پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

ساخت بازی Watch Dogs 2 توسط برنامه نویس ارشد یوبی سافت تایید شد

براساس اطلاعات منتشر شده در پروفایل لینکدین جولیِن رایز، برنامه‌نویس ارشد گیم‌پلی بازی‌های  یوبی‌سافت، بازی Watch Dogs 2 توسط استودیو مونتریال این کمپانی در دست تولید قرار دارد.


همان‌طور که در ادامه مشاهده خواهید کرد، تصویر پروفایل کاری رایز نشان می‌دهد وی درحال کار روی نسخه دوم بازی Watch Dogs است و در گذشته هم روی نسخه اول این بازی و بسته الحاقی Bad Blood کار کرده است :




برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 






البته یوبی‌سافت در گذشته تایید کرد بازی Watch Dogs 2 ساخته می‌شود و جاناتن مورین، خالق این بازی دوست‌داشتنی گفت تیم آن‌ها برای ساخت Watch Dogs 2 راه جدیدی را انتخاب خواهد کرد:

    چالشی که برای ساخت نسخه‌ی اول در برابر ما وجود داشت این بود که بازی را طوری بسازیم که مردم رویای انجام کارهای دیگر در آن را ببینند.

خالق بازی Watch Dogs در ادامه گفت برای ساخت نسخه دوم بازی فشار زیادی روی آن‌ها است و برخی ایرادات که در نسخه اول وجود داشت باید در قسمت دوم بازی رفع شود:

با نسخه‌ی بعدی بازی، فشارهای زیادی برای پیش‌بردن مرزهای بازی و راضی‌کردن مخاطبان روی ما وجود دارد. بنابراین برای ساخت Watch Dogs 2 باید ریسک کنیم.

بنابراین این خبر که بازی Watch Dogs 2 در دست تولید قرار دارد چیز جدیدی نیست، بلکه مسئله مهم در رابطه با قسمت دوم این بازی زمان معرفی آن است. به نظر شما در E3 2015 می‌توانیم شاهد معرفی Watch Dogs 2 باشیم؟



در نسخه اول بازی Watch Dogs، شما کنترل شخصیتی با نام اِیدِن پیِرس را در دست می‌گیرید. پس از اتفاق وحشتناکی که برای خانواده‌ی اِیدِن می‌افتد، وی تصمیم می‌گیرد از کسانی که منجر به رخ دادن این اتفاق شدند انتقام بگیرد.


شخصیت اصلی بازی که یک هکر ماهر است، با توانایی‌های خود می‌تواند بیش از صد بخش از قسمت‌های اصلی شهر (چراغ‌های راهنمایی رانندگی، مترو، گوشی‌های همراه، دستگاه‌های عابربانک و بیشتر) را هک و از آن‌ها به نفع خود استفاده کند.


این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

زومجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد