پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

حل مشکل عدم نمایش تصاویر بندانگشتی جستجوگر تصاویر گوگل

اگر شما طی چند هفته اخیر به اینترنت سرزده باشید مطمئنا در جستجوگر تصاویر گوگل یکبار عبارتی رو جستجو کرده اید. نتایج بسیار عذاب آور هستند اکثر تصاویر نمایش داده نمی شوند و تنها تعداد محدودی نمایان هستند. در واقع علت اصلی این مشکل از آنجا آب می خورد که گوگل عکس هایی را جستجو می کند تغییر اندازه می دهد و در سرور های خود نگهداری می کند و لینکهای این تصاویر کوچک شده به اشتباه مسدود شده اند اما تا زمان رفع فیلترینگ این تصاویر باید چه کاری انجام داد؟

http://s1.picofile.com/file/6772397382/google_image_src_fix.png

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید


برای رفع این مشکل شما ابتدا نیاز دارید که افزونه گریس مانکی (greasemonkey) را بر روی مرورگر خود نصب نمایید. با استفاده از این افزونه و اسکریپت هایی که برایاین افزونه نوشته شده است می توانید تغییراتی را در صفحاتی خاص ایجاد نمایید. این افزونه در حال حاضر برای مرورگر فایرفاکس ارائه شده است که از اینجا می توانید آن را نصب کنید.

http://s1.picofile.com/file/6772399394/google_image_src_fix_2.jpg

برای نصب این افزونه وارد لینک قرار داده شده شوید و بر روی Add to Firefox (شماره یک) کلیک نمایید سپس منتظر بمانید تا افزونه بارگذاری شود (شماره دو) و در پنجره ای که باز می شود بر روی Install Now کلیک نمایید (شماره سه) و مرورگر خود را یکبار ریستارت نمایید.

بعد از نصب افزونه اسکریپتی که برای این افزونه آماده کرده ام را از اینجا نصب نمایید. با نصب این اسکریپت دیگر عکس های گوگل نمایش داده می شوند.

http://s1.picofile.com/file/6772409454/google_image_src_fix_3.jpg


برای نصب این اسکریپت همانند افزونه گریس مانکی به لینک قرار داده شده مراجعه نمایید و بر روی Install (شماره یک) و سپس در پنجره باز شده بر روی Install (شماره دو) کلیک نمایید.

حالا دیگر تصاویر در جستجو تصاویر گوگل نمایش داده می شوند, اما صبر کنید این پایان کار نیست مشکلی که الان وجود دارد این است که تنها قسمتی از جستجو که در مانیتور مشاهده می کنید تصاویر بی نقص نمایش داده می شوند و برای برطرف کردن این مشکل باید اسکریپت دیگری را که آماده کرده ام را نصب نمایید تا از نسخه بیسیکجستجوگر تصاویر استفاده نمایید.

این اسکریپت را می توانید از اینجامانند اسکریپت قبلی نصب نمایید.

http://s1.picofile.com/file/6772418508/google_image_src_fix_final.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد