پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

برای گرفتن بکاپ از ویندوز اورجینال چکاربایدکرد ؟

برای دستگاه Eee pc  شما دستگاه را ریستارت می کنید  کلید  F9را نگه می دارید صفحه ریکاوری که آمد در آن قسمت گزینه backup  را انتخاب می کنید شما برای گرفتن بکاپ باید از یک هارد اکسترنال و یا فلش 16gb استفاده استفاده کنید

برای بکاپ گرفتن از ویندوز اورجینال لپ تاپ به ویندوز می روید و در قسمت start  به قسمت all program  و بعد به قسمت al recovery  می روید در آنجا شما به 5 عدد dvd  خام احتیاج دارید تا بکاپ بگیرید

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:10 http://www.ican65.blogsky.com

واقعا خیلی جامع توضیح دادی ...

خواهش میکنم اگر نیاز به توضیح بیشتر داشتین من درخدمتم

احسان جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:44 http://www.ican65.blogsky.com

ببین من الان ریکاوری کردم ...
دی وی دی هم گرفتم الان میخوام روی لپ تاپ سون نصب کنم اورجینالش ویستا مدل fw....
بعد میخواستم ببینم اگه ریکاوری تو درایو c پاک بشه فاتحه لپ تاب خوندست؟
بعدشم ریکاوری چرا انقدر طول میکشه؟

ببینین داداش احسان لپ تاپ ها یه درایو جداواسه ریکاوری هستش که باید حجمش بین3تا4gigباشه اگر اون بپرونی دیگه نمیشه برش گردون قبل از اینکه بخوای واسه فرمت درایو.ری رو انتخاب کنی ببین درایوری به نام ریکاوری داری یانه
سعی کن اول مطمئن شو که درایورشو داری بعد بذارش تونصب

داود جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:44 http://moradidavood.blogfa.com

مطالبتون فوق العاده بود مخصوصا کار نکردن کایدهای f در 4520
مرسی

خواهش میکنم داوود جان امیدوارم به دردتون خورده باشه
بازم سربزن خوشحال میشم

رضا(گاهنامه من گاد) جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:19 http://mengod.blogfa.com

سلام
من لپ تاپ ایسوس خریدم
میخوام از ویندوز 8 که روش نصبه بک آپ بگیرم

اما چطور ؟ اگر بعدا خواستم ویندوز رو عوض کنم باید چه کار کنم ؟

دوست عزیز اگر ویندوز اورجینال دراه نیاز به بکاپ کرفتن نیست خودش یه پارتیشن برای بازیابی داره
اگر نه از نرم افزار
acronis backupاستفاده کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد