پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

ده اتفاق مهم هفته گذشته در دنیای فناوری اروپا

در هفته گذشته سایت tech.eu شانزده خرید و ادغام را پیگیری کرد و در مجموع 44 معامله به ارزش کلی 115 میلیون دلار در ترکیه و اروپا را گزارش کرد. از طرفی، بسیاری از سرمایه‌گذاران به‌خصوص خاور میانه منتظرند ببینند که پس از برکسیت(خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا)، شرکت‌های بریتانیایی به چه سمتی حرکت می‌کنند.



برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید


  
بنابراین حوزه فناوری اروپا هفته مهمی را پشت سر گذاشته که در ادامه ده اتفاق مهم از اتفاق‌های فناورانه اروپا را می‌خوانید:

1- در هفته گذشته همچنان برکسیت(خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) بر جریان‌های روز خبر حاکم بود. عقیده بیشتر کارشناسان هم این است که برکسیت تاثیر مشخصی روی اکوسیستم حوزه فناوری اروپا و انگلستان خواهد گذاشت، اگرچه متخصصان صنعت پیشنهاد می‌کنند که سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در کشورهای دیگر[حتی ایران] از فرصت‌هایی که در آینده نزدیک به وجود می‌آید به موقع استفاده ببرند.

2- یکی از بحث‌هایی که در میان کارشناسان فناوری اطلاعات داغ است، امکان تغییر مکان مقر اصلی برخی از شرکت‌های فناوری بریتانیایی به کشورهای دیگری همچون ترکیه یا کشورهای دیگر خاور میانه است.

3- یکی از خریدهای مهم مربوط به سیسکو می‌شود که شرکت کودلاک را به قیمت 293 میلیون دلار خریداری کرد.

4- کلارنا یکی از باارزش‌ترین استارت‌آپ‌های اروپایی در حوزه فناوری به حساب می‌آید که موفق شد که موفق شد بیش از 35 میلیون دلار تامین مالی جذب کند و کمی بازار استارت‌آپ‌های اروپایی و امریکایی را به جنب و جوش وا داشت.

5- شرکت امریکایی اوبر که در حوزه شبکه حمل و نقل فعال است، اظهار داشت که اکنون بیش از دو میلیون کاربر در شهر لندن دارد.

6- شرکت فرانسوی پارتک ونچرز (Partech Ventures) موفق به افزایش چهارصد میلیون یورویی در صندوق رشد خود شد که باعث افزایش ارزش سهام خواهد شد. این شرکت، یکی از شرکت‌هایی است که سرمایه‌گذاران به آن چشم دارند.

7- شرکت زیمنس یک نوآوری جدید را گزارش کرد که در قالب تاسیس یک واحد استارت‌آپ با نام next47 به سرانجام خواهد رسید. این واحد با سرمایه یک میلیارد یورویی در طول پنج سال کار خود را آغاز کرده است.

8- نهادهای تنظیم مقررات اروپایی سومین اتهام آنتی‌تراست به گوگل را برای بررسی آماده کردند. در هفته گذشته، این غول جست‌وجو درگیر یک تجسس مالیاتی در اسپانیا نیز بود.

9- انتظار می‌رود که مقامات اروپایی یک توافق‌نامه جدید را با امریکا تصویب کنند تا این کشور به انتقال داده‌های آنلاین میان دو قاره کمک کند.

10- شرکت تِک‌استارز (یک شرکت شتاب‌دهنده) و دیل‌روم (یک شرکت جذب سرمایه) یک نقشه دیجیتال از شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران توسعه دادند که بیش از پانصد سرمایه‌گذار عمده را در حوزه فناوری اروپا فعال نشان می‌دهد. البته در گزارش دیگری تایید شده که سه‌ماهه دوم سال با سه‌ماهه پیش از آن با کاهش سرمایه‌گذاری روبه‌رو بوده است.
ایتنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد