پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

کدام افزونه‌ها سرعت سایت شما را می گیرند؟

سرعت بالای وردپرس یکی از اهداف تیم توسعه این سیستم می باشد.به همین خاطر است که پس از نصب وردپرس ، غیر از چند افزونه ی ضروری ، افزونه ی خاصی را مشاهده نمی کنید ، چرا که افزونه ها سبب کندی سیستم وردپرس و تاخیر در بالا آمدن سایت شما می شود.

اما همانطور که می دانید تمام کسانی که از این سیستم استفاده می کنند پس از چندی اقدام به نصب افزونه های مختلف می کنند.البته شاید با نصب چند افزونه اول اتفاق خاصی نیفتد و سایت شما با اختلاف چند میلی ثانیه بالا بیاید ،........

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

اما پس از چندی و افزودن افزونه های بیشتر ، ملاحظه می کنید که سرعت سایت شما پایین آمده است.اما با استفاده از افزونه ای که در ادامه مطلب آن را به شما معرفی خواهیم کرد ، می توانید از سرعت بالا آمدن سایت و تاثیر افزونه هایتان بر آن آگاه شوید.

اما برای شناسایی این افزونه ها کار سختی در پیش ندارید ، کافی است که از این افزونه برای شناسایی آنها استفاده کنید.

پس از نصب این افزونه شما قادرید تا با استفاده از بخش ابزارها به برگه ی مخصوص این افزونه دسترسی پیدا کنید.شایان ذکر است که یکی از ویژگی های این افزونه ، داشتن رابط کاربری خوب و راهبری آسان است.

اما برای آغاز کار بر روی دکمه اسکن کلیک می کنیم تا افزونه شروع به اسکن اطلاعات کند،البته باید قدری صبور باشید ، پس از اسکن اطلاعات  صفحه ای جدید را خواهید دید که اطلاعات جالبی را به شما نمایش می دهد.این اطلاعات شامل مدت زمان بارگذاری صفحات و تاثیر افزونه  هایتان را برآن نشان می دهد.


به طور مثال افزونه تاریخ جلالی 0.0423 ثانیه سبب تاخیر در بالا آمدن سایت می شود. ( البته این سرعت مربوط به زمانی است که وردپرس را به تازگی راه اندازی کرده اید. ) در سایر تب های این افزونه نیز اطلاعات جالب دیگری به شما نمایش داده می شود که کارآمد می باشد، مانند تاثیر بارگذاری پوسته بر سرعت سایت و مقایسه با حالت اولیه وردپرس ( بدون افزونه و با پوسته ی پیش فرض ) و …

بد نیست بدانید برخی از افزونه های تبلیغاتی و پشتیبان گیر سبب تاخیر در بالا آمدن سایت وکند شدن سیستم شما می شوند.

منبع:شاهوار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد