پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

پایان تیم باندایGTA

بعد از این که داستان‌های «لیبرتی سیتی» و «وایس سیتی» منتشر شد، بدون این‌که تغییری در روند داستان (تیره بودن آن) به وجود آمده باشد، سال 2008 بازی‌کننده‌ای نبود که انتظار GTA4 را نکشد و صدالبته انتظارها بجا بود. بهـــبود موتور بـــازی بهRAGE Rockstar Advanced Game Engine تغییر زاویه دوربین ماشین‌ها، شکستن شیشه ماشین‌ برای دزدیدن آن، مکانیسم جدید GPS که کار را خیلی راحت کرده بود

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید



و اضافه شدن بخش چندنفره آنلاین نظر اکثر اهالی را به خود جلب کرده بود، ولی با تمام این اوصاف، همچنان نتوانست به فروش سن آندریاس دست یابد.

مهاجرت نافرجام، کازینوداری و شرورهای موتورسوار، پیغام GTA4 برای جهان بود. این بازی یکی از معدود بازی‌هایی است که از سایت «گیم اسپات» نمره کامل را از آن خود کرده است و در آن سال از نظر خیلی از منتقدان به عنوان بهترین بازی سال برگزیده شد. سال 2009 بازی «جنگ‌های محله‌ چینی‌ها» روی PSP و DS کولاک کرد تا به همه ثابت شود تا راک استار = فروش = فرقی نمی‌کند چه چیزی بسازد.

وظیفه‌ شما در این بازی فقط و فقط خرید و فروش مواد مخدر است؛ در حالی که برای پس گرفتن یادبودی گرانبها به محله چینی‌ها پا گذاشتید (هیچ ربطی به هم ندارند). سال 2010 راک استار بالاخره دست از سر موادفروشی برداشت و طرفداران خودش را با عرضه بازی «سرخپوست مرده: رستگاری» به دوران سرخپوستی برد.

در آنجا هم قهرمان جدید راک استار یعنی «جان مارستون» برای انتقام برگشته بود ؛ ولی راه خود را با دزدی و آدمکشی هموار می‌کرد. این بازی هم بهترین بازی سال از نظر خیلی از منتقدان از جمله گیم اسپات شد و در واقع جایزه‌ای نماند که از آن خود نکرده باشد. «سم هوسر» قبل از انتشار بازی جدیدشان ادعا کرده بود که از خشونت خسته شده‌اند و می‌خواهند کمتر تیراندازی داشته باشند و این گونه بود که «لس آنجلس نوآر» را در سال 2011 منتشر کردند که خشونت کمتری دارد. حالا باید ببینیم که این عنوان با سبک جدید می‌تواند موفقیت بازی‌های گذشته راک استار را کسب کند یا خیر. پاسخ این سوال تا این لحظه که این مطلب در حال نوشته شدن است منفی است و حتی باعث درگیری راک استار با استودیوی سازنده بازی یعنی «تیم باندای» شد که در نهایت به فروپاشی این استودیو انجامید. این موضوع یعنی طرفداران با سبک و سیاق قبلی راک استار عجین شده‌اند و گویا تغییر را دوست ندارند. نظریه قبلی به این شکل تغییر کرد: راک استار= فروش= اگر بازی خشونت داشته باشد. حالا این که راک استار چه سیاستی برای محصولاتش بخصوص GTA V در سال‌های آینده‌ اتخاذ می‌کند، سوالی است که همه منتظر پاسخ آن هستیم.

منبع:مجله کلیک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد