پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

۵ گوشی پرچمدار حال حاضر بازار با بیشترین عمر شارژ باتری

به گزارش پایگاه خبری گرگان کامپیوتر وبه نقل از فارنت سال جاری میلادی را باید حُسن ختامی بر گوشی‌های هوشمند با امکان استفاده از باتری آن‌ها برای تنها یک روز و نه بیشتر دانست، گوشی‌های هوشمندی که نمی‌توانید برای استفاده در روز دوم روی آن‌ها حساب کنید.

آغازگر راه این گوشی‌های هوشمند با باتری قوی، گوشی‌هایی مانند گلکسی اس‌5 سامسونگ و اکسپریا زد2 سونی بودند. با عرضه این گوشی‌های هوشمند، شرکت‌های سازنده نشان دادند که تمایل آن‌ها به عرضه گوشی‌هایی با باتری قوی‌تر است.



برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید
  


در بنچمارک‌های انجام شده، بهترین زمان برای امکان استفاده از باتری، در سال گذشته به طور میانگین حدود 6 ساعت بود اما در بهار سال جاری این زمان از هفت ساعت عبور کرد و حتی به هشت ساعت نیز رسید.  شش ماه بعد و با معرفی پرچمداران جدید، می‌توانیم امکان استفاده از گوشی‌های هوشمند برای دو روز و حتی سه روز را نیز داشته باشیم، موضوعی که سال گذشته دور از دسترس بود.

سونی، در این بازار نقشی پررنگ دارد و با تولید گوشی‌هایی با ظاهر زیبا و البته باریک، توانایی خود در تولید باتری‌های فوق‌العاده را به رخ کشیده است اما در این بین گوشی‌های هوشمند دیگری نیز وجود دارند که از توانایی بالایی برخوردارند. گوشی‌هایی مانند دروید توربو موتورولا در این میان به خوبی خودنمایی می‌کنند.




موتورولا دروید توربو


اگر شما دوستدار گوشی‌های باریک هستید، ما عاشق طراحی‌های بی‌مثال موتورولا با کیفیت برتر هستیم. دروید توربو موتورولا نه تنها از طراحی زیبایی برخوردار است بلکه از باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که با توجه به سایز 5.2 اینچی صفحه‌نمایش، ضخامت قابل قبولی را برای گوشی رقم زده است.




توربوی قدرتمند در این تست توانسته 10 ساعت و 42 دقیقه را در استفاده معمول روزمره برای خود ثبت کند. عددی که بهترین رقم در پایگاه داده‌ای ما از پرچمداران اندروید و حتی اکثر فبلت‌هاست. بنابراین اگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که پنجشنبه و جمعه را با یک‌بار شارژ با آن سرکنید، ما به شما دروید توربوی موتورولا را پیشنهاد می کنیم. مدنظر داشته باشید که این گوشی هوشمند از سرعت خیره‌کننده‌ای در شارژ شدن باتری نیز برخوردار است.


اکسپریا زد 3 کامپکت سونی


زد3 کامپکت نه تنها یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند حاضر در بازار می‌باشد بلکه از یکی از قدرتمندترین باتری‌ها نیز برخوردار است. با ثبت 10 ساعت در تست‌های باتری، این گوشی هوشمند، سونی را در این تست سربلند کرد.




این گوشی هوشمند که از همان مشخصه‌های مشابه مدل بزرگ‌تر یعنی زد3 برخوردار است در حال حاضر بهترین گوشی مینی موجود در بازار است که می‌توانید بخرید.


اکسپریا زد 3 سونی


علی‌رغم برخورداری از صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر با تراکم پیکسل بیشتر در مقایسه با زد3 کامپکت، این گوشی هوشمند نیز توانسته رقابتی تنگاتنگ با مدل مینی خود داشته باشد.




با ثبت 9.5 ساعت در تست ما، این گوشی هوشمند با باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی، ادعای سونی مبنی بر امکان استفاده از این گوشی به مدت دو روز را تایید می‌کند. این گوشی هوشمند از نظر ظاهر و مشخصات و همچنین با توجه به قابلیت ضدآب بودن، گزینه مناسبی برای خرید می‌باشد.


Ascend Mate 7 هواوی


Mate7 نه تنها یکی از زیباترین و جمع‌وجورترین دستگاه‌های هوشمند در اندازه یک فبلت می‌باشد بلکه در کنار قاب 6 اینچی آن، از باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی قدرتمند نیز بهره می‌برد. این گوشی هوشمند نیز توانسته زمان 9 ساعت را در آزمایشات ثبت کند و لقب قدرتمندترین فبلت بازار از نظر باتری را به خود اختصاص دهد.




مطمئنا بدنه سبک و یک‌پارچه آلومینیومی، مشخصه‌های عالی و اسکنر تشخیص اثرانگشت در پشت آن نیز می‌توانند نقاط مثبت این دستگاه هوشمند برای خریداران باشند.


گلکسی نوت 4 سامسونگ


با توجه به رزولوشن QHD همگان نگران تاثیرات منفی این قابلیت بر روی باتری این گوشی هوشمند بودند اما تست‌های ما نشان دادند این فبلت 5.7 اینچی می‌تواند زمان 8 ساعت و 43 دقیقه را برای خود ثبت کند که با توجه به رزولوشن صفحه‌نمایش و باتری 3220 میلی‌آمپر ساعتی نتیجه‌ای خیره‌کننده می‌باشد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد