پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

روش بازگرداندن اکانت غیر فعال شده در فیس بوک(ویرایش شده)

ممکن است روزی که میخواهید وارد حساب پروفایل خودتون در فیسبوک بشید با پیغامی از فیسبوک با این عنوان که حساب شما غیر فعال شده است و شما اجازه دسترسی به آن ندارید مواجه بشید.


برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید


دلایل غیر فعال شدن حساب کاربری شما در فیسبوک میتونه محتوای ضد اخلاقی، تبلیغ یا استفاده تجاری، مزاحم شخص یا رفتار ناجور، هویت جعلی یا جا زدن خودتان به جای کسی دیگر و استفاده از برنامه هایی که موجب آسیب رساندن به فیسبوک میتواند از دلایل بسته شدن حساب کاربری در فیسبوک باشند.

برای درخواست فعال سازی حساب کاربری وارد قسمت Disabled Account Appeal-ID Request در فیسبوک بشید.


در قسمت نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نشانی رایانه ورودی شما اطلاعاتی که برای پروفایل خودتون تعیین کردید بنویسید.


در قسمت ضمیمه کارت شناسایی از شما درخواست ارسال یک فایل که نشان دهنده هویت شما باشه مثل گذرنامه،کارت ملی، شناسنامه، گواهی نامه و هر چیزی که به نوعی هویت و ID شما نشون میده برای برسی هویت شما از طرف فیسبوک صورت بگیرد. اگر شما به اسکنر دسترسی ندارید، یک تصویر دیجیتالی از ID عکس بگیرد نیز پذیرفته خواهد شد.


و در پایان بر روی گزینه ثبت کلیک بکنید و منتظر پیامی از طرف تیم پشتیبانی و ارائه توضیحات و راه کارهایی برای بر گرداندن و فعال سازی دوباره پروفایل خودتون باشید.

بعد از چند ساعت یا چند روز یک ایمیلی از طرف تیم پشتیبانی به ایمیل شما با موضوع Re: Disabled Account Appeal-ID Request ارسال میشه


توجه:

اگر تا مدت زمانی شما پیگیر حساب کاربری خودتان نشوید به صورت کامل از سرور فیسبوک حذف میشود و هرچی که شما قرار دادید با اون پاک خواهند شد.


دوستان عزیز حتما حتما از نام های واقعی استفاده کنید وگرنه بنا بر قانون جدید فیسبوک  اکانتتون قفل میشه

اینم سند


  • Please keep in mind that Facebook is a
  • community where people use their authentic
  • identities. We require everyone to use the
  • name you go by in real life so you always know
  • who you're connecting with. To learn more
  • about the names you can use on Facebook

لینک قانون جدید انتخاب نام شما در فیسبوک


نکته بعدی حتما شماره موبایلتون رو توفیس ثبت کنید

ونکته دیگه حتمادوستانی که اد میکنید به یاد داشته باشید اسمش رو یکی از راه های باز کردن اکانت قفل شده همین تشخیص دوستانتون هست


منبع:گویاآی تی

نظرات 365 + ارسال نظر
نازی چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:32

با تشکر
بعدش که ایمیل اومد باید چیکار کنیم؟

فکرکنم ایمیلی که میفرستن برای شما حاوی تاییدیه اکاننتوتون باشه که باید روش کلیک کنید بعد با زدن یوزر پس وارد پروفایلتو میشن

نازی جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:52

ممنونننننن

reza چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:41

این قسمت که میگین کدوم گوری هستش چرا درست توضیخ نمیدین
disabled account appeal-id reguest کجاست؟

دوست عزیز اگر یه خورده بیشتر توجه کنی میبینی که رو همین متنی که میگین یه لینکی هست اگر به نتیجه نرسیدید اروری که برای اکانت شماست بگید تا من راهنمایی تون کنم

عاطی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:36

تو او کادر آپلود جی بذارم اسکنر ندارم یعنی چی عکس آی دی

دوست عزیز شما باید یک جوری یه عکس از پروفایل فیسبوکتون بگیرین وبذارین تو کادر آپلود

همتا شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:26

پس چرا هیچ ایمیلی واسه من فرستاده نشده، یعنی دیگه نمیتونم برم فیس بوک ؟ 1 نفر جواب من و بده...

دوست عزیز شاید تو قسمت spamمیلت روفته باشه
یه چک کنین

مریم یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 14:56

سلام من همه این کار هارو کردم و برام یه پیامی فرستادم
Hi,

We locked your account because it might be compromised. Here's how you can get back in:

1. Try logging in to your account and completing the recovery steps from a computer or mobile phone that you normally use to access Facebook. You can start the recovery process here:

https://www.facebook.com/recover.php

2. If your account is still locked, please wait while we review your ID.

If you haven't provided an ID that meets our requirements, please reply to this email and attach a picture of your ID. You can review what types of ID we accept and how to send your attachments over a secure connection here:

https://www.facebook.com/help/?page=148993491850191

Note that we won't be able to take any action on this account without a picture of an ID that meets these requirements. For your privacy, this account will remain hidden on the site until you are able to pass the lock on your account.

Thanks,
The Facebook Team
این یعنی چی میشه جواب رو به ایمیلم بفرستید هرچه سریع تر

sirus یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:27

سلام؛من دو پروفایل دارم .زمانیکه پسورد پروفایل اصلی مو فراموش کردم و تو قسمت
Forgot your password? ایمیل خودمو وارد کردم(هردو پروفایل یه ایمیل تعریف شده بود) ولی پیغامی که داده بود مبنی بر اینکه یکی از این پروفایل ها جعلی می باشد و نا خواسته پروفایل اصلی رو بلاگ کردم.آیا میشه اونو دوباره بازیابی کرد؟ درضمن مراحل شما را هم رفتم ولی متاسفانه نتیجه نگرفتم.ممنون میشم مرا راهنمایی کنید.ترجیحا پاسخ رو به ایمیل بنده بفرسید.ممنون......

دوست عزیز یه عکسی از اون اروری که میده رو بهم بده تابهتر بتونم کمکت کنم
موفق باشید

maryam شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:26

این کاری که اینجا نوشته اصلن کار درستی نیست چون دادن اطلاعات شخصی و ملی به هیچ وجه امن نیست بخصوص که فیسبوک زیر نظر سازمانهای جاسوسیه و بعدش هم ممکنه از اطلاعاتتون سواستفاده های دیگه ای بشه
من خودم کلی گشتم و اینجارو پیدا کردم و واسم جواب داد و برگشتم که به شماهم بگم
http://facedook.mihanblog.com/post/1

fmx چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:13

سلام من رفتم ولی نفهمیدم قسمت ضمیمه رو چیکار کنم بیشتر توضیح بدبد تو رو خدا

ببینین اگر اشتباه نکنم شما در قسمت ضمیمه باید عکس پروفایلتون رو آپلود کنین

fmx چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:16

سلام اگه عکس اصلی پروفایلم رو اپلود کنم قسمت میشه ؟؟؟

fmx چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:25

سلام من عکس پروفایلم رو وارد کردم و این ایمیل واسم اومد


سلام،

تیم فیس بوک تا به پرس و جو خود را دریافت کرده است.

در تلاش برای حفظ فرهنگ اصالت در سایت، فیس بوک نیاز کاربران را به ارائه نام واقعی اولین و آخرین آنها. جعل هویت هر کسی یا هر چیزی ممنوع است، و حساب های جعلی نقض بیانیه ما از حقوق و مسئولیت ها است.

سیستم های ما نشان داد که حساب کاربری شما ممکن است معتبر بر اساس عوامل مختلف است.

لطفا توجه داشته باشید که تنها راه ما قادر خواهد بود برای تأیید مالکیت از این حساب است اگر شما متصل یک تصویر اسکن شده یا تصویر دیجیتالی از ID خود را دولت صادر شده (به عنوان مثال، مجوز رانندگی، گذرنامه، و غیره). این شناسایی باید همه شرایط زیر را دارا باشد:

- باید دولت صادر شده (با مجوز بعنوان مثال، پاسپورت، راننده)
- باید در رنگ
- باید به وضوح نام کامل، تاریخ تولد، و عکس را نشان می دهد

اگر شما تصویر درخواست آپلود کنید، لطفا به این ایمیل پاسخ با فایل مناسب. در صورت امکان، لطفا صرفه جویی در این فایل را در فرمت تصویر JPEG. علاوه بر این، لطفا از سیاه و سفید هر گونه اطلاعات شخصی که مورد نیاز نیست تا هویت خود را (به عنوان مثال، شماره امنیت اجتماعی). مطمئن باشید که ما به طور دائم حذف ID خود را پس از حل و فصل می کنیم مشکلتان.

همچنین توجه داشته باشید که نوشتن و ارسال چند بار ID خود را نمی خواهد در یک پاسخ دهی سریع تر شود. ما به هر درخواست در اول آمده، اول خدمت اساس پاسخ دهید.

اگر شما در حال حاضر آپلود یک عکس از شما ID دولت صادر شده، ما برای هر ناراحتی شما ممکن است در انتظار هویت خود را تایید تجربه عذرخواهی می کنیم. ما به شما در اسرع وقت ما درخواست شما را پردازش خواهد شد.

در عین حال، ما شما را تشویق به این فایل نقد می نویسید: بیانیه حقوق و مسئولیت ما برای اطلاعات بیشتر:

https://www.facebook.com/terms.php



با تشکر از صبر و شکیبایی شما،
تیم فیس بوک

ببینین من این راه رو اشتباه میدونم
میگه باید مدرک آپلود کنید
شما راه های دیگه رو امتحان کردین
لطف کنید یه تصویری از بلوک شدن اکنتتون بدین ببینم چی میگه یا متنی که گفته بلوک شده اکانتتون کامل برام بذارین
مرسی

fmx چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:46

سلام مجدد و خسته نیاشید نمیدونم چطوری تصویر رو اپلود کنم واستون ولی اکانتم غیر فعال شده وقتی داخلش میشم میگه Disable همین راه رو اومدم و عکس خودمو اپلود کردم و این ایمیل اومد
تشکر فراوان

ببینین میتونین از این صفحه بازیابی رو انجام بدین
https://www.facebook.com/help/contact/?id=260749603972907
باز اگر مشکلی بود توچت روم وبلاگ هم میتونی درجریان بذاری

fmx پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:12

سلام مجدد ببخشید اگه کارت شناساییم رو اسکن کنم اپلودش کنم اکانت disable شدم دوباره فعال میشه

سلام دوست عزیز
شما همچین کاری کنی شاید درست نشه واحتمال بیشتری هم داره که درست شه . ولی بازم شما میتونین برای اطمینان خاطر بیشتر این کار رو انجام بدین ببین چی میشه چون بعضی ها جواب گرفتن وبعضی ها .
امری بود در خدمتم

fmx پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:53

این رو هم انجام دادم ولی باز هم هیچی نشد
ممنون

ببینین شما مدارک ارسال کردید انتظار نداشته باشید بعد ۲دقیقه جوابتون رو بده .باید ایملی دریافت کرده باشید .از طریق شماره موبایلت تست کردید.واون لینکی که من در جواب های قبلتون دادام بهتون

فرشید سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:30

من یکیو بلاک میکنم میخوام برگردونم و اددش کنم چیکارکنم؟

سلام
در حساب فیس خود به ترتیب به Account و Privacy Settings (تنظیمات حریم خصوصی) بروید و گزینه ای با عنوان Block Lists را در پایین صفحه بیابید. سپس روی لینک Edit your lists برای ادامه کلیک کنید.میتونید اکانتی که مورد نظر است حذف از لیست یا خارج کنید
موفق باشید.

احمد اسدی یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:02

سلام من پروفایلم دیزیبل شده اگه میتونی کمکی کنی با من تماس بگیر یا تک بزن من تماس بگیرم ممنون 09376489110

دوست عزیز برای ارتباط از یاهو استفاده کنید لطفا.واینکه یه عکس از اروروی که میده رو بهم بدین لطفا

سمیه یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:28 http://danehayedel.blogfa.com

سلام لطفا کمک کنید

چن بار اسمم رو تو فیس بوک عوض کرده بودم که دیگه نمی تونستم عوض کنم تا اینکه به فیس بوک درخواست دادم مثل اینکه یه جوری نوشتم که اکانتمو بست و چند روز پیغام تعلیق می داد بعد چند روز این پیغامو داد :
Please Change Your Name
It looks like you’re not using your real name. We require everyone on Facebook to provide their real first and last names, so you always know who you’re connecting with.
In order to get back into your account, please send us your real name and a copy of your ID.
وارد صفحه دیگه که میشم برای تغییر نام یه فیلم میاره که عکس پروفایل رو
Please send us a copy of your photo ID so we can confirm your name. To learn more about why we require a copy of your ID and what types of ID we'll accept, please review the Facebook ID Policy. اسم پروفایل قبلی رو هم موی نویسم قبول نمی کنه اسم شبیه به اسم خودم رو هم می نویسم قبول نمی کنه
یه بار اینجوری شده بود چند ماه پیش چند بار درخواست دادم نشد بعد چند روز دوباره اسمم رو یه جور دیگه نوشتم همون لحظه کانکت شد اسمم
somayeh raya بود که غیر فعال شده بود ولی برای تغییر نوشتم somaye raya و عکس پروفایلم که یک گل بود پیوست کردم همون لحظه کانکت شد الان هر اسمی می زنم قبول نمی کنه تو رو خدا کمک کنید . تقریبا 1 ماهه

الان شما اسمی که زدین بودین رو مگر چشه یعنی خود فیس تغییرش میده؟

سمیه سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:09 http://danehayedel.blogfa.com

اسممsomayeh raya بود قبل از اینکه تغییر بدم
از قسمت let us نام جایگزین می خواستم بذارم اسم اول رو زدم somayeh ra و اسم میانی رو خالی گذاشتم و نام خانوادگی رو ya زدم که فیس بوک اینو اشتباه حساب کرده و اکانتمو بسته و الان همون پیغامهایی رو که تو مطلب قبلی براتون گذاشتم که اسمم رو تغییر بدم اما هر چی اسمم رو می ززنم و عکس پروفایلمو می ذارم قبول نمی کنه یه بار هم اینجوری شده بود بعد یه مدت که عوض کردم قبول کرد حالا نمی دونم چه اسمی بنویسم قبول کنه می گن باید اسم شبیه به ایمیل و لینک فیس بوک باشه حالا نمی دونم

سمیه خانم براتون امکان داره یه عکس یا دمو دستگاه پروفایلتون رو بدید من باید ببینم تا بتونم رفع کنم مشکلتون رو اگراماکن داره دمو دستگاه رو بدید من شاید بتونم واک کنم من خودمم فیس دارم ولی همچین چیزی برنخوردم

somayeh چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:22

ایمیلتونو بدید کاملا توضیح بدم

soheil_rezaei_71@yahoo.com
میتونین تو مسنجر هم add کنید

فرزانه سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:07

وقتی نمیشه تو اکانت رفت چطوری ازش عکس بگیرم؟میشه به یه ایدی دیگه تو اکانت خودم برم وعکس بگیرم؟

اول سلام
بعد هم نه نمیشه از این راه مشکل اون اکانت رو فهمید
مشکل اکانتتون رو بگین شاید تونستم کمکتون کنم
موفق باشید

hasan یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 17:58

من آپلود هم کردم اما متن زیر را فرستاد
Hi,

The Facebook Team has received your inquiry.

In an effort to maintain a culture of authenticity on the site, Facebook requires people to provide their authentic first and last names. Impersonating anyone or anything is prohibited, and fake accounts don't follow our Statement of Rights and Responsibilities.

Our systems indicated that your account may not be authentic based on a variety of factors.

Please help us verify your identity so that we can resolve your issue. We can accept any of the following IDs:

- A government-issued ID that shows your name and date of birth.
- 2 different forms of ID that both show the same name. Additionally, one of the IDs must include a photo or date of birth that matches the information on your profile.
- If you don’t have an ID that shows your name as well as your photo or date of birth, you can provide 2 forms of ID that show the same name, and a government-issued ID that includes a date of birth or photo that matches the information on your profile.

See the different kinds of ID we accept in the Help Center:

https://www.facebook.com/help/159096464162185?ref=cr

If you didn't upload the requested image, please respond to this email with the proper file. If possible, please save this file in JPEG image format. In addition, please black out any personal information that isn't needed to verify your identity (ex: social security number). Rest assured that we'll permanently delete your ID after we resolve your issue.

Also note that writing in and submitting your ID multiple times won't result in a faster response. We reply to each request on a first-come, first-served basis.

If you've already uploaded a picture of your ID, we apologize for any inconvenience you may experience in waiting to have your identity confirmed. We'll get back to you as soon as we’ve processed your request.

In the meantime, we encourage you to review our Statement of Rights and Responsibilities for more information:

https://www.facebook.com/terms.php?ref=cr

View updates from your support dashboard: https://fb.me/25EmsMfYHZcjNeg

Thanks for your patience,
The Facebook Team

سلام این متن جز راهنمایی چیز دیگه ای نمیگه
فقط نکته مهمش اینه که میگه اطلاعات شما رو دریافت کرده
موفق باشید

حسین دمیرچی یکشنبه 4 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:47

سلام ببخشید من فیس بوکم به طور کلی محو شده سر در نمیارم از فیس بوک نمیدونم هک شدم یا بلاک شدم حتی اسمم سرچ میکنم تو فیس بوک پیدا نمیکنه و مثل اول انگار اصلا چنین شخصی وجود نداشته بعد ایمیل و پسوورد و وارد میکنم این میاد ممنون میشم راهنمایی کنید

‎Please Verify Your Identity

We’re working hard to make sure that everyone on Facebook uses their real identity.
Facebook does not allow accounts that:
Pretend to be someone else
Use a fake name
Don't represent a real person
In order to regain access to your account, please complete the following security check to verify your identity and help keep Facebook secure.
بعد نوشته ادامه میزنم نوشته باید حساب امنیتی و کامل کنید بعد میزنم یه سری سوالات انگلیسی میاد که متوجه نمیشم

سلام
مثل کسی میخواسته به اکانت شما دسترسی پیدا کنه ناموفق بوده فیس هم بسته اکانتت رو
شما باید اون مراحل امنیتی که همون سوالات انگلیسی هست جواب بدین تا باز شه
موفق باشید

سمانه شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 15:03

سلام من تاریخ تولد اکنت دخترمو عوض کردم به اشتباه سال 2008 رو زدم وبرام پیغامی اومد که دیزیبل شدم و دیگه کاری از دستم بر نمیاد میشه کمکم کنید لطفا

سلام از پیغامی که میده عکس بگیرید یا برای من درج کنید
تا ببینم از کدوم دیزیبل ها شده
موفق باشید

niloo سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 17:53

یعنی اگه من با اسم مستعار عضو فیس بوک شده باشم دیگه اکانتم رو پس نمیده ؟! منو الان بلاک کرده . سر در نمیارم چرا ؟ ممکنه تو بحثهایی که با بعضی افراد ناشناس تو فیس داشتم از لجشون ریپورتم کرده باشند به عنوان فیک ولی من بخاطر شرایط کاری ام دلم نخواسته با اسم شناسنامه ایم فیس بوک بزنم یا هممه مسایل شخصی ام رو تو فیس بوک منتشر کنم.اینطوری که هر کس و ناکسی به راحتی می تونه بلاکت کنه ...حالا چه خاکی به سرم بریزم ؟ نزدیک شش سال این اکانت رو داشتم

اول سلام
دوم کمی آروم باشین
نه همچین حرف صحت نداره این همه آدم با اسم مستعار عضو شدن.
لطف کنید عکسی از ارور یا متنش رو برام درج کنید تا بهتر ببتونم کمکتون کنم

farhad rafa چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:27

سلام خدمت تون من داشمت یه سوال داشتم اگه اسم فیس بوک با نام هویت فرق داشته باشی پس باید چه کار کرد اگر اسمت تو فیس بوک تغیر دادی ؟

خوب اگر منظورتون موقعه قفل شدنه میشه شماره موبایل یا ایمیل رو داد

Eman پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:31

آقا من اکانت فیسم بلاک شد بعد الان هر کاری میکنم نمیتونم یکی دیگه بسازم لطفا راهنمایی کنید

بلاک کرده یعنی اون ایمیلی که ثبت نام کردی هم استفاده شده
شما باید یه ایمیل جدید بدید به فیسبوک

shadi پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 15:05

salam...man familam tu fb ba un famili ke tu gozarnamam hast fargh mikone ...momkene fb ghabul nakone??? dar in surat bayad chekar konam???

هرچیزی ممکن هستش
چون فیسبوک الان شدید داره سخت میگیره کلا
شاید بتونه از طریق عکس تشخیص بده
اگر نشد نتونستین 2باره پیام بدین تا من یه فکری بکنم برای مشکلتون
موفق باشید

بهزاد شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 00:48

با سلام
امروز وقتی از طریق فیلتر شکن وب فریر خواستم وارد فیسبوک بشم نشد
یه پیغام میده Access Restricted (Bad IP)
You are trying to access Facebook from an IP (Internet Protocol) address that's associated with a misconfigured ISP (Internet Service Provider) or abusive behavior. If you think this is an error, please tell us more.
بعدشم میخواد ازم که گزارش بدم
چکار باید کنم
با تشکر

سلام این مشکل فیلترشکنتونه که آی پیش رو گیر میده

مانتوشایسته دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:15

سلام.همه کاری که گفتین انجام دادم ایمیل اومده چه کار کنم راهنمایی کنیدHi,

Thanks for your email. It looks like you didn't attach a valid form of ID to your request. Unfortunately, we can't verify your account until you submit a copy of a valid form of identification.

Please reply to this email and attach a copy of your ID. For more information about how to attach an ID and the types of identification we accept, please visit: https://www.facebook.com/help/1871405447204-Verifying Your Account with an ID

این راهنمایی به زبان شما در دسترس نیست. لطفاً یکی از زبان‌های پشتیبانی شده را انتخاب کنید:
لطفاً زبانی را انتخاب کنید
همچنین می‌توانید در بخش ‏تالار گفتمان کاربران. ‏ از دیگر کاربرانی که به زبان شما گفتگو می‌کنند، کمک بگیرید.
Why should I verify my account?
How do I upload my ID to Facebook?
Why do I need to upload and send my ID?
What types of ID does Facebook accept?
What happens to my ID after I upload it?
I can't upload photos.
محتوای این صفحه برای شما مفید بود؟ ·

سلام این متنی که گذاشتین میگه
شما همراه این ایمیلی که اومده یه مدرک شناسایی ضمیمه کنید
دقیقا این قسمت میگه
Please reply to this email and attach a copy of your ID.

farhad rafa چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 17:50

سلام نه مقصد من این نبود فسبوک من با نام هویت من یعنی نام که در گذاشتم با اسم اصلی فرق میکنه فسبوک دیسیبل شدهتاریخ که فیس بوک را ساخته بودم او هم در یادم نیست من چه کار کنم لطفآ مرا کمک کنید. هر بار که من آی دی خود را به فیس بوک ارسال میکنم در Gmail ام اینطور پیغام میاید.Hi,

The Facebook Team has received your inquiry.

In an effort to maintain a culture of authenticity on the site, Facebook requires people to provide their authentic first and last names. Impersonating anyone or anything is prohibited, and fake accounts don't follow our Statement of Rights and Responsibilities.

Our systems indicated that your account may not be authentic based on a variety of factors.

Please help us verify your identity so that we can resolve your issue. We can accept any of the following IDs:

- A government-issued ID that shows your name and date of birth.
- 2 different forms of ID that both show the same name. Additionally, one of the IDs must include a photo or date of birth that matches the information on your profile.
- If you don’t have an ID that shows your name as well as your photo or date of birth, you can provide 2 forms of ID that show the same name, and a government-issued ID that includes a date of birth or photo that matches the information on your profile.

See the different kinds of ID we accept in the Help Center:

https://www.facebook.com/help/159096464162185?ref=cr

If you didn't upload the requested image, please respond to this email with the proper file. If possible, please save this file in JPEG image format. In addition, please black out any personal information that isn't needed to verify your identity (ex: social security number). Rest assured that we'll permanently delete your ID after we resolve your issue.

Also note that writing in and submitting your ID multiple times won't result in a faster response. We reply to each request on a first-come, first-served basis.

If you've already uploaded a picture of your ID, we apologize for any inconvenience you may experience in waiting to have your identity confirmed. We'll get back to you as soon as we’ve processed your request.

In the meantime, we encourage you to review our Statement of Rights and Responsibilities for more information:

https://www.facebook.com/terms.php?ref=cr

View updates from your support dashboard: https://fb.me/251up9gtAS8QWAF

Thanks for your patience,
The Facebook Team
لطفا مرا کمک کنید؟؟

عزیز اگر پساپورت داری بفرس براشون اگر کارت ملی رو بفرس ببین قبول میکنن
چون در متن اول میگه قانون فیسبوک اینه که نبایل جعل همیت یا همویت غیره استفاده کرد
میگه یه چیزی که صادره از دولت باشه عکس دشاته باشه اسم و...
بفرس براشون

farhad rafa پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:12

پاسپورت کارت هویت تذکره تماش شان را فرستادم اما قبول نمیکند نمیدانم چه کار کنم فیس بوک ام خیلی برام با ارزش است لطفا کمک کنید

سلام چه جوری میگید قبول نمیکنه
تا اونجایی که من اطلاع دارم فیس میگه دریافت شد منتظر پاسخ باشید که چند روزی طول میکشه !!!!

ava پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:25

سلام و خواهش میکنم میشه لطف کنی جوابمو بِدی خیلی ناراحتم .. فیس بوک منو وارد سواله عکسی کرد که غلط جواب دادم و حالا اکانتمو غیر فعال کرده Please choose one of the following methods to confirm your identity:
Identify photos of friends (hourly limit exceeded) و هر چقدر گزینه submit میزنم فایده ای نداره .. دیگه راهی واسم نمونده ... هیچ اتفاقی نمی افته .. چیکارکنم

ava پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:35

ببخشید یادم رفت اینم بگم که .. عنوان اون نوشته Please Complete a Security Check بود که نمیدونم منظورش چیه ؟ من منتظرمم ..

برای سوال اولی.میگه چند ساعت بعد تلاش کن که فک کنم به خاطر اشتباه زدنته
دو هم اینکه میگه کامل کن سوال یا تنظیماتی امنیتی خودت رو یعنی باید هنوز ادامه بدی

farhad rafa جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 07:34

Hi,

We can’t give you access to this account or continue to process your request because we haven’t received an acceptable ID that matches the information listed on the account.

The account will remain locked as a security precaution. While it’s locked it won’t be visible on Facebook or appear in search. We’re sorry for any inconvenience this causes, but this decision is final.

View updates from your support dashboard: https://fb.me/1FpO1wAP5LKovIM

Thanks,

Veer
Community Operations
Facebook

-----Original Message-----
From: farhad rafa (farhad.rafa@gmail.com)
To: Facebook
Subject: Re: Disabled Account Appeal - ID Request

Unfortunately you did not say hi birthday facebook note I had in my
mind is, what
should I do I get help?

On Thu, Nov 13, 2014 at 10:18 AM, Facebook <
info+wb82wot.aeavlurb2thli@support.facebook.com> wrote:

> Hi,
>
> In order to protect this account's security, we can't give you access to
> it until we verify your identity.
>
> Please provide any of the following documentation:
>
> 1. A government-issued ID that shows your name and date of birth.
>
> 2. Two different forms of ID that both show the same name. Additionally,
> one of the IDs must include a photo or date of birth that matches the
> information on your profile.
>
> 3. If you don’t have an ID that shows your name as well as your photo or
> date of birth, you can provide 2 forms of ID that show the same name, and a
> government-issued ID that includes a date of birth or photo that matches
> the information on your profile.
>
> See the different kinds of ID we accept in our Help Center:
>
> https://www.facebook.com/help/159096464162185
>
> Without this information, we can't assist you. We’re sorry for any
> inconvenience.
>
> View updates from your support dashboard: https://fb.me/1PTGwl4WlUpyA9P
>
> Thanks,
>
> Veer
> Community Operations
> Facebook
>
> -----Original Message-----
> From: farhad.rafa@gmail.com
> To:
> Subject: Disabled Account Appeal - ID Request
>
> Do you have a valid, government-issued photo ID (ex: passport, drivers
> license)?: Yes
> Full name: Mohamad Barat
> Your login email address: farhad.rafa@gmail.com
> Date of birth: Array
>
> -----End Original Message-----
>
>
-----End Original Message-----
سلام الان به من این ایمیل آمده لطفآ به من کمک کنید من تمام چیز دارم به شما میفرستم یک کار کنید که فیس بوک ام باز شود لطفآ

خوب این میگه اطلاعاتت رو دریافت کردن و بر این اساسه که توضیح میدن برات
دیگه لینکی چیزی ندادن بهت

nazanin پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 21:38

سلام من بعد از یک ماه وارد فیسبوکم شدم همش یه صفحه ای میاد با )ین موضوع اAccess Restricted (Bad IP اصلا تو وارد قسمت log in نمیشه لطفا راهنمایی کنید خیلی برام مهمه...

سلام
به احتمال زیاد از فیلترینگی هستش که استفاده میکنید چون به آی پی که باهاش دارین میرین فیسبوک گیر میده
نرم افزار یا کانکشن هرچی هست تغییر بدید با یه چیز دیگه تست کنید

abi جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 21:30

من صفحم دیسیبل شده ..نمیدونم چرا..تو رو خدا کمک کنید ..عکس یه کارت فرستادم الان 9 روزه ..اما هیچ پاسخی از فیس بوک واسم نیومده یعنی دیگه پسش نمیده؟؟؟؟

سلام از من کاری برنمیاد بعداز مرحله آپلود مدارک همه چی دست خود فیسبوکه
دوستان توجه کنید لطفا از اسم هایی جعلی استفاده نکنید فیسبوک قوانین سختی درپیش گرفته

بی نام پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:01

سلام. من اکانت فیسم و ایمیلم کلا با نام مستعاره.چن وقت پیش گوشیمو ب حالت کارخانه برگردوندم، بعدش دیگ تو فیس از افراد پی ام نیمد برام.منم از تو قسمت اکانت گوشیم اکانت فیسمو پاک کردم.بعدشم آدرس ایمیلمو عوض کردم.الان میتونم دوباره همون اکانتو تو فیس داشته باشم یا نه؟ و اینکه چرا برام پی اما نمیومد!!!!
ممنون

خوب شما تغییر آدرس میل رو تغییر دادین فیس قبول کرد ازشما یا نه؟

ailin پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:15

salam ...age ye nafar safhash male khodesh nabashe...va az esmo famile asli khodesh estefade nakarde bashe baraye por kardan in form age esmo famile vagheie khodesho bezare ba axe vagheie khodesh ghabul mishe?lotfan sari javab bedin

دوست عزیز .خیلی همچین مشکلاتی دارن و کمتر کسی با این مشکلات و قوانین سخت فیسبوک پیروز شده و فک نکنم قبول کنه

میلاد یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:23

سلام دوست عزیز.من کاری رو که راهنمایی کردین انجام دادم اما از 2 روز پیش خبری نیست.من شدیدا به اکانتم احتیاج دارم و اکانت جدید به دردم نمی خوره.شناسنامه خودم رو فرستادم اما خبری نیست.لطفا کمک کنید

دوست عزیز من به همه عزیزانی که پیام دادن گفتم.و2باره هم میگم کسانی که اسم مستعار استفاده میکنن لطفا تغییر بدید و بعد از ارسال مدرک قبول کردن ونکردن درخواست شما دست خود فیسبوکه از کسی کاری برنمیاد

mehdi پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 17:00 http://www.varzaesh3.ir

تورو خدا کمکم کنید
میخام وترد حسابم بشم
اما این پیغام رو میده
موندم چیکار کنم
هر کاری که گفتی کردم
هر کاری رو که باید کردو کردم
اینو همش میگه
‎Please choose one of the following methods to confirm your identity:‎
‎Identify photos of friends‎ ‎(hourly limit exceeded)‎
‎I’m having trouble with this step‎

سلام فیسبوک یه مراحلی که بتونی از طریق عکس دوستان اسمشون رو تشخیص بدی داره پیش روت میذاره که شما حتما باید انجامش بدین

محمدرضا دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:42

سلام. من از بس ریکوئست فرستادم اکانتم غیر فعال شده!کلی سوال به انگلیسی میاد نمیدونم چیکار کنم.فیسبوک من قدمت داشت من اگر هزاران صفحه ی دیگه هم بسازم شاید با گذشت زمان دوستام رو پیدا کنم اما قدمتش رو نمیتونم دوباره به دست بیارم.مطالب لایک ها بحث ها یی که داشتم. اونا رو نمیتونم به دست بیارم.آرشیو چت های ارزشمندم با دوست های جدید و قدیمیم رو نمیتونم به دست بیارم . به خدا قسم دارم به خودکشی فکر میکنم. با حذف اکانتم مطمئنم بخشی از وجود من هم خواهد مرد. اگر میشه شمارتون رو به ایمیلم بفرستید و اگر امکانش هست از طریق اپلیکیشن های ارتباطی نظیر وایبر یا واتس اپ راهنماییم کنید هر وقت ؛ وقت داشتید.

سلام محمدرضاجان.
عزیز یه عکس از خوداروری که فیسبوک بهت میده رو بذار ببینم چی میگه

omid سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:19

سلام
آقا من اکانت فیسبوکم قفل شده اون مرحله ایی که میاره عکس دوستانو اونو همه رو درست زدم بعد میاره آپلود عکس. من الان عکس از صفحه پروفایلم بذارم؟ میشه کمکم کنید

آره دیگه عکسی روی پروفایل فیس گذاشتی رو آپ کن

omid سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 23:53

این برام اومد منظور از این idچیه
تشکر برای ایمیل شما. به نظر می رسد شما یک فرم معتبر شناسایی به درخواست شما پیوست کنید. ما می توانید حساب کاربری خود را تأیید کنید تا یک کپی از فرم معتبر از ID شما ارسال کنید.

لطفا به این ایمیل پاسخ و ضمیمه یک کپی از ID خود را. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ID ما شرایط، مراجعه کنید:

سلام
این منظورش اینه که شما باید یه عکس از شناسنامه یا کارت ملی ویاپاسپورتت براشون بفرستی تا هویت واقعیت رو تشخیص دن و با پروفایلت مقایسه کنن

بی نام جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 13:16

سلام.ممنون از اینکه جواب میدین.راستش بعداز اینکه تغییرآدرس جیمیل دادم دیگ نرفتم فیس.ولی از اکانت دوستم ک سرچ کردم دیدم پیجم هنوز تو فیس هست.میخام بدونم میشه بااین جیمیل جدید بازم همون اکانت قبلیو داشت؟تو فیس جیمیلمو تغییر ندادم.
خیلی ممنون از اینکه وقت میزارین و پاسخ میدین.

یعنی شما این جیمیل جدید همون جیمیلی هست که تغییرش دادین درسته ؟

Nazanin سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1393 ساعت 14:06

سلام وقت بخیر
من پسورد فیسبوکمو یادم رفته وقتی میرم تو قسمت forgot your pass تنها واه بازیابی ارسال کد به ایمیل پشتیبان که متاسفانه اون رو هم ندارم میشه راهنمایی کنید که چیکار میشه کرد؟!

منظور از ایمیل پشتیبان همون ایمیلی هست که ثبت نام کردین دیگه نه ؟

بی نام شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 16:14

بله.همون جیمیل قبلیمو، تغییر دادم

سلام
وقتی شما ایملتون رو میزنیدبا صفحه ای رو به رو میشد که 3راه براتون گذاشته یکیش از طریق میل یکی موبایل یکی دیگه هم وارد شدن به اکانت خود در سایت یاهویا گوگل هستش دیگه
فک کنم بهترینش موبایل هستش

امیر یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:15

سلام من میخوام وارد فیسبوکم بشم اما میگه به یک مالویرmalware الوده شده است و eset online scanner رو میکه دانلود کن اما دانلود میکنم کار نمی کنه الان من باید چکار کنم؟

شما از یک مرورگر دیگه و یه اکانت شیلترینگ دیگه استفاده کنین ببین رست میشه یا نه

بی نام دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1393 ساعت 18:25

ممنون.

علی تی ام اس چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:48

بت عرض سلام ، چند ماه قبل اسممو عوض کردم چند روز قبل فیس بوک گفت یه اسم دیگه بذار و ازم آی دی خواست منم یه آی دی جعلی (پاسپورت) ساختم ک خیلی تابلو بود فرستادم الان ۲ روز وقتی میخام وارد شم اینو میگه : We'll take a look at your documentsand let you know as soon as we've processedyour request. نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کن مرسی

NOOSHIN چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:54

سلام.من یه سوالی دارم ممنون میشم پاسخ بدید.چن وقت پیش یه شخصی با یه پروفایل جعلی من رو در فیسبوک مورد ازار و اذیت قرار میداد.من هم براش پیامی رو فرستادم با این مضمون که اگر باز هم مزاحم بشی من به دادسرای جرایم رایانه ای شکایت میکنم.بعدش اون پروفایل دی اکتیو شد.اگر برمو شکایت کنم پلیس میتونه پیداش کنه؟البته ادرس ایمیلشو پیادا کردم

نه !شما تو سایتی که فیلتره و داره خلاف قانون دولت عمل میکنه میخواین به دولت شکایت کنید!
ایمیلش رو بدید فیسبوک و همین توضیحات ور بدید بهشون و بگید بحث شکایت شد دی اکتیو کرد ولی شکایت جرایم رایانه ای رو نگو
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد