- در صفحه جدید که می بینید روی علامت فلش سیاه رنگ Control Panel کلیک کنید تا منویی را که میبینید باز شود.
3- گزینه All Control Panel Items را انتخاب کنید تا نحوه نمایش آیتم های کنترل پنل تغییر کند.



-- گزینه Region and Language را باز کنید.


4- سربرگ Keyboards and Languages را انتخاب کنید.
5- سپس روی گزینه Change keyboards کلیک کنید تا باز شود.

6- از صفحه جدید که باز می شود روی دکمه Add کلیک کنید.


7- لیست را به پایین انتقال دهید تا گزینه Persian ظاهر شود.

8- گزینه Persian را پیدا کنید و روی علامت + کلیک کنید تا زیر مجموعه آن باز بشه.
9- از زیر مجموعه آن تیک گزینه Persian را بزنید.
10- روی دکمه Ok کلیک کرده تا همه تغییرات ثبت شود.


-

11اطمینان حاصل کنید تا کیبورد فارسی وجود داشته باشد.

12- روی دکمه Ok کلیک کنید.اکنون زبان فارسی به کیبورد شما اضافه شده است و می توانید از آن استفاده کنید.

در آخر باید عرض کنم این مطلب رو واسه یکی از دوستان گلم گذاشتم

نظرات 10 + ارسال نظر
azam سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:19

عالی بود
خدا خیرتان بدهد.

خواهش میکنم دوست عزیز امیدوارم به خوبی راهنمایی شده باشی
مرسی از اینکه به ما سر زدی

yazdan سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 http://www.rabieea0123.blogfa.com

عالی بود
مر30 عزیزم دستت طلا

me جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:44

بسیار سپاس

علی یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:38

تشکر

hashikh سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:43

damet garm

saeid چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:14

thank you

rasol پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:47 http://rasol-ezrali.lxb.ir

واقعا دمت گرم

آرش برزگری یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 14:54

من تمام اینکارها رو انجام دادم. اما فقط با سایت شما مشکل دارم.

کجاشو مشکل داری دوست عزیز بگو دقیقا من راهنماییت کنم

محسن یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 13:46

سلام. من کیبوردم فارسیه. یک بار هم پیام ارسال کرده ام. اما امروز مدام این خطا رو میده و ارسال نمیشه. کنترل پنل رفتم زبان کیبورد هم درست بود. ویندوزم هم 7 هستش.

سلام دوست عزیز
خطای چی میده میشه دقیق تر اعلام کنی یا عکسی از خطات بدی ببینم تا بهتر اهنماییت کنم

بهنام سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 00:27

سلام من هم دقیقا همین مشکلو دارم کیبوردم فارسیه باز موقع ارسال خطا میده

سلام
ارسال چی عزیز.یه بار حذف کردین 2باره اضافه کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد