پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

دریافت دو آپدیت مایکروسافت در ماه اکتبر با درجه خطر بحرانی

همیشه بروز رسانی ها را باید انجام دهیم تا از خطراتی که در کمین ما هستند ، در امان بمانیم . هر نرم افزار پس از مدتی بروز رسانی میشود تا اشکالات خود را برطرف کند . البته با این وضعیت اینترنت کشور ما بروز رسانی ویندوز مشکل است . اما میتوانید آپدیت هایی که با اهمیت تر هستند را نصب کنید تا کمی خیالتان راحت تر شود .

امروز میخواهیم در مورد دو آپدیتی که در ماه اکتبر از سوی مایکروسافت منتشر شده اند و درجه خطر بحرانی دارند را بررسی کنیم . البته در پایان لینک دانلود آنها نیز قرار خواهد گرفت .


برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

۱- بروز رسانی MS11-078

اولین آپدیت مربوط به دات نت فریمورک و سیلورلایت میشود . آسیب پذیری در این دو نرم افزار گزارش شده است که بوسیله ی آن هکرها میتوانند از راه دور کدهای مخرب خود را روی سیستم قربانی اجرا کنند که با نصب این آپدیت میتوانید مانع از انجام این کار شوید . روش بهره برداری از این آسیب پذیری نیز به این شکل است که کاربر پس از مشاهده یک صفحه از طریق مرورگری که بتواند XAML یا سیلورلایت را اجرا کند ، ممکن است طعمه ی هکرها شود . همچنین این آسیب پذیری میتواند باعث اجرای کدهای مخرب هکرها بروی سرورهایی شود که درحال اجرای IIS هستند . در صورتی که هکر موفق به بهره برداری از این آسیب پذیری روی سرور شود ، میتواند صفحات ASP.Net مورد نظر خود را روی سرور آپلود کرده و اجرا کند . همچنین این آسیب پذیری میتواند توسط برنامه های نوشته شده در فریمورک دات نت مورد سو استفاده قرار بگیرد و منجر به دور زدن کد امنیتی ( CAS ) شود .

همچنین کاربرانی که محدودیت هایی را روی اکانت های کاربری اعمال میکنند نسبت به کاربرانی که دسترسی های سطح بالایی به اکانت ها میدهند ، با مشکلات کمتری مواجه خواهند شد .

آپدیت های ارائه شده برای ویندوزهای ایکس پی ، سرور ۲۰۰۳ ، ویستا ، سرور ۲۰۰۸ و ۲۰۰۸ R2 و ویندوز ۷ میباشد . کافیست روی لینک مربوط به ویندوز ( با توجه به مشخصات کامل مثال ۳۲ یا ۶۴ بیتی بودن یا سرویس پک ) خود در صفحه زیر کلیک کنید تا به صفحه دانلود آپدیت مربوطه ارجاع داده شوید .

صفحه دانلود

 

۲- بروز رسانی MS11-081

این آپدیت هم مربوط به مرورگر اینترنت اکسپلورر میشود . با نصب این آپدیت باعث بسته شدن ۸ آسیب پذیری این مرورگر خواهید شد . این آسیب پذیری باعث میشود تا هکرها بتوانند از راه دور کدهای مخرب خود را اجرا کرده و سطح دسترسی کاربر Local را بدست بیاورند .

کاهش سطوح دسترسی در اکانت های کاربری میتواند در بروز مشکلات کمتر ، موثر واقع شود .

آپدیت های ارائه شده برای نسخه های ۶ ، ۷ ، ۸ و ۹ اینترنت اکسپلورر و بروی ویندوزهای ایکس پی ، سرور ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ ، ویستا و ویندوز ۷ میباشند . کافیست روی لینک نسخه مربوط به اینترنت اکسپلورر و مطابق با ویندوز خود ( با توجه به مشخصات کامل مثال ۳۲ یا ۶۴ بیتی بودن یا سرویس پک ) در صفحه زیر کلیک کنید تا به صفحه دانلود آپدیت مربوطه ارجاع داده شوید .

صفحه دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد