پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

بهترین محصولات سال 2015 (تبلت)

سال 2015 هم به پایان رسیده است و مطابق معمول مؤسسات، نشریات و سایت‌های مختلف در زمینه‌‌های گوناگون، بر اساس نگاه و دیدگاه خود، بهترین‌های سال را انتخاب می‌کنند. یکی از شاخه‌‌هایی که هر ساله شاهدچنین انتخاب‌هایی است،حوزه فناوری است.سایت معتبر PCMag.com سال بسیار شلوغی را پشت سر گذاشت ودر طی 12 ماه،


برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید


  بیش از ۲۵۰۰ محصول مختلف را ارزیابی کرد.
بسیاری از محصولاتی که در این سال معرفی شدند، نمونه‌‌های شاخص فناوری بودند؛ اما انتخاب از میان محصولات مختلف با ویژگی‌های متفاوت، کار بسیار دشواری است.

در ابتدا باید گروه‌هایی از حوزه‌های مختلف مشخص کرد و هر محصول را در یک گروه قرار داد؛ سپس با در نظر گرفتن شاخص‌ها و موارد مختلف، باید بهترین‌ها را برگزید. تمام این کارها خیلی سخت‌تر از چیزی هستند که به‌نظر می‌رسند. ممکن است به دلیل وجود چندین محصول حرفه‌ای و رده‌بالا، هیأت داوران نیز در انتخاب خود دچار مشکل شوند؛ شاید چند مورد با هم استحقاق برترین بودن را داشته باشند؛

ولی چاره‌ای جز انتخاب یک محصول به‌عنوان انتخاب برتر سال نیست؛ اما بالاخره بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان و ساعت‌ها بحث و تبادل نظر، کارشناسان موفق شدند تا لیست نهایی خود را معرفی کنند و بهترین محصولاتی را که در طی ۱۲ ماه گذشته مورد بررسی قرار دادند، انتخاب کنند.
فهرست امسال PCMag.com شامل ۱۰۰ محصول است که در ۱۹ گروه مختلف دسته‌بندی شدند. از این تعداد، ۸۸ محصول موفق شدند جایزه منتخب سردبیر را به خود اختصاص دهند.
 محصولاتی که در بازه زمانی اول نوامبر ۲۰۱۴ تا به امروز، مورد نقد قرار گرفتند، در این فهرست جا داده شدند. خیلی از این محصولات امتیازهای بالایی نظیر 4 یا 4.5 ستاره دارند؛ کدام محصول‌ها؟ بهتر است نگاهی به این فهرست داشته باشیم.

مایکروسافت سرفیس‌بوک




تبلت سرفیس‌بوک مایکروسافـــــت، به‌راحتی با بسیــاری از لــــپ‌تــــاپ‌هـــای قدرت‌مندی که دیده‌ایم برابری می‌کند؛ حتی یکی از نکاتی که موجب برتری آن می‌شود، صفحه‌نمایشی است که قابلیت جداشدن دارد. باطری آن در حدود 15 ساعت شارژ نگه می‌دارد و امتیازهایی که در آزمون‌‌های مختلف کسب کرده است، با خیلی از لپ‌تاپ‌های اولتراپرتابل برابری می‌کند. در هر دو کاربری لپ‌تاپ و تبلت، بسیار سبک است، در عین این‌که جذابیت و زیبایی آن مثال‌زدنی است. (1900 دلار)


مایکروسافت سرفیس‌پرو ۴




سرفیس‌پرو ۴ بهترین تبلتی است که تا کنون مایکروسافت به بازار عرضه کرده است. صفحه‌ای درخشان، کارایی عالی و بیش از ۱۰ ساعت عمر شارژ باتری، از نکات برجسته دستگاه مایکروسافت است. وزن آن در حدود 900 گرم است؛ اما با این‌حال قدرت آن در حد یک لپ‌تاپ است. سیستم‌عامل نصب شده روی آن ویندوز ۱۰ و قلم آن نیز بسیار بهبود پیدا کرده است. کافی است صفحه‌ کیبوردی را که مخصوص این تبلت طراحی شده است، تهیه کنید تا دستگاه سرفیس‌پرو ۴ به‌راحتی جایگزین لپ‌تاپ شما شود. (900 دلار)



سامسونگ گلکسی تب S2 8.0





از هر منظری که به تبلت جدید سامسونگ نگاه کنیم، در می‌یابیم که مدل ارتقاء یافته سامسونگ گلکسی تب است. فوق‌باریک، سبک و یک صفحه‌نمایش زیبای AMOLED از خصوصیات بارز این تبلت است. پردازنده هشت هسته‌ای، کارایی آن را چندین برابر می‌کند. دوربین جدید، درگاه MicroSD و قابلیت‌های پیشرفته در زمینه چندین عملکرد هم‌زمان، به شما امکان می‌دهد تا به نرمی و راحتی در اپ‌های مختلف حرکت کنید. به زبان ساده‌تر باید گفت Tab S2 8.0 بهترین تبلت آندرویدی بازار است. (400 دلار)


آمازون فایر





از ویژگی‌های این تبلت، صفحه باکیفیت، بالا بودن طول عمر باتری و نرم‌افزارهای فوق‌العاده است؛ اما سرعت خیلی بالایی ندارد؛ به همین دلیل نمی‌توانید با سرعت مناسب روی فایل‌های اکسل کار کنید؛ اما این تبلت در جایی خودنمایی می‌کند که به آن نیاز است. به‌عنوان یک تبلت ارزان برای پخش فایل‌های صوتی و تصویری، وقتی صحبت از تبلت مقرون‌به‌صرفه باشد، آمازون فایر بهترین انتخاب است. (90 دلار)


Getac F110و(2015)




این تبلت به شکلی است که می‌تواند برای محیط‌های سخت و خشن استفاده شود و در عین حال سبک و باریک است. صفحه‌نمایش آن با حالت ضد تشعشعی که دارد، در کنار برخورداری از دو باتری و قیمت مناسب، از این تبلت ویندوزی محصولی ساخته است که در میدان کار به شما خلاقیت می‌دهد. (1670 دلار)


آمازون کیندل Paperwhite





دستگاه جدید Paperwhite پرچم‌دار آمازون در رده ایبوک‌ریدرها است. رزولوشــن 1448x1072 و صفحـه E Ink Carta با تراکم پیکسلی 300 در کنار قیمت پایین 119 دلار برای مدلی که فقط از وای‌فای استاندارد برخوردار است، از ویژگی‌های این تبلت است. برای بالا بردن کارایی، می‌توان مقدار رم را اضافه کرد. فضای ذخیره مبتنی بر  ابر، فونت‌های جدید و دسترسی به فروشگاه عظیم کتاب آمازون، این تبلت را به‌نوعی، خاص کرده است. (120 دلار)



کیبورد Belkin Qode Ultimate Pro برای آی‌پد ایر ۲





از بین تمام کیس‌ها، کاورها و کیبوردهایی که برای آی‌پد ایر ۲ وجود دارد Belkin Qode Ultimate Pro با کیفیت بالایی که در ساخت دارد، چشم‌نوازی می‌کند. از ویژگی‌های این کیس می‌توان به امکان جدا کردن بخش‌های مختلف، قابلیت‌های بلوتوث برای چندین دستگاه و صفحه کلید با نور پشت زمینه و سه سطح نور اشاره کرد. وزن آن کمی بیش از 450 گرم است و اگر تصمیم دارید از تبلت آی‌پد خود بیش از اندازه کار بکشید، بهتر است از این کیس استفاده کنید. (130 دلار)

حمید نیک روش
ماهانه شبکه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد