پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

بازی World Of Warcraft حداقل تا ۱۰ سال دیگر پشتیبانی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گرگان کامپیوتر وبه نقل از زومیت چندی پیش بود که بلیزارد، ناشر و سازنده‌ی عنوان «World Of Warcraft»، جشن ده سالگی این بازی را برگزار کرد و حالا طراح ارشد این بازی در مصاحبه‌ای با CNET اعلام کرده است این شرکت برنامه‌های زیادی دارد تا «World Of Warcraft» را تا ده سال آینده‌ نیز پشتیبانی کند.

وی در مصاحبه‌ی خود گفت:

واقعا نمی‌دانم که در سالگرد بیست سالگی این بازی چه خواهد گذشت، اما بدون شک می‌توانم بگویم که یک چنین اتفاقی روی خواهد داد.



برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

وی اضافه کرد که بلیزارد همیشه برای ارائه‌ی بسته‌های الحاقی (Expansion Pack) جدید آمادگی‌های لازم را دارد.

با ارائه‌ی بسته‌های جدید، نشان می‌دهیم که داستان به کجا پیش خواهد رفت و چگونه ما همه‌چیز را به درجه‌ای بالاتر ارتقا می‌دهیم.

Hazzikostas در مصاحبه‌ی خود به این مورد اشاره کرد که بلیزارد به دنبال ساخت ادامه یا همان قسمت دوم برای World Of Warcraft نیست و تصمیم دارد بازی اصلی را بیش از پیش پرورش دهد.

مسلما این بازی، همان چیزی نیست که ده سال پیش عرضه شده است. موتور بازی عوض شده و گرافیک و جلوه‌های بصری دست‌خوش تغییرات بسیاری شده است. در سوی دیگر حتی مکانیزم گیم‌پلی و مبارزات نیز تغییر کرده است.

طراح ارشد بازی در انتها اشاره به این موضوع داشت که همه‌ی تلاش بلیزارد، ادامه‌ی میراث بزرگی است که World Of Warcraft ده سال پیش آن را آغاز کرده است و این شرکت با پشتیبانی صحیح و به موقع، مشکلات احتمالی را برطرف و به پیشرفت و بهینه‌سازی هر چه بهتر بازی کمک می‌کند. این پشتیبانی باعث خواهد شد تا بازیکنان احساس بهتری به بازی داشته باشند و ارزشی بیش از پیش را برای بازی قائل شوند.



«World Of Warcraft» دارای رکورد گینس بیشترین تعداد مشترکین و بازیکن در بین تمامی بازی‌های وسیع چند نفره‌ی آنلاین نقش آفرینی است.

طبق آخرین گزارشات٬ تا انتهای آگوست سال ۲۰۱۴ بیش از ۷ میلیون نفر در این بازی اشتراک کاربری دارند و بیش از ۱۰۰ میلیون حساب کاربری نیز از روز اول انتشار تا به این لحظه در این بازی ساخته شده است. جالب است بدانید World Of Warcraft لقب پرفروش‌ترین بازی تاریخ را در اختیار دارد.

این عنوان تا جولای سال ۲۰۱۲ بیش از ۱۰ میلیارد دلار به حساب سازندگانش سرازیر کرده است. برای مقایسه می‌توان به فروش ۱.۵ میلیارد دلاری بازی Call of Duty :Black Ops اشاره کرد.

ششمین بسته‌ی الحاقی «World Of Warcraft» تحت عنوان Warlords of Draenor، در تاریخ ۲۲ آبان ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد