پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

گرفتار بدافزارها نشوید

در جهان رایانه‌ها و اطلاعات دیجیتالی مزایا و منافع بسیاری برای کاربران وجود دارد به طور مثال سرعت در انجام کارها بسیار بیشتر از گذشته شده است. اما در کنار این مزایا خطراتی هم وجود دارد که امنیت داده‌ها و اطلاعات دیجیتال ما را تهدید می‌کنند.

یکی از این خطرات وجود فایل‌هایی به نام تروجان است. تروجان در حقیقت به فایل‌هایی گفته می‌شود که از طریق تبادل فایل‌ها در نرم‌افزارهایی چون مسنجرها یا از طریق کلیک کردن روی یک آدرس سایت ناسالم، رایانه شما را آلوده می‌کنند.


برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

بعد از این که تروجان به سیستم شما وارد شد اطلاعاتی همانند شناسه و رمز عبور شما را برای کار با نرم‌افزارهای مختلف یا سایت‌های گوناگون در اختیار افراد هکر قرار می‌دهد.

این فایل‌ها خطرات زیادی را برای اطلاعات شما به وجود خواهند آورد و واجب است به طریقی با آن‌ها مبارزه شود. به همین خاطر در این هفته قصد داریم به شما نرم‌افزاری را معرفی کنیم تا با استفاده از آن بتوانید به آسانی از شر این فایل‌های مزاحم آسوده خاطر شوید.

این نرم‌افزار که Loaris Trojan Remover، نام دارد نرم‌افزاری بسیار قدرتمند بوده که قادر است رایانه شما را از کلیه تروجان‌ها، اطلاعات خراب‌کننده و بد افزارها پاک‌سازی کرده و امنیت سیستم شما را فراهم آورد. لازم است بدانید که اگر برای سیستم خود از آنتی‌ویروس استفاده می‌کنید، این موضوع به تنهایی برای تامین امنیت سیستم شما کافی نیست زیرا در بعضی از مواقع آنتی‌ویروس‌ها هم قادر به شناخت فایل‌های مخربی چون تروجان‌ها نمی‌باشند. اما استفاده از یک نرم‌افزار جانبی برای مبارزه با فایل‌های مخرب می‌تواند این اطمینان را در شما ایجاد کند که تا حدی اطلاعاتتان در امان هستند.

منبع:مجله بایت

شما می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار به آسانی کلیه قسمت‌های موجود در رایانه خود را بررسی کرده و تمامی فایل‌های مخرب موجود در سیستم را به صورتی هوشمند پاک کنید. جالب است بدانید که این نرم‌افزار قادر است کلیه فایل‌های آلوده در Temp و Cache مرورگرهای اینترنتی شما را شناسایی کرده و تمامی فایل‌های آلوده به تروجان را از بین ببرد.

از قابلیت‌های اصلی این نرم‌افزار می‌توان به این مورد اشاره کرد که در هر لحظه با استفاده از تنظیماتی خودکار، این نرم‌افزار می‌تواند کلیه اطلاعات موجود در هارد دیسک شما را بررسی کرده و خطرات موجود را شناسایی کند.

علاوه بر این، این نرم‌افزار از به سرقت رفتن تمامی شناسه‌ها و رمزهای عبور شما جلوگیری خواهد کرد و شما می‌توانید با استفاده از آن تمامی تنظیمات امنیتی سیستم خود را که ممکن است باعث به خطر افتادن امنیت سیستم رایانه شما باشد به شکل اولیه آن برگردانید. همچنین این نرم‌افزار به صورت خودکار در هنگام استفاده از اینترنت به‌روز شده و از همین طریق جلوی تمامی حمله‌های اینترنتی به رایانه شما را خواهد گرفت.

حجم این نرم‌افزار بسیار کم بوده و بعد از نصب روی تمامی نرم‌افزارهای در حال اجرا در سیستم شما نظارت خواهد داشت. شما می‌توانید این نرم افزار را از نشانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد