پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

۴ دلیل برای برتری +Google بر Facebook

+Google هم اکنون برای تعداد محدودی از کاربران فعال شده است. همانطور که می دانیم Facebook بزرگترین و محبوب ترین شبکه اجتماعی وب است. در اینجا می خواهیم با ۴ دلیل ثابت کنیم که +Google از Facebook پیشی خواهد گرفت.

هر کسی در دایره خودش!

 در فیس بوک تمامی دوستان شما به یک صورت دسته بندی می شوند. به عنوان مثال دوست چندین و چند ساله شما حتما رابطه نزدیکتری با شما دارد. ولی در فیس بوک مجبورید همه دوستانتان را به یک چشم نگاه کنید و مطالب و لینک هایتان را به یک نسبت با آنها به اشتراک بگذارید!

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

در +Google شما قادر هستید محدوه های متنوع “circles” درست کرده و برای هر “circles” پیغام های متفاوتی به اشتراک بگذارید. دوست دارید فقط با همکاران اتاق خودتان امشب شام بروید؟ خب فقط برای “circles” آنها پیغام بفرستید.

با “Spark” همه دوست داشتنی ها را پیدا کنید

قدرت عجیب +Google را حتما در “Sparks” مشاهده خواهید کرد. با این ابزار جادویی شما به تمامی اطلاعات مورد علاقه خود به بهترین روش دسترسی خواهید داشت. “Sparks” که با استفاده از قدرت جستجوی گوگل راه اندازی شده است بخش مورد علاقه شما را از پست های وبلاگ، اخبار، ویدئو ها و … که در فضای وب موجود است بیرون می کشد. حالا اگر دوست دارید چیزهای جدیدی که پیدا کرده اید را با بقیه به اشتراک بگذارید کافی است بلافاصله Share link را زده و دایره مورد نظرتان را انتخاب کنید.

+Google حاضر در همه جای گوگل!

اگر از سرویس های دیگر گوگل هم استفاده می کنید حتما شگفت زده خواهید شد. در همه سرویس ها به همه چیز دسترسی دارید! مکالمات و ارتباطات شما در Gmail هم نمایش داده می شود. از Picasa هم می توانید عکس انتخاب و به اشتراک بگذارید. لینک مستقیم به Google Talk هم دارید.

سازگاری اختصاصی برای موبایلی ها

بر خلاف فیس بوک، +Google از همین حالا و بصورت موازی با کامپیوترها، برای موبایل ها هم فراهم شده است.حتما بهترین تجربه +Google را در موبایل هوشمندتان خواهید داشت. هم اکنون نرم افزار آندروئد آن حاضر است و به گفته مسوولان گوگل، نرم افزار iOS آن هم همین روزها عرضه می شود.
البته بسیاری از امکانات این دو شبکه اجتماعی مشابه است ولی اگر از +Google استفاده کنید، تفاوت را حس خواهید کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد