پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

نرم‌افزارهایی که باید دانلود شوند(بخش دوم)

تفاوتی نمی‌کند که روزانه چقدر با کامپیوتر و ویندوز کار می‌کنید و یک کاربر تازه‌کار یا معمولی و حتی کاربر حرفه‌ای هستید. در هر صورت نیاز به برنامه‌هایی دارید که نه در ویندوز یافت می‌شوند و نه در نرم‌افزارهای بزرگ با حجم‌های زیاد. همیشه برنامه‌هایی کوچک و کاربردی وجود دارد که هم رایگان هستند و هم بهترین کارها را برای شما انجام می‌دهند. در این مقاله بیست نرم‌افزار کاربردی کوچک با حجم زیر دو مگابایت را معرفی می‌کنیم. دانلود و نصب تمامی این نرم‌افزارها ساده و سریع است.

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

EasyBCD

مدیریت سیستم‌عامل‌ها

یکی از نرم‌افزارهای رایگانی که توانسته جوایز متعددی را از نشریات و سایت‌های دانلود اینترنتی دریافت کند، EasyBCD است. با این ابزار می‌توانید به راحتی منوی بوت سیستم خود را تنظیم و مدیریت کنید. نسخه‌های مختلف ویندوز شامل اکس‌پی، ویستا و هفت، لینوکس و مک با این برنامه قابل تنظیم هستند.

DSClock 

ساعت روی دسکتاپ

اگر علاقه‌مندید روی دسکتاپ ویندوز یک ساعت دیجیتالی داشته باشید، این نرم‌افزار زیر دو مگابایت را دانلود و نصب کنید. در این برنامه می‌توانید شکل و ظاهر، فونت، رنگ، مکان، صدا و زنگ و چندین تنظیم دیگر را مطابق دلخواه‌تان انجام دهید و لذت ببرید. حتی می‌توانید این ساعت را با سرورهای ساعت و تقویم مانند گوگل تنظیم و هماهنگ کنید.

Paint.net

ویرایشگر تصاویر

برخلاف تصور ذهنی بسیاری از کاربران، برای ویرایش تصاویر همیشه نیاز به برنامه‌های بزرگ و حجیمی مانند فتوشاپ نیست. حتی برنامه های رایگان و اپن‌سورسی مانند GIMP نیز برای برخی از کاربران زیادی پیچیده و سخت هستند. برنامه Paint.net ویژگی‌های زیادی مانند لایه‌بندی، دسترسی به تاریخچه تغییرات هر تصویر یا ابزارهای متنوع دارد که شما را از نرم‌افزارهای بزرگ بی‌نیاز می‌کند.

Volumouse

کنترل موسیقی با ماوس

با این برنامه بسیار ساده و کوچک می‌توانید تنظیمات مختلف صدا و موسیقی در حال پخش از روی بلندگوهای سیستم را با ماوس کنترل کنید. کلیدهای مختلف ماوس برای این نرم‌افزار قابل تعریف هستند و با تعریف تنظیمات جدید می‌توانید به راحتی صدای سیستم را بدون نیاز به هیچ‌گونه کار با بلندگو یا نوارهای تنظمیات صدا ویندوز مدیریت کنید. 






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد