پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

پاییز داغ بعد از تابستان سرد

از امروز پاییز داغ بازیهای رایانه ای سال 2011 شروع می شود و بازیهای بسیاری در این سه ماه آخر سال میلادی عرضه خواهد شد .
این در حالی است که تابستان امسال را هالیوود با فیلم های پر فروش خود اغاز کرد و در عوض صنعت بازی های رایانه ای تابستانی سرد و خالی از بازی خوب رو در تقویم خود داشت .

حالا نوبت به صنعت بازیهای رایانه ای است که قدرت خود را به رخ همگان بکشد .

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

، این صنعت همیشه حساب ویژه ای برای این سه ماه آخر سال باز می کند به طوری که حجم بازیهای مطرح منتشر شده در این سه ماه ممکن است از کل 9 ماه گذشته بیشتر باشد

نکته دیگر انتخاب بهترین بازی سال است که در پایان هر سال میلادی انجام می پذیرد و این کورس رقابت و هیجان را بین بازیها ، بازیسازان و حتی بازی کننده ها بیشتر می کند .امسال که کمپانی راک استار با بازی های جنجالی و فوق زیبای خود حضور ندارد، فرصت مناسبی است تا دیگر شرکت ها و کمپانی های بازی سازی نیز خودی نشان بدهند.
13بازی در این بین دارای شانس بیشتری برای تصاحب این عنوان هستند که بعضی ها دارای شانس کمتر و بعضی ها نیز دارای شانس بیشتر هستند .

نسخه پایانی از این سه گانه با قدرت کار خود را شروع کرده است و یکی از جدی ترین کاندیدا ها برای تصاحب بهترین بازی سال است .


کمتر کسی است که نام این بازی را نشنیده باشد یا آن را بازی نکرده باش ،امسال نیز آمده است تا مانند سال گذشته جوایز بازیهای ورزشی را از آن خود کند .


رقیب جدی برای بازی فیفا است و جالب اینکه هر دو محصول یک ناشر هستند .گرافیک این سری پیشرفت چشمگیری داشته است.


حاصل 6 سال کار یکی از خلاق ترین بازی سازان دنیا، باید دید در زمان انتشار انتظارات را بر آورده می کند، از همین الان کاندیدا برای بهترین بازی سال شدن است.


یک شبیه ساز اتومبیل بی رقیب، کسی امسال برای رقابت با او نیست و تا چند سال آینده هم گویا نخواهد بود، به احتمال زیاد آخرین سری از این بازی در نسل حاضر خواهد بود پس بهترین گرافیک را خواهد داشت .

نسخه قبلی این بازی بسیار زیبا بدشانس بود که هم زمان با آنچارتد 2 عرضه شد و گویا نسخه 2 این بازی نیز ممکن است به همین سرنوشت دچار شود،البته نباید قدرت و خلاقیت سازندگان را دست کم گرفت، تا این زمان یکی از جدی ترین کاندیدا ها برای بازی سال شدن است و منتظر کمی لغزش از سوی آنچارتد تا خود را به سکوی اول بازی سال محکم بچسباند .

این بازی هنوز منتشر نشده است اما جوایز بسیاری را از نمایشگاه های سراسر این کره خاکی کسب کرده است و فقط جایزه بهترین بازی سال می تواند این عطش سیری ناپذیر را از بین ببرد ، رقیب سر سخت برای ندای وظیفه و یکی از جدی ترین کاندیدا ها برای بهترین بازی تیر اندازی اول شخص است ، این بازی پتانسیل این را دارد که بهترین بازی سال بشود .

این بار نیتن  آمده است تا جوایز را از ریشه جمع آوری کند . سونی چشم امید بسیاری به این بازی دوخته است و می شود گفت بعد از سری بازی های خدای جنگ محبوب ترین بازی سونی در نسل حاضر است . تا این جای کار یکی از اصلی ترین امید های کسب بهترین بازی سال است ولی ممکن است مانند نسخه قبلی با کمی لغزش (به دلیل بیش از حد خطی بودن بازی!) این عنوان را از دست بدهد .


این بازی آمده است تا داستان کاپیتان پرایس و همرزم خود مک تاویش را به پایان برساند ، پایانی ویژه برای یکی از بهترین بازی های تیر اندازی اول شخص تاریخ ، رقیب سر سختی چون میدان نبرد را پیش رو دارد اما به پشتوانه تجربه و بیشینه خود تا اینجای کار مشکلی نداشته است ، اگر در گیر حاشیه و یا تکراری بودن بیش از حد بازی نشود می توان حتی امید این را داشت که بهترین بازی سال شود.


آمده است که با یک داستان گیرا و محیط بزرگ همه جوایز را از آن خود کند .
کمتر کسی است که این بازی را در لیست بازیهای خود قرار نداده باشد. از هم اکنون کاندیدای بهترین بازی سال است .


امید اول یوبی سافت برای بهترین بازی سال شدن، البته برای رسیدن به این هدف رقیبان سرسختی را پیش رو دارد ، ترسی که از این بازی وجود دارد بیش از حد تکراری شدن آن است که ممکن است با روند جذاب بخش چند نفره آن این تردید و ترس نیز از بین برود.

امید اول نینتندو برای بهترین باز سال شدن . نسخه های قبلی این بازی همواره جزء بهترین بازیهای بوده اند و امسال نیز با تمام نیرو این بازی آمده است تا به این هدف دست یابد .یادمان باشد گرافیک خوب تنها بخشی از موارد بهترین بازی سال شدن است و یک بازی با گرافیک متوسط ولی گیم پلی جذاب نیز می تواند بهترین بازی سال شود و نینتندو این را به خوبی می داند .


این بازی با سبک تعقیب و گریز خود همراه جزء بهترین ها بوده است ولی در سال های گذشته نسخه های کم فروغی رو روانه بازار کرده است ، امسال برای جبران شکست های قبلی به میدان آمده است با گرافیکی خیره کننده توسط موتور فورس بیت ( موتور بازی بتلفیلد ) و داستانی جدید.


منبع:دنیای بازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد