پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

سی‌دی‌های خش‌دار را دور نیندازید!!

زمانی تنها دلخوشی افرادی که زود خود را به استفاده از فناوری‌های نوین عادت می‌دهند این بود که کلکسیونی از سی‌دی‌های مختلف جمع‌آوری کنند و از آرشیوی که دارند به بهترین شکل ممکن نگهداری کنند. پس از آن اگر کوچکترین ضربه‌ای به سی‌دی‌هایشان وارد می‌شد ماتم گرفته و تا مدت‌ها در فکر جبران ضرری که بهشان وارد می‌شد، بودند.........

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

البته هنوز هم در کشور ما کاربران بسیاری هستند که از سی‌دی برای ذخیره‌سازی داده‌های دیجیتالشان استفاده می‌کنند. مشکلی که کاربران برای استفاده از سی‌دی همیشه با آن روبه‌رو بوده‌اند این است که با خش‌دار شدن سی‌دی اطلاعات آن به درستی قابل دسترسی نخواهد بود. از این رو در این هفته به شما نرم‌افزاری را معرفی خواهیم کرد که به درد کپی و بازیابی اطلاعات سی‌دی‌هایی می‌خورد که خش‌دار یا قفل‌دار هستند. این نرم‌افزار که IsoBuster نام گرفته، ابزار بسیار مناسبی است و به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی فایل‌هایتان را از قبیل پرونده‌ها، عکس‌ها و یا فیلم‌ها، از روی سی‌دی‌ها یا دی‌وی‌دی‌های خش‌دار بازیابی کنید. این نرم‌افزار از تمامی فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با خیالی آسوده، تمامی ترک‌ها و فایل‌هایی که روی سی‌دی مورد نظرتان قرار داده شده، بازیابی کنید.

نکته جالبی که در این میان به چشم می‌خورد این است که با کمک این برنامه می‌توانید تمامی فایل‌هایی را که به هر دلیلی مخفی شده و یا توسط سیستم عامل قابل دسترس نمی‌باشد، به راحتی ببینید. این برنامه بیشتر به منظور بازیابی اطلاعات طراحی شده است اما کاربردهای دیگری هم دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید با استفاده از آن، سی‌دی‌هایی را که قفل دارند، کپی کنید. این کاربرد با این که چندان اخلاقی به نظر نمی‌رسد اما متاسفانه بسیار توسط کاربران استقبال می‌شود.

این نرم‌افزار قابلیت خواندن و استخراج تمامی انواع Image از سی‌دی، دی‌وی‌دی و یا Trackها را دارد. همچنین از دیگر توانایی‌های این برنامه می‌توان به این مورد اشاره کرد که تمامی فایل‌ها و فولدرهای UDF از دست رفته را می‌توان با استفاده از آن اسکن کرد. اسکن تمامی فایل‌ها با تکیه بر نشانه خاص آن‌ها خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این نرم‌افزار این است که از فرمت سی‌دی‌هایی که با درایورهای بسیار قدیمی مونتاژ شده‌اند و هنوز فرمت‌های جدید را نمی‌شناسند، پشتیبانی می‌کند. همچنین به صورت خودکار تمامی فایل‌هایی را که در اثر عملیات حذف فولدرها باقی مانده‌اند، شناسایی و بازیابی می‌کند.

این نرم‌افزار از بسیاری از زبان‌ها پشتیبانی می‌کند و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایش این است که از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب کاربران ایرانی برای استفاده از آن و محیط کاربریش به هیچ‌وجه مشکلی نخواهند داشت. شما می‌توانید فایل راهنمای استفاده از این نرم‌افزار را به زبان فارسی مطالعه کرده و با عملکرد و تمامی کاربردهای این برنامه آشنایی کاملی پیدا کنید. همچنین این برنامه می‌تواند سایز آخرین فایل‌هایی را که بررسی کرده است، ذخیره کند و علاوه بر این منوی پیشرفته‌ای برای تنظیمات مورد نظر کاربر در بخش زمان و تاریخ هم در محیط کاربری این نرم‌افزار در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید این برنامه را

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد