پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

بازی های وایبر در دسترس کاربران قرار گرفت !

وایبر، پس از آزمایش سرویس بازی خود به مدت دو ماه در پنج کشور، سرانجام آن را در دسترس تمام کاربران قرار داده است. این کمپانی، که سال گذشته با قیمت ۹۰۰ میلیون دلار توسط Rakuten خریداری شده بود، دسامبر ۲۰۱۴، سه بازی را به صورت آزمایشی در دسترس کاربران کشور های بلاروس، مالزی، سنگاپور و اکراین قرار داد.

از اهداف اصلی بازی های اپلیکیشن وایبر، می توان به سرگرمی و تعامل بیشتر کاربران با سرویس یاد شده و کسب درآمد از طریق خرید های درون برنامه ای برای مواردی مانند جان اضافی اشاره کرد.




برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید


  



به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات گرگان کامپیوتر و به نقل از دیجیاتو، رئیس هیئت مدیره وایبر، Talmon Marcos، در گفتگویی با وبسایت TechCrunch درباره هیجان خود از به اشتراک گذاشتن این عناوین با کاربران سرویس چت یاد شده در سراسر جهان، که هم اکنون به رقم ۲۳۶ میلیون کاربر ماهیانه رسیده است، سخن گفت. آقای Marcos از دادن اطلاعات بیشتر سر باز زد اما به این موضوع نیز اشاره کرد که آمار اولیه تعامل کاربران، ‘امیدوار کننده’ بوده است.


او همچنین اضافه کرد که کاربران شاهد عرضه بازی های جدیدی نیز در آینده نزدیک خواهند بود. اما کمپانی یاد شده به انتشار همین اطلاعات بسنده کرده و سخنی از نقشه های دیگر خود به میان نیاورده است.

وایبر امیدوار است که بازی ها بتوانند به منبع درآمدی قابل توجه، مانند دیگر اپلیکیشن های پیام رسان، برای این کمپانی تبدیل شوند. خرید های درون برنامه ای بازی ها، بیش از نصف درآمد Line را شامل شده و آثار کاتالوگ بازی WeChat، در سودآوری بخش موبایل Tancent نیز به خوبی قابل مشاهده است. بازی ها همچنین به کسب درآمد Kakao Talk، که در بازار کره جنوبی محبوب بوده اما رد پای جهانی ضعیفی دارد، در سال ۲۰۱۳ کمک بسیاری کرده اند.


ممکن است استفاده از بازی ها بتواند بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسانی از خطر ورشکستگی نجات دهد، اما همواره نکاتی وجود دارد که باید رعایت شوند. به عنوان مثال، Naver، کمپانی مالک لاین، پس از به وجود آمدن اختلالاتی در کارکرد برخی بازی های کلیدی پلتفرم خود، در برآورده کردن پیش بینی های خود ناکام ماند.


پس از این ماجرا، لاین با بهره بردن از سرمایه ای نو، روی سرویس های آنلاین به آفلاین خود و طرح هایی مانند یک سرویس تاکسی در توکیو، سرویسی برای ارسال خواربار و یک سرویس در حوزه تلویزیون تمرکز کرده است.

وایبر هم اکنون از طریق بازی ها، فروش استیکر و پلن های تماس بین المللی مشابه اسکایپ خود به کسب درآمد می پردازد. سال گذشته، کمپانی یاد شده از پلتفرمی مشابه شبکه های اجتماعی برای چهره های محبوب پرده برداشت که می تواند تاثیراتی هرچند کوچک در سودآوری نیز داشته باشد.


به احتمال قوی، وایبر امسال، از سرویس های تجاری قدرت گرفته از کسب و کار Rakuten نیز رونمایی خواهد کرد. تعداد کاربران این اپلیکیشن پیام رسانی همواره با رشدی مناسب همراه بوده است – در سه ماهه گذشته، هر ماه ۱۷ میلیون به تعداد کاربران این سرویس اضافه گشته – اما این سرویس، هنوز هم که هنوز است، از نواقصی رنج می برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد