پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

تازه‌های وصله جدید World of Warcraft

شرکت بلیزارد تقریبا هر دو سال یک بار یک بسته توسعه برای بازی مشهور خود World of Warcraft عرضه می‌کند. در واقع دو سال زمان زیادی است و ممکن است برخی از بازیکنان بسیار ماهر این بازی، در طی تنها چند هفته، همه تازگی‌های یک بسته توسعه جدید را تجربه کنند و به نوعی به یکنواختی در یک بسته توسعه رو‌به‌رو شوند. به همین دلیل این شرکت هر فصل، یک وصله بزرگ نیز برای این بازی ارائه می‌کند

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

که علاوه بر رفع ایرادهای احتمالی، تازگی‌هایی نیز به بازی اضافه می‌کند.

هر وصله بزرگ، آغاز یک فصل مبارزاتی میان بازیکنان محسوب می‌شود. هر بازیکن در طول هر فصل می‌تواند با مبارزه با حریفان خود، امتیاز کسب کند. در پایان هر فصل، قهرمانان فصل مشخص می‌شوند و فصل تازه آغاز می‌شود، بدین معنا که امتیازات صفر می‌شود تا مبارزات از نو آغاز شود. چرا که بازیکنان به موازنه با یکدیگر مبارزه می‌کنند و در این شرایط، یک بازیکن قوی، هرگز دوباره با یک بازیکن کم امتیاز رو‌به‌رو نمی‌شود. با صفر شدن امتیازات، مبارزات با سطح صفر آغاز می‌شوند و ماهرترها، دوباره فرصت خودنمایی پیدا می‌کنند.

هر فصل تازه، لباس‌های جدید نیز به همراه خواهد داشت. وصله جدید بلیزارد، Rage of the Firelands نام گرفته است و 2/4 شماره‌گذاری شده است. این وصله جدید، دهمین فصل مبارزات را آغاز کرده است و لباس‌های تازه این فصل، S10 نام‌گذاری شده‌اند. براساس امتیازی که به لباس‌ها داده می‌شود، لباس‌های تازه 20 امتیاز قوی‌تر از لباس‌های قدیمی هستند و به دست آوردن آ‌ن‌ها، کاراکترها را یک سر و گردن قوی‌تر از دیگر حریفان خواهد کرد. برای اولین بار، بلیزارد در وصله 2/4، لباس‌های فصل قبلی را نیز کمی قوی‌تر کرده است تا ضعیف‌ترها، ضعف بسیاری احساس نکنند. این لباس‌های قدیمی ارتقا یافته، با استفاده از Honor Point به بازیکنان جایزه داده می‌شود، یعنی به دست آوردن آن‌ها، کار چندان سختی نیست. برای گرفتن سلاح‌های قوی فصل 10 با استفاده از Honor Point هر کاراکتر باید حداقل 7200 عدد Honor Point در فصل جدید به دست آورده باشد.

Rage of the Firelands شامل یک Raid تازه است. Raidها مبارزه با Bossهای بزرگ بازی هستند که به حداقل 10 یا 25 مبارز نیازمند هستند. theFirelands نام همین Raid تازه و محل استقرار قوی‌ترین Boss فعلی بازی یعنی Ragnaros است. Ragnaros از Bossهای کلاسیک بازی World of Warcraft است که در اولین نسخه این بازی وجود داشت و اینک با طراحی و توانمندی‌های تازه و قدرتی بسیار بسیار بیشتر، برای مبارزه با کاراکترهای لول 25 آماده شده است. این Boss یک موجود غول پیکر است که بدنش از آتش و مواد مذاب تشکیل شده و به صورت یک مخروط مارپیچی، ایستاده و با گرز آتشین خود به مهاجمانش ضربات سنگین وارد می‌کند.

بلیزارد در این وصله توسعه جدید، واسط گرافیکی بازی World of Warcraft را با یک انقلاب رو‌به‌رو کرده است. Dungeon Finder و Raid Finder که محلی برای یافتن هم بازی برای حمله به یکی از دخمه‌های کوچک یا بزرگ بازی است، از نو طراحی شده است. این واسط جدید، Bossهای هر دخمه، غنائم آن‌ها و وردها و توانایی‌ آن‌ها را با جزئیات کاملی نمایش می‌دهد. علاوه بر این تصویر هر Boss نیز قابل مشاهده است تا بازیکن در برخوردهای اولیه، Boss را به خوبی بشناسد و با تاکتیک‌های مبارزه با آن‌ آگاه باشد.

واسط‌های قبلی بازی نیز دوباره طراحی شده‌اند و از این به بعد می‌توان بسیاری از آن‌ها را به طور همزمان باز کرد. به عنوان مثال پیش از این امکان باز کردن همزمان پنجره واسط ماکرو و پنجره واسط کتاب وردها وجود نداشت اما از این به بعد این کار ممکن شده است. بلیزارد ترتیبی داده که رایانه‌های توانمندتر که به کارت گرافیک بهتر و نمایشگر‌های بزرگ‌تر و بهتری مجهزند، بتوانند شاهد پنجره‌های واسط داینامیکی باشند که متناسب با نیاز کاربر و به طور خودکار تغییر ابعاد می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد