پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

عرضه آپدیت اندروید ۵ برای گلکسی اس۵ و اس۴ به دلیل مشکلات متوقف شد

سامسونگ هم مانند اکثر برندهای بزرگ موبایل، در حال آماده کردن آپدیت‌های اندروید آب‌نبات‌چوبی بوده است و آن را برای پرچم‌داران قبلی خود گلکسی اس ۵ و اس۴ عرضه کرده اما ظاهراً اشکالات موجود در آن این شرکت را مجبور به توقف به‌روزرسانی ها کرده است.

طبیعتاً تأخیرهایی را هم به همراه خواهد داشت، مخصوصاً برای دستگاه‌های مختلف، در مناطق مختلف. اما سامسونگ در نروژ برای آماده کردن این بسته‌های به‌روزرسانی برای گلکسی اس ۵ و اس ۴ بیشتر از همیشه دچار مشکل شده است.



برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 


قرار بود اندروید ۵ آب‌نبات‌چوبی برای هردوی این دستگاه‌ها در آپدیتی ارائه شود، اما شعبه محلی سامسونگ در نروژ، به دلیل مسائل مهمی مجبور شد که انتشار این آپدیت‌ها را به تأخیر بیندازد. این تأخیر لازم بود، زیرا صاحبان گوشی‌های مذبور به شعبه سامسونگ در نروژ رفته و درباره‌ی به‌روزرسانی‌های اندروید ۵ آب‌نبات‌چوبی که دریافت می‌کردند شکایت کردند.


گزارش‌هایی از انواع باگ در این گوشی‌ها دریافت شد،

مثل هنگ کردن تعدادی از برنامه‌ها مثل برنامه اصلی گوشی و مخاطبان که باعث می‌شد گوشی غیرقابل استفاده شود. این هنگ کردن‌ها بر برنامه آلارم گوشی هم تأثیر می‌گذاشت که همان‌طور که می‌دانید می‌تواند آزاردهنده باشد.


این آپدیت به طور کلی گوشی را کند می‌کرده، پس حتماً در نروژ اتفاقی افتاده است. شعبه سامسونگ در نروژ اعلام کرد که: ما از مشکلاتی که برای برخی کاربران، بعد از نصب آپدیت اندروید ۵ آب‌نبات‌چوبی با آن‌ها مواجه شده‌اند آگاه هستیم و به همین علت ارائه‌ی این نسخه را متوقف کرده‌ایم. حالا با تمام قوا کار می‌کنیم تا آپدیت جدید، مشکلاتی که به ما گزارش شده را برطرف کند. به علاوه روشی جدید برای قرار دادن گوشی در حالت سکوت معرفی خواهیم کرد. ما امیدواریم که این آپدیت به زودی آماده شود و اخبار را از طریق فیس‌بوک به اطلاعتان خواهیم رساند.


علل این آپدیت مشکل‌ساز می‌تواند بسیار متفاوت باشد. از ارسال اشتباهی بسته‌ها و پکیج‌ها گرفته تا باگ مخفی در رام‌ها که الآن باعث بروز مشکلات دور از انتظار شده.


البته دلگرم‌کننده است که شعبه سامسونگ در نروژ از این مشکلات آگاه است و برای درست کردن آن‌ها تلاش می‌کند. ما دقیقاً نمی‌دانیم که روش جدید برای قرار دادن گوشی در حالت سکوت چگونه می‌تواند کارکرد غیرعادی گوشی را جبران کند؟

فارنت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد