پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

دانلود بهترین نرم‌افزارهای شبکه‌های وای‌فای

ین روزها شبکه‌های بی‌سیم حسابی طرفدار پیدا کرده‌اند و کمتر کاربری را می‌توانید بیابید که دوست نداشته باشد یک شبکه وای‌فای خانگی در خانه داشته و با نوت‌بوک، گوشی موبایل، دستگاه‌های اسمارت‌فون، تبلت‌ها و انواع تجهیزات دیجیتالی دیگر به آن متصل شده و از اینترنت پر سرعت روی آن نیز استفاده کند. به همین خاطر نیاز به استفاده از نرم‌افزار خاص شبکه‌های بی‌سیم نیز افزایش یافته است. نرم‌افزارهایی که بتوانند اطلاعات مناسبی از شبکه یا شبکه‌های محیط اطراف به همراه تنظیمات و امکانات آن‌ها در اختیار کاربران قرار داده و به سادگی قابل راه‌اندازی و استفاده باشند. در ادامه پنج نرم‌افزار معروف و رایگان در این زمینه را معرفی می‌کنیم:

 برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید


Easy WiFi 3.0.129

حجم: 2,47 مگابایت

سیستم‌عامل: ویندوز – مک

این نرم‌افزار رایگان با یک کلید به شما اجازه می‌دهد که شبکه‌های وای‌فای اطراف خود را جست‌وجو کرده و به آن‌ها متصل شوید. این نرم‌افزار که در میان کاربران طرفداران زیادی دارد، به سادگی در استفاده و نشان دادن اطلاعات شبکه‌های وای‌فای محیط اطراف معروف است. نزدیک به دویست هزار سرور در این نرم‌افزار ثبت شده که با توجه به مکان شما اجازه دسترسی به آن‌ها و استفاده از شبکه‌ بی‌سیم را فراهم می‌کند.

Xirrus Wi-Fi Inspector 1.2

 حجم: 26,40 مگابایت

سیستم‌عامل: ویندوز

این نرم‌افزار نیز برای کاربران خانگی و شبکه‌های وای‌فای یکی از بهترین ابزارها است که امکان جست‌وجوی شبکه‌های همسایه و شبکه‌هایی که امکان اتصال به آن‌ها وجود دارد را می‌‌دهد. دیگر قابلیت این نرم‌افزار دادن مشخصات شبکه مانند قدرت سیگنال‌ها، قدرت اتصال به شبکه، محدوده پوشش‌دهی شبکه و استانداردهای امنیتی شبکه‌ است.

 

Wireless Network Watcher 1.0.0

حجم: 215 کیلوبایت

سیستم‌عامل: ویندوز

اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی درباره یک شبکه بی‌سیم بدست بیاورید، این نرم‌افزار کوچک و کم حجم را دانلود و استفاده کنید. آدرس IP شبکه، نام کامپیوترهای متصل شده به شبکه، آدرس MAC، نوع کارت شبکه و هر نوع اطلاعات دیگری که درباره روتر و سیستم‌های اتصالی به یک شبکه وای‌فای وجود دارد، در این ابزار قابل مشاهده است.   

 

WeFi 4.0.1

حجم: 11,60 مگابایت

 سیستم‌عامل: ویندوز

 

هنر این ابزار یافتن بهترین نوع اتصال به شبکه‌های بی‌سیم اطراف است. اگر دوست دارید به یک شبکه پایدار و پر قدرت از نظر سرعت و محدوده پوشش‌دهی متصل شوید، نرم افزار WeFi برای شما به صورت رایگان این سرویس را ارائه می‌دهد. استفاده از این نرم‌افزار برای کاربرانی که در محیط خود چندین شبکه بی‌سیم دارند و می‌توانند از میان آن‌ها یکی را انتخاب و متصل شوند، پیشنهاد می‌شود.

inSSIDer 2.0

حجم: 96/1 مگابایت

 سیستم‌عامل: ویندوز، لینوکس

inSSIDer یک نرم‌افزار حرفه‌ای و اپن‌سورس برای کار با شبکه‌های بی‌سیم است. بسیاری از کارشناسان و متخصصان شبکه از این ابزار برای شناسایی شبکه‌های اطراف و اطلاعات بیشتر درباره آن‌ها در کنار قدرت گیرندگی سیگنال‌های شبکه و تنظمیات آن استفاده می‌کنند. با این ابزار می‌‌توانید بهترین و نزدیک‌ترین مکان برای اتصال به شبکه و همچنین مشاهده کانال‌های شلوغ در محیط پیرامونی و انتخاب یک کانال خلوت‌تر روی روتر را انجام دهید.




نظرات 1 + ارسال نظر
امیری سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 http://www.szamiri.com

تمامی نرم افزارها ارائه شده توسط شما مربوط به جستجو هستند. بهتر است نرم افزار های شبیه سازی (مثل ns2 و gns3 و ...) و نرم افزارهای کرک (مثل aircrack و... ) را هم معرفی می کردید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد