ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید
گزارش شرکت مادر گوگل نشان میدهد از این یک میلیارد کاربر فعال فقط ده درصد ایمیلهایشان را به طور خودکار پاسخ میدهد؛
یعنی نزدیک به 900 میلیون نفر در ماه ایمیلهایشان را دستی جواب میدهد. در ماه می گذشته تعداد کاربران جیمیل نزدیک به صد میلیون کمتر از الان بوده است.
یک میلیارد نفر کاربر فعال جیمیل از این بابت اهمیت دارد و در نوع خودش یک رکوردشکنی محسوب میشود که قبل از جیمیل؛ شبکه اجتماعی فیسبوک رکورد یک میلیارد کاربر فعال در ماه را داشت. فیسبوک یک شبکه اجتماعی غیرضروری و تا حدودی غیرکاری و تفریحی است اما جیمیل یک سرویس کاملا کاری و مبتنی بر نیازهای ضروری روزانه است. به همین دلیل؛ باید جیمیل را در سطحی بالاتر از فیسبوک دانست. جیمیل اولین سرویس ایمیل در دنیا است که به چنین رکوردی میرسد.
آلفابت میگوید ده درصد پاسخهای صندوقهای پستی جیمیل به طور خودکار است که این هم یک مزیت دیگر برای این شرکت محسوب میشود. جیمیل این امکان را فراهم میکند کاربران به طور هوشمند و مصنوعی به ایمیلها به طور خودکار پاسخ بدهند و در زمان و بهرهوری خود تغییرات بزرگی به وجود بیاورند. البته، این خبر برای تعامل اانسانها با یکدیگر زیاد خوب نیست ولی با استقبال کسبوکارها و مدیران ردههای مختلف روبرو شده است.
ماهانه شبکه