پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

برترین لپ تاپ ها برای کاربری سازمانی؛ سونی در صدر

در حال حاضر مدل‌های مختلفی از این رایانه‌های همراه در سراسر دنیا فروخته می‌شود،   اما کارشناسان بر اساس آخرین بررسی‌های خود بهترین لپ‌تاپ‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۷ با بالاترین سیستم امنیتی و بهترین رابط کاربری را برای فضاهای کاری انتخاب کرده اند که به این ترتیب است:

http://s1.picofile.com/file/6812537222/article_1.jpg

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

لپ‌تاپ VAIO SB سونی: درخانواده قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین لپ‌تاپ‌های سازمانی VAIO SB سونی بهترین کیفیت را ارایه می‌دهد. این لپ‌تاپ در دو مدل و همراه با پردازنده‌های i5 و i7 اینتل ساخته شده است که از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌‌توان به نور پس‌زمینه صفحه‌کلید، سیستم پشتیبانی از دیسک‌های Blu-ray، پردازنده گرافیکی AMD Radeon HD 6630، باتری ویژه با توان ذخیره انرژی برای ۱۵ ساعت به همراه باتری دوم و … اشاره کرد. این محصول ۹۹۹ دلار قیمت دارد و مهم‌ترین رقیب برای Macbook Pro اپل محسوب می‌شود که ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار ارزان‌تر به فروش می‌رسد.

 لپ‌تاپ TravelMate TimelineX TM 8372 ایسر: این محصول یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین لپ‌تاپ‌ها برای کاربران خانگی و سازمانی محسوب می‌شود. باتری این لپ‌تاپ قادر است انرژی را به مدت ۸ ساعت در خود ذخیره کند. وزن این محصول ۶/۴ پوند است که اندکی سنگین به نظر می‌رسد. لپ‌تاپ پیشرفته ایسر به اندازه ۳/۱۳ اینچ ساخته شده است و روی آن نسخه Professional سیستم‌عامل ویندوز ۷ نصب شده است.

 لپ‌تاپ Elitebook 8460p شرکت HP: این لپ‌تاپ برای آن دسته از کارشناسان و کارمندانی ساخته شده است که دایم در سفر هستند و باید به به طور مداوم با محل کار خود در ارتباط باشند. برای این رایانه همراه سیستم امنیتی HP ProtectTools در نظر گرفته شده است. این محصول همچنین قادر است از طریق سیستم‌عامل ویندوز ۷ قسمت‌های مختلف شبکه در سازمان از جمله DirectAccess، BitLocker to Go، BranchCache و AppLocker را کنترل و هدایت کند.

 لپ‌تاپ U36SD ایسوس: اگرچه این لپ‌تاپ ۳/۱۳ اینچی در اندازه کوچک ساخته شده است، اما توان بسیار بالایی دارد و با قدرت قابل ملاحظه اطلاعات را پردازش می‌کند. این لپ‌تاپ به سریع‌ترین مدل پردازنده i5 اینتل، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce، باتری ویژه با قابلیت ذخیره انرژی به مدت ۱۰ ساعت و … مجهز شده و وزن آن ۷/۳ پوند است.

 لپ‌تاپ ۹۰۰x: این محصول در خانواده لپ‌تاپ‌های سری ۹ سامسونگ تولید شده و جزو رایانه‌های قابل‌حمل فوق‌باریک طبقه بندی می‌شود. طراحی این لپ‌تاپ بسیار ساده است و موشواره آن قابلیت چندلمسی دارد که کار با رایانه را آسان می‌کند. از مهم‌ترین امکاناتی که در این لپ‌تاپ به کار رفته است می‌توان به نمایشگر ۳/۱۳ اینچی، سیستم صوتی استریو با توان ۳ وات، وبکم ۳/۱ مگاپیکسلی، ۱۲۸ گیگابایت حافظه جامد، پردازنده Core i5 اینتل و …اشاره کرد. این لپ‌تاپ ۱۶۰۰ دلار قیمت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد