پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

6شهریور زمان عرضه آیفون

در حال حاضر مشخص شده که آیفون شش قطعا در ماه سپتامبر (شهریورماه) رونمایی خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری گرگان کامپیوتر وبه نقل از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هاللز، براساس تازه‌ترین گزارش‌ها پرچمدار بعدی شرکت اپل احتمالا در تاریخ ۹ سپتامبر به همراه تازه‌ترین سیستم عامل این شرکت یعنی IOS۸ رونمایی خواهد شد.


برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید


  

شرکت اپل در گذشته مدلهای جدید آیفون خود را در مراسم ویژه‌ای در ماه سپتامبر رونمایی می‌کرد و این بار نیز انتظار می‌رود این اتفاق رخ دهد. بسیاری از طرفداران اپل معتقدند که پس از رونمایی از آیفون ۶ این شرکت آی‌پد ایر را در ماه اکتبر عرضه خواهد کرد.

گزارشها همچنین حاکی از این است که اپل دو نسخه از آیفون شش یکی با نمایشگر ۴.۷ اینچی و دیگری را با نمایشگر ۵.۵ اینچی رونمایی خواهد کرد. اپل ابتدا نسخه ۴.۷ اینچی و سپس نسخه ۵.۵ اینچی را که احتمالا "آیفون ایر" نام خواهد داشت، عرضه می‌کند.

پیشتر شایعاتی وجود داشت که عرضه آیفون شش ممکن است به ماههای پایانی ۲۰۱۴ کشیده شود که دلیل اصلی آن مسائل مرتبط با تولید باطری این گوشی بود اما به نظر می‌رسد که در حال حاضر این مشکل حل شده و اپل ۹ سپتامبر محصول جدید خود را رونمایی می‌کند.

روزنامه کره‌ای اکونومیک دیلی نیوز گزارش داده که تولید نسخه ۴.۷ اینچی شروع شده ولی تولید نسخه ۵.۷ اینچی به زودی شروع خواهد شد. اگر این گزارش‌ صحت داشته باشد احتمالا دو نسخه جدید آیفون اپل تاریخهای رونمایی جداگانه‌ای خواهند داشت.

همچنین در تازه‌ترین گزارش‌ها تصاویر جدیدی از قاب آیفون شش احتمالی منتشر شده است.

برخی از این تصاویر نشان می‌دهد که اگرچه این گوشی دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی است اما همچنان می‌توان با یک دست از آن استفاده کرد.

استیو جابز، بنیانگذار فقید اپل به استفاده از نمایشگرهای بزرگ در آیفون تمایلی نداشت و معتقد بود که یک گوشی هوشمند باید با یک دست به راحتی قابل استفاده باشد.

اخیرا برخی شایعات مبنی بر استفاده از نمایشگر شش اینچی در گوشی‌های آیفون منتشر شده بود.

بررسی این تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که آیفون شش احتمالا نمایشگر بسیار کوچکتری خواهد داشت. همچنین گزارشها حاکی از این است که آیفون ۶ پردازنده بسیار قوی‌تری نسبت به آیفون ۵S خواهد داشت.

اپل طی سالهای گذشته هر سال یک آیفون جدید عرضه کرده و معمولا این کار را اواسط سپتامبر انجام می‌دهد اما این شرکت هنوز این تاریخ را برای امسال تایید نکرده است.

اگر این مراسم شامل رونمایی از ساعت ای واچ نیز شود این عرضه زودتر ازموعد خواهد بود. مراسم رونمایی از آیفون اپل روی آیفون متمرکز است اما این شرکت احتمالا دستگاه پوشیدنی خود را به عنوان یک دستگاه جانبی آیفون رونمایی خواهد کرد.

بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند آی واچ در تاریخی دیرتر و در یک مراسم جداگانه در سال جاری رونمایی شود.

چاک جونز، خبرنگار فوربس خاطرنشان کرد: زمان احتمالی رونمایی از آیفون نشان می‌دهد که آیفون شش باید روز جمعه ۱۹ سپتامبر در فروشگاهها موجود باشد و با توجه به احتمال سیل تقاضای آنلاین برای این گوشی در روزهای قبل از عرضه اپل در سه ماهه چهارم امسال درآمد قابل توجهی را کسب خواهد کرد.

اپل پیش‌بینی کرده که در سه ماهه چهارم امسال درآمدی معادل ۳۷ تا ۴۰ میلیارد دلار به دست خواهد آورد که یک افزایش سه تا هفت درصدی نسبت به سال قبل خواهد داشت.

گزارشها حاکی از این است که اپل از تولیدکنندگان خود خواسته که حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیون دستگاه از آیفون جدید را تولید کنند. اپل عمده سود خود را از فروش آیفون به دست می‌آورد اما اخیرا با فشار روز افزونی از سوی شرکت‌های آسیایی نظیر سامسونگ و تولیدکنندگان چینی نظیر هوآوی، لنوو و زیائومی مواجه شده است.

شرکت زیائومی به رغم اینکه چهار سال از تاسیس آن می‌گذرد در ماه‌های گذشته به پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشیهای هوشمند در جهان تبدیل شده و بیشتر محصولاتش به کپی برداری از اپل معروف هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد