ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید
این شرکت
برای انجام بررسی خود از بیش از دو هزار کاربر شبکه اجتماعی که صفحه یکی از
برندهای تجاری را لایک کردهاند، نظرسنجی کرده است.
سینکاپس
در بررسی خود برای مشخص کردن ارزش هر لایک فیس بوکی، فاکتورهایی همچون
هزینه محصولات، وفاداری مشتریان، ارزش رسانه، هزینههای خرید و غیره را مد
نظر قرار داده است.
به گزارش سایت خبری پیسی ورلد، بر این
اساس کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک برای برندهایی که در این شبکه اجتماعی
صفحهشان را لایک کردهاند بیش از برندهای دیگر هزینه میکنند و به آن
وفادارتر هستند.
دوست عزیز لینک شدی ممنون میشدم با این نام مرجع قالب و کد وبلاگ و ساخت بنر حرفه ای با کمترین قیمت
موفق باشید
انجام شد دوست عزیز