پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

ماراتن برنامه‌نویسی موبایل استان خراسان رضوی برگزار می‌شود

در ماراتن برنامه‌نویسی موبایل، باید با دیگر دوستان برنامه‌نویس، گرافیست و ایده پرداز خود، یک برنامه کاربردی موبایل طراحی و پیاده‌سازی کنید. 24 ساعت فرصت دارید تا طرح اولیه‌ پروژه‌ مدنظر خود را ارائه دهید. در این مسابقات ایده‌پردازی، خلاقیت رابط کاربری، کاربرپذیری و تجربه کاربری، هدف پروژه و درآمدزایی، برنامه‌نویسی و پیاده‌سازی آن اهمیت ویژه دارند. 




برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 




این مسابقه ، مسابقه برنامه‌نویسی موبایل خواهد بود. بنابراین وب‌سایت یا موارد مشابه مورد قبول نیست.

اگر برنامه شما نیاز به وب‌سرویس داشته باشد، در صورت لزوم و صلاح‌دید باید آن را نیز پیاده‌سازی کنید. امکانات لازم و دسترسی‌های مربوطه جهت آپلود در اختیار شما قرار داده خواهد شد. در زبان برنامه‌نویسی و فناوری‌های استفاده‌ شده محدودیتی وجود ندارد، اما جهت استفاده از موارد خاص، با تیم داوری و برگزارکنندگان هماهنگ کنید تا مطمئن باشید امکانات احتمالی مورد نیازتان نیز وجود داشته باشد.


استفاده از جاوا اسکریپت، cross Platform ها، Html و ... مانعی ندارد. توجه فرمایید که دلایل شما برای استفاده از هر زبان یا فناوری مهم خواهد بود. در تمام مراحل، ارائه آنچه انجام می‌دهید برایتان بااهمیت باشد. توجه شود که شما می‌بایست با آنچه طراحی و پیاده‌سازی نموده‌اید، به دیگران نشان دهید که به چه می‌اندیشیده‌اید، چه کرده‌اید،



و در آینده چه‌کاری می‌توانید انجام دهید. بنابراین می‌توانید از ابزارهای مختلف برای ارائه کارتان استفاده کنید. گزارش مختصری بنویسید، گراف‌ها و نمودارها می‌توانند اطلاعات زیادی را در زمان کوتاه منتقل کنند. اسلایدهای مناسب می‌تواند نمایش خوبی برای پروژه‌ی شما باشد. توجه کنید، که امکان دارد تیم شما برای مرحله پایانی انتخاب شود، شما می‌بایست روبروی حضار ایستاده و از طرحتان دفاع کنید، بنابراین به متن سخنرانی خود نیز فکر کنید. فرم‌های گزارشی از طرف تیم برگزاری در اختیارتان قرار خواهد گرفت، آن‌ها را با دقت پرکنید، تا داوران قبل از مصاحبه با شما در جریان زیروبم پروژه‌تان باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رسمی ماراتن برنامه‌نویسی موبایل مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد