ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
سوپرسل که بخش عمده آن را «سافتبنک» (SoftBank) ژاپن در اختیار دارد، اعلام کرده که سود عملیاتیاش در سال ۲۰۱۴ به ۵۱۵ میلیون یورو (معادل ۵۶۴ میلیون دلار) رسیده که رشدی قابلتوجه نسبت به ۲۴۳ میلیون یورو سال ۲۰۱۳ است.
برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید
مجموع درآمدهای آن هم از ۵۱۹ میلیون یورو به ۱٫۵۴۵ میلیارد یورو افزایش پیدا کرده است.
«ایلکا پانانن» (I. Paananen) مدیرعامل این شرکت در اطلاعیه ای دلیل این رشد درآمد را افزایش کاربران بازیهای مشهور این شرکت اعلام کرده است. پانانن همچنین در مصاحبه با یکی از روزنامههای فنلاندی هدف اصلی این شرکت را تولید بازیهایی عنوان کرده که بتوان برای سالها به بازی آنها ادامه داد.
وی اظهار داشته تصمیم برای تولید یک بازی جدید و موفق بسیار دشوار است و این شرکت تنها در سال گذشته چهار بازی جدید را پس از تستهای اولیه کنار گذاشت. سوپرسل تنها در بازی کلش آو کلنز متوقف نشده و بازیهای مشهوری چون «هی دی» (Hay Day) و «بوم بیچ» (Boom Beach) را به دنیا معرفی کرده است.
شرکت سوپرسل در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد و اولین بازی خود را در سال ۲۰۱۱ به بازار معرفی کرد. سپس در سال ۲۰۱۳ شرکت ارتباطاتی سافتبنک ژاپن ۵۱ درصد آن را به ارزش ۱٫۵ میلیارد دلار خریداری کرد.
موفقترین بازی این شرکت یعنی کلش آو کلنز در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و به سرعت صدر جداول دانلود فروشگاههای آنلاین را در اختیار گرفت. بازیهای سوپرسل رایگان هستند، اما درآمدهای آن از طریق سیستم فروش درونبرنامهای بدست میآید.
ورلدآی تی