پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

چرا یک پسورد روی ویندوز به تنهایی نمی تواند از داده های شما محافظت کند ؟؟

در حقیقت یک پسورد روی ویندوز تنها می تواند از کامپیوتر شما در مقابل یک دسترسی غیرمجاز عادی محافظت کند.بنابراین اگر یک هکر دسترسی فیزیکی به سیستم کامپیوتری شما داشته باشد یک پسورد عادی که از طریق کنترل پنل گذاشته می شود قادر نیست ازداده های کامپیوتر شما محافظت کند.

اگر سیستم کامپیوتری دزدیده شود !

یک پسورد ویندوز تنها از ورود اشخاص به حساب کاربری شما جلوگیری می کند.اگر یک هکر دسترسی فیزیکی به سیستم کامپیوتری شما پیدا کند قادر است تمامی موانع متداول را بردارد و به سیستم شما نفوذ کند.

برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ادامه مطلب ...

انقلاب ۱۱ مرد قهرمان | اولین نگاه به Pro Evolution Soccer 2014

باز هم به سنت هر ساله شاهد نسخه ای دیگر از بازی محبوب Pro Evolution Soccer خواهیم بود. رقابت این بازی با نسخه رقیب غربی خود یعنی FIFA همراه یکی از جذاب ترین رخداد های دنیای بازی های رایانه ای ورزشی بوده است .تقریبا از سال ۲۰۰۸ به بعد نسخه های منتشر شده توسط کمپانی کونامی دچار یکنواختی در گیم پلی و هوش مصنوعی فاجعه بر انگیز شد. هسته اصلی بازی که شامل فیزیک بازیکنان می شد دیگر جواب گوی نیاز ها و هماهنگ با پیشرفت های بازی نبود و از همان سال هاافت PES شروع شد . همان موقع بود که کونامی متوجه پیشرفت های رقیب شد و تصمیم گرفت که انقلابی در بازی خود به وجود بیاورد .


برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 
ادامه مطلب ...

امن‌کردن ‌سایت؛ کار دشواری که باید انجام شود - بخش پایانی


در سال ۲۰۰۶ اعضای یکی از گروه‌های مجرمانه فروشگاه‌های آنلاین شرکت‌هایی نظیر 7-Eleven، Hannaford Brothers و چندین خرده‌فروشی دیگر را هک کردند. هدف آن‌ها پیدا‌کردن رخنه‌ای بود که به حلقه کلاه‌برداری کارت‌های خریدشان امکان جمع‌آوری اطلاعات کافی برای انجام یک کلاه‌برداری بزرگ را بدهد. در روزهای آغازین آن سال، به‌لطف هکرهای روسی که در میان آژانس‌های امنیتی به هکر ۱ و هکر ۲ مشهور بودند، آن‌ها دستبرد به خزانه اصلی را انجام دادند.  هکرها که در هلند و کالیفرنیا مستقر بودند، توانستند نقطه‌ضعفی را در ‌سایت سیستم پرداخت هارت‌لند (Heartland Payment System) پیدا کنند.

الفبای امنیت در وب - بخش سوم



برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ادامه مطلب ...

اولین نگاه به «ندای وظیفه: ارواح»(Call of Duty)

اگر قرار باشد بین عناوین اکشن اول شخص (First Person Shooter) در بازی های رایانه ای یک نظرخواهی جامع برگزار کنیم, بدون شک محبوب ترین فرنچایز در این سبک “ندای وظیفه” (Call of Duty) انتخاب خواهد شد و هیچ شکی هم در آن نیست.اصولا بازی هایی در این سبک مثل Battlefield و یا Crysis داستان چندان قوی و با شخصیت پردازی حرفه ای ندارند.شخصیت هایی که در ندای وظیفه معرفی شدند را هیچ کس فراموش نمی کند.با جان “ساوپ” مک تاویش Modern Warfare را آغاز کردیم, با Roach در Modern Warfare 2 دست ماکاروف و کاپیتان شفرد را رو کردیم و با کاپیتان اسکاتلندی عزیزمان جاناتان پرایس سیگار برگ روشن کردیم و به تریلوژی MW پایان دادیم.

برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ادامه مطلب ...

راهنمای انتخاب دوربین مناسب: عکاسی در شب

چندی است به موضوع انتخاب دوربین مناسب برای عکاسی در شرایط مختلف و از سوژه های متفاوت می پردازیم. در کنار معرفی تنظیمات مورد نیاز برای هر یک، چند مدل دوربین را هم به لیست مان اضافه می کنیم. البته همان گونه در هفته های گذشته دیده اید، داستان به همین ختم نمی شود و با اضافه کردن نکات آموزشی به انتهای راهنما، با چند نمونه عکس، برخی ریزه کاری های عکاسی در هر یک از شرایط مورد نظر را هم اضافه می کنیم.

نکته: اگر چه با نگاهی به راهنماهای مختلف شاید این گونه به نظر برسد که برای هر نوع عکاسی نیاز به دوربینی مجزا و تجهیزاتی جداگانه داریم؛ اما همان طور که در ۵۰ ترفند ضروری عکاسی و مقاله «راهنمای: تمام آنچه باید قبل از خرید یک لنز جدید بدانیم» دیدید، تنها با داشتن یک دوربین DSLR یا بدون آینه مناسب و خرید لنز و ابزار درست، می توان در هر شرایطی اقدام به عکاسی کرد.




برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید


  ادامه مطلب ...

آیا کدهای تقلب در GTA V وجود دارد ؟

یکی از ویژگی های جالبی که همیشه در سری GTA وحود داشته کدهای تقلب بوده اند که با فعال کردن آن ها شما می توانید موارد مانند سلامتی بی نهایت ، بدون پلیس ، اسلحه ، وسایل نقلیه عجیب و غریب و غیره را به دست آورید. اما آیا در GTA V هم همچنان کدهای تقلب وجود دارند ؟ در این مورد Rockstar Games سرانجام پاسخ داده است که آیا کدهای تقلب در GTAV وجود خواهند داشت یا خیر .

به تازگی کاربری در سایت GTA5Cheats از استدیوی Rockstar Games سوالی پرسیده که آیا کدهای تقلب در GTA V به مانند قسمت های گذشته وجود خواهند داشت یا خیر ؟ که این استدیو پاسخ داده است :





برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب ...

مصاحبه ای با مهرداد صالح؛ مشاور آی تی و ماهواره هوش سیاه دو

هوش سیاه؛ مجموعه ای سایبری – جنایی روایتی بر سرگذشت یک فوق نابغه با هوش و استعداد و دانش بالای رایانه و آی تی است که تا کنون دو مجموعه از آن ساخته شده و پخش گردیده است که در این بین در میان جوانان و نوجوانانی که با این جور گجت ها و ابزار ها سر و کار دارند محبوبیت بالایی پیدا کرده و این مطئمنا جرقه ای بر تولید سریال های جدید بر مبنای این ژانر خواهد بود. البته از آن جایی که به گفته قدیمی ها بی عیب خداست (!) کم و کاستی های خودش را هم داشت که البته در بسیاری از موارد این فقدان دانش بالاست که انسان را به شک می اندازد! در زیر مصاحبه ای اختصاصی از تیم گویا آی تی با آقای مهندس مهرداد صالح را با هم می خوانیم.
دوستان امکان داره این مصاحبه برای شما قدیمی باشه ولی چیز هایی که معرف میکنه در ادامه جالب هستش حتما بخونید

برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

ادامه مطلب ...

آیفون ۵ جان زن چینی را گرفت !

امروز دو نشریه چینی این خبر را به چاپ رساندند.ماجرا از این قرار است که خانمی بیست و سه ساله ؛ هنگامی که در حین مکالمه با آیفون خود بود جانش را از دست داد ! نقل شده است که در حالی که آیفون ۵ Ma Ai Lun در حال شارژ بوده است یک شوک الکتریکی از آیفون به Ma Ai Lun وارد می شود و سبب مرگ وی می گردد.جزئیاتی بیشتر از این حادثه منتشر نشده است.
Ma Ai Lun مهمان دار شرکت هواپیمایی China Southern Airlines بود و قرار بود پیش از این حادثه ناگوار در تاریخ هشتم آگوست ازدواج کند.از تحقیقات بدست آمده پزشکان ؛ گزارشی بدست آمده که در آن ؛ علت مرگ
.........



برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب ...

Angry Birds Star Wars II به طور رسمی معرفی شد + تریلر بازی

بالاخره Rovio از بازی جدیدی از سری بازی های Angry Birds رونمایی کرد . این نسخه با نام Star Wars II معرفی شده و ادامه ای بر Angry Birds Star Wars می باشد که در نوامبر ۲۰۱۲ منتشر شده بود .

Angry Birds Star Wars II شامل پرندگان جدید ( از ملت چین ) ، مراحل جدید و توانایی های جدید می باشد . علاوه بر این موارد بخش های جدیدی هم به بازی اضافه شده است که می توان به عنوان نمونه به قابلیت Telepods اشاره کرد .


برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب ...

Lumia 1020 ؛ شاهکار نوکیا به بازار آمد

شرکت نوکیا سرانجام از گوشی هوشمند جدید خود که پیشرفته‌ترین محصول این شرکت محسوب می‌شود و دوربین دیجیتالی ۴۱ مگاپیکسلی را نیز در خود جا داده است، رونمایی کرد.

نوکیا توضیح داد که فناوری جدید آن موسوم به PureView شامل سیستم نوری تثبیت تصویر می‌شود و این مسئله به آن معنی خواهد بود که گوشی هوشمند جدید می‌تواند شفاف‌ترین و بهترین عکس‌ها را نسبت به تمام دوربین های دیجیتالی موجود در جهان بگیرد.


برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ادامه مطلب ...

تماشا کنید: ویدئوی رسمی بازی GTA 5

بازی GTA 5 این روزها در کانون توجهات قرار دارد و اکنون شرکت RockStar که توسعه دهنده این بازی است، ویدئوی رسمی گیم پلی این بازی را منتشر کرده است. این ویدئو محیط بازی را در کنسول پلی استیشن ۳ نشان می دهد.

فعلا این بازی برای دو کنسول پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ تایید شده است. مسئولین شرکت راک استار در حال حاضر گفته اند که زمان مناسبی پیرامون بحث در مورد ارایه این بازی برای PC و یا کنسول های نسل جدید مثل پلی استیشن ۴ یا ایکس باکس وان نیست.




برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...

گوگل داکز به زودی به دراپ باکس خواهد آمد

یکی از بهترین کارهایی که شرکت های بزرگ می توانند انجام دهند این است که سرویس های خود را با یکدیگر یکپارچه کنند تا کاربران در پلتفرم ها مختلف نیاز به انجام کارهای اضافی نداشته باشند. از این رو مدیر عامل دراپ باکس یعنی آقای دِرِو هوستون معتقد است که یکپارچه سازی دراپ باکس و گوگل داکز می تواند به نفع کاربران باشد. به بیان دیگر دراپ باکس می خواهد که سرویس خود را با ابزارهای ویرایشی گوگل داکز مثل ویرایش داکیومنت ها، پرزنتیشن ها و صفحات گسترده یکپارچه کند.


 

برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

ادامه مطلب ...

تصاویر جدید و با کیفیت بالا از بازی PES 2014

اکنون شرکت کونامی تصاویر جدید و واضحی را از این بازی ارایه کرده است. در این تصاویر بازیکنان تیم ملی ایتالیا را مشاهده می کنیم.

اکنون عاشقان این بازی می توانند تصاویر واضح و بسیار عالی که توسط شرکت کونامی منتشر شده است را مشاهده کنند. این تصاویر توسط موتور جدید این بازی که به نام ” فاکس انجین ” معروف است رندر شده اند. به نظر طبیعی و عالی می‌رسند. در تصاویری که مشاهده خواهید کرد، بازیکنان تیم ملی ایتالیا را در حال بازی نشان می دهداگر بازیکنان تیم ملی ایتالیا را بشناسید و چهره‌ی آنها را به صورت کامل در ذهن داشته باشید،



برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب ...

Galaxy S III منفجر شد و یک دختر ۱۸ ساله زخمی شد!

یتر خبر را درست خوانده اید ! این یک شوخی نیست ! باید بگویم که انفجار یک گوشی موبایل در جیب یا در دست اصلا شوخی بردار نیست و می تواند لطماتی جدی به صاحب آن وارد کند.امروز خبری مبنی بر انفجار یک دستگاه Galaxy S III سامسونگ در جیب دخترکی ۱۸ ساله به نام Fanny Schlatter همه را شوکه کرد !

متاسفانه باید بگویم که انفجار این Galaxy S III در جیب دخترک صدمات کاملا جدی ای را به وی رسانده است ( در تصاویر کاملا مشهود است )


برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب ...

سوال و جواب با GTA V : هر آن چه که باید در مورد سفارشی سازی اسلحه و ماشین ها بدانید

چند ماه پیش بود که استدیوی Rockstar در نهایت در یک خبر خوشایند اعلام کرد که در gta v شاهد بازگشت سیستم سفارشی سازی خواهیم بود و سفارشی سازی ماشین ها و اسلحه ها بخش مهمی از گیم پلی بازی را تشکیل می دهد. حال به تازگی سایت gameinformer مصاحبه ی کوتاهی با Imran Sarwar تهیه کننده و طراح ارشد ماموریت ها در gtav داشته که در این مصاحبه اطلاعات جالبی از سیستم سفارشی سازی اسلحه ها و ماشین ها به دست آمده است.
سفارشی سازی سلاح ها بخش بزرگی از گیم پلی gta v را تشکیل می دهد. اما چه چیز هایی را می توان بر روی سلاح هایی که داریم اضافه کرد ؟

Custom610 سوال و جواب با GTA V : هر آن چه که باید در مورد سفارشی سازی اسلحه و ماشین ها بدانید

 

برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب ...