پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

مسدود شدن اکانت فیسبوک و درخواست Photo ID

در سال جدید فیسبوک از برنامه خود برای مقابله با پروفایل ها و اکانت های فیک یا جعلی رونمایی کرد و از این به بعد هر کاربری رو الزام به وارد کردن اسم و فامیلی و هویت اصلی میکنه چون نیمی از کاربران فیسبوک از کلمات مستعار برای نام و نام خانوادگی استفاده میکنن که باید از این به بعد هویت اصلی خودشون رو مشخص کنند و در غیر این صورت اکانت حساب کاربر مورد نظر مسدود خواهد شد . و برای فعال کردن دوباره باید مدارک معتبری به فیسبوک ارایه کنند .




برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

  



این یک برنامه خیلی خوب برای یک تمیز کاری حسابی هستش و خیلی ها رو خوشحال میکنه . البته شاید کسانی که هیچ اطلاعی ندارن و بعد از اینکه اکانتشون بلاک شد رو عصبانی کنه . پس پیشنهاد میکنم تا دیر نشده مشخصات اصلی خودتون رو وارد کنید .


مزیت خوبی هم که داره باعث میشه دست افراد سود جو از فیسبوک واسه همیشه بسته بشه و صد البته دوستان و آشنایان خیلی راحت تر میتونن شما رو در فیسبوک پیدا کنند . پس میشه گفت شما باید همون اسم و فامیلی رو وارد کنید که در دنیای واقعی دوستان و اطرافیان شما رو صدا میکنند .





اما اگر مثل من اکانت شما مسدود شد و برای دوباره فعال شدن اکانتتون مشخصاتی همچون Photo ID رو ازتون خواست شما باید یک اسکن از کارت شناسایی که هویت شما رو در دنیای واقعی تایید میکنه در این قسمت اپلود کنید و در زیر اون نام و نام خانوادگی اصلی خودتون رو وارد کنید . اما اگر میخواهید در کمتر از ۱ ساعت اکانت شما بررسی شده و برای فعال شدن دوباره تایید بشه میتونید از مشخصات پاسپورت خودتون اسکن گرفته و اپلود کنید .

 

اگر که دستگاه اسکنر ندارید میتونید یک عکس دیجیتالی بگیرید ولی باید وضوح عکس بالا باشه تا تمامی مشخصات به خوبی قابل خواندن باشه . اگر اسمارت فون اندرویدی دارید میتونید از اپلیکیشن قدرتمند Cam Scanner برای این کار استفاده کنید . این نرم افزار مخصوص اسکن کردن صفحات و اسناد توسط دوربین گوشی هستش و با کیفیت بسیار بالا اقدام به گرفتن اسکن واقعی با استفاده از دوربین میکنه .


همچنین قابلیت های بسیار زیاد دیگه ایی از جمله ویرایش اندازه و تنظیم شفافیت عکس های گرفته رو هم داراست . همچنین میتونید عکس های گرفته شده خودتون رو مستقیما به یک فایل PDF تبدیل کنید .دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار





نظرات 7 + ارسال نظر
majid spart یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:41

سلام

سهراب سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 17:08 https://www.facebook.com/profile.php?id=100024902010458

ضرورت دارم

Ghaws Pjr جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 21:02 http://Haji Jan

فیصل چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 20:31 http://ـــ

لازم دارم

Shahzada NeaMat سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 18:17 http://0781608078

https://www.facebook.com/help/contact/?id=260749603972907

Atiq جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 19:44 http://Facebook.com

Ok

MusaeerHasas دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:21 http://Facebook. Com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد