پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

شارژ بی‌سیم آیفون‌ 8 و 7 اس تا پایان سال جاری میلادی غیر ممکن خواهد بود

اپل به دنبال ارائه قابلیت شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های آیفون است. برای شارژ آیفون ۸ یا آیفون 7 اس به یک وسیله جانبی احتیاج خواهید داشت که شارژ بی‎سیم آیفون‎های جدید تنها با استفاده از آن، امکان‎پذیر خواهد بود.




برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید


با این وجود، اطلاعات تازه منتشر شده توسط جان گروبر، وبلاگ‌نویس اپل نشان می‌دهد که قابلیت شارژ بی‌سیم آیفون‎های ۲۰۱۷ تا پایان سال جاری میلادی بلااستفاده خواهد بود.

در توئیت منتشر شده توسط جان گروبر، اشاره می‌شود که پد شارژ القایی آیفون‌های ۲۰۱۷ به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید و به همین جهت، این پدها به همراه بسته‌بندی آیفون ۸ یا آیفون 7 اس عرضه نمی‎شود. البته، این شایعه را پیش‎تر نیز شنیده بودیم؛ زیرا مدتی پیش مشخص شد که شرکت اپل، به دنبال عرضه جداگانه پد‎ شارژ بی‌سیم آیفون‎های جدید خود می باشد و تصمیمی برای گنجاندن آن‏ به همراه بسته‌بندی آیفون ۸ و آیفون ۷ اس ندارد.

هم‌چنین، وبلاگ‎نویس مشهور اپل به احتمال تأخیر در عرضه پد شارژ بی‌سیم‎ آیفون‌های جدید اشاره کرده است و ادعا می‎کند که پد شارژ بی‌سیم آیفون‎های جدید در اواخر سال جاری میلادی و به همراه به‌روزرسانی جدید iOS 11.1 در دسترس قرار می‏‌گیرد. علی‌رغم این ادعا، باید توجه داشت که جان گروبر به «احتمال» تأخیر در عرضه پدهای شارژ بی‌سیم iPhone 8 و iPhone 7s اشاره کرده است؛ بنابراین، این امکان نیز وجود دارد که استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم آیفون ۸ از زمان عرضه این گوشی به بازار امکان‌پذیر باشد.

در رابطه با آیفون‎های جدید اپل که از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‎کند، باید گفت که آیفون ۷ اس، آیفون ۷ اس پلاس و  آیفون ۸ از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار هستند. اپل مدتی پیش به عضویت WPC (کنسرسیوم وایرلس پاور) در آمد و به همین جهت، انتظار داریم که آیفون‌های ۲۰۱۷ این شرکت از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی نماید. از این استاندارد شارژ در بسیاری از گوشی‌های هوشمند اندرویدی که از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار هستند، استفاده می‌شود.

با توجه به اینکه اپل از استاندارد شارژ بی‌سیم Qi در گوشی‎های آیفون ۲۰۱۷ استفاده خواهد کرد، این امکان وجود دارد که محدوده شارژ بی‌سیم آیفون ۸ و آیفون ۷ اس چندان زیاد نباشد. با این وجود، باید منتظر معرفی رسمی آیفون‎های جدید باشیم؛ زیرا این امکان وجود دارد که اپل با رونمایی از محصولاتی متفاوت با آنچه که انتظار دارید، غافل‌گیرتان نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد