پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

عجایب دنیای چاپ (قسمت پایانی)

غذای خود را پرینت کنید
طرح‌های مفهومی معمولا ایده‌های جالبی را با خود به همراه دارند اما برخی از آن‌ها به صورت خارق‌العاده‌ای غیر قابل باور هستند. تصور کنید که بتوانید به کمک فناوری سه‌بعدی و تنها با فشردن یک کلید ، غذای دلخواهتان را چاپ!!! کنید. این پرینتر به کمک یک تکنیک لایه-به-لایه مواد اولیه غذا را بر اساس برنامه‌ریزی داخلی خود پرینت کرده و می‌تواند براساس الگوهایی که دارد غذا را تزئین نیز کند. همچنین به کمک OLED تعبیه شده روی بدنه به راحتی می‌توانید مراحل پرینت غذا را مشاهده کنید.

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید



PrePeat
تقریبا تمامی طرح‌هایی که معرفی کردیم برای استفاده از کاغذ‌های معمولی ارایه شده‌اند اما این پرینتر که PrePeat نام دارد از یک نوع کاغذ مخصوص که از پلاستیک PET ساخته شده است استفاده می‌کند و به دلیل ساختاری که دارد می‌توانید هر کاغذ آن‌را تا 1000 بار به کار ببرید . همچنین پرینتر از هیچ تونر رنگ و جوهری استفاده نمی‌کند و به‌صورت خودکار محتوای این کاغذ مخصوص را پاک کرده و مجددا روی آن پرینت می‌کند. نکته جالب توجه در خصوص این پرینتر قیمت 5600 دلاری آن است.

 

 

پرینتر قابل حمل
حتما برایتان پیش آمده که نیاز فوری به یک پرینتر داشته باشید اما دسترسی به آن غیرممکن باشد. در این شرایط داشتن یک پرینتر قابل حمل و کوچک می‌توانست کمک بسیار بزرگی باشد. ابعاد این پرینتر 23×6 سانتی‌متر است و بنابراین به راحتی می‌توانید آن‌را در هرجایی به همراه داشته باشید. برای اتصال این پرینتر به سیستم از یک کابل USB استفاده می‌شود و یک صفحه نمایش OLED روی بدنه برای نشان دادن وضعیت عملیات پرینت تعبیه شده است.

 

 

رنگ طبیعی بسازید
معمولا ابزارهایی که امکانات یک پرینتر و یک اسکنر را به صورت همزمان در اختیار کاربران قرار می‌دهند ابعاد بزرگی دارند. اما تصور کنید که شما یک ابزار با ابعاد یک قلم داشتید که می‌توانست تمامی این کارها را به راحتی انجام دهد. این طرح مفهومی  می‌تواند آرزوی بسیاری از گرافیست‌ها را تحقق ببخشد زیرا با اسکن کردن یک تصویر، شی و... و ساختن رنگ آن در فرمت RGB یک ابزار بسیار کاربردی خواهد بود. هر چند که به دلیل ابعاد کوچک آن، توانایی نگه‌داری جوهر به مقدار زیاد را نخواهد داشت اما ایده اسکن کردن رنگ‌های طبیعی حتما مورد توجه بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد