پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

سال 2011 هنوز تمام نشده است،بازی های بزرگ در راه هستند.

هفته گذشته Modern Warfare 3 و Skyrim به عنوان بازی های پر فروش سال در سبک خود عرضه شدند اما هنوز سیل بازی های 2011 تمام نشده است ، این هفته یکی از بهترین هفته های سال 2011 است، بازی هایی که در این هفته عرضه می شود از تعداد انگشان دو دست نیز بیشتر است .

هفته گذشته یکی از بهترین هفته های سال 2011 بود، دو بازی بزرگ  Modern Warfare 3 و Skyrim  ( دو عدد از بازی های بزرگ سال 2011 ) به فاصله چند روز و به طور کاملا آزادانه هر کدام در سبک خود منتشر شدند و شگفتی آفریدند .

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

فقط فروش این دو بازی حدود 120.8 میلیون دلار بوده است .این دو بازی در بالاترین رده های برنامه  فروش بازی ها در انگلستان هستند .

آبا فکر  می کنید که بهترین بازی های سال 2011 منتشر شده اند ؟ مطمئنا نه

در حالی بازی هایی در این هفته منتشر می شوند که شانسی در مقابل بازیهای منتشر شده در هفته قبل ندارند، اما باز هم عناوین زیبایی در بین آنها وجود دارد.از امروز تا جمعه حدود 11 بازی منتشر می شوند که بیشترین تعداد انتشار بازی در طی یک هفته در سال 2011 است ، نکته مهم دیگر روز شکر گذاری در آخر این هفته است که زمان مناسبی برای هدیه دادن به کودکان نیز است . آخرین بازی بزرگ منتشر شده نیز Star Wars: The Old Republic خواهد بود  که در 20 December منتشر خواهد شد .

این شما و این هم تعدادی از این عناوین بزرگ

Assassin’s Creed: Revelations

سازنده : Ubisoft Montreal
ناشر : Ubisoft
تاریخ انتشار : امروز (Worldwide)
پلتفرم های مقصد : PS3 و 360 (نسخه PC در تاریخ 2 دسامبر منتشر خواهد شد )

در این نسخه بازی، وعده داده شده است که شما هم می توانید با الطیر بازی کنید و هم اتزیو ، شخصیت دزموند نیز در این بازی نقش پر رنگ تری خواهد داشت و بیشتر در خاطرات اجداد خود جستجو خواهد کرد ،گرچه داستان بازی در نسخه ای که در سال 2012 منتشر خواهد شد به پایان می رسد اما شما در این بازی پایان شخصیت هایی همچون الطیر و اتزیو را خواهید دید .باید دید نتیجه این انتظار طرفداران چه خواهد شد مخصوصا که به این بازی آیتم های جدید و سلاح های جدید نیز اضافه شده است که به طور حتم در بخش چند نفره آن تاثیر بسازایی خواهد گذاشت .

Halo: Combat Evolved: Anniversary Edition
سازنده : 343 Industries
ناشر : Microsoft Studios
تاریخ انتشار : امروز Worldwide
پلتفرم مقصد : Xbox 360
این تصادفی نیست که این نسخه از بازی در دهمین سالگرد ساخت این عنوان منتشر میشود .عنوانی که به بزرگترین سرگرمی مایکروسافت تبدیل شد ، بازی Halo 3 بیشترین میزان فروش را تا چهار سال پیاپی در اختیار داشت و با فروش 84 میلیون پوند در 24 ساعت اول به پر فروش ترین بازی تاریخ بازیهای رایانه ای تبدیل شد.
اما این فقط جشن ده سالگی Xbox نیست بلکه جشن ده سالگی Halo نیز هست .ویژگی های گرافیکی در نسخه Anniversary Edition به لطف موتور قدرتمند بازی Reach’s بهبود فراوانی یافته اند به طوری که به راحتی می توان تفاوت های نسخه اولیه و این نسخه را در نگاه اول فهمید. پشتیبانی از کینکت ، نقشه های چند نفره ویژه و همچنین نقشه های نسخه اولیه و بنیادی Combat Evolved و عناصر افزایش یافته داستان، از دیگر ویژگی های این بازی است .

The Legend of Zelda: Skyward Sword

سازنده : Nintendo
ناشر : Nintendo
تاریخ انتشار : جمعه در آمریکا و شنبه در اروپا و انگلستان
پلتفرم مقصد : Wii

نسخه Skyward Sword یکی از سری بازیهای Zelda است که برای جشن گرفتن 25 سالگرد انتشار این عنوان منتشر خواهد شد .همچنین در زمان انتشار این بازی یک کنسرت بزرگ در لندن برگزار خواهد شد که در ان بازی Ocarina of Time برای پلتفرم 3DS معرفی خواهد شد، از آهنگ های اصلی این عنوان نیز در این کنسرت نواخته خواهد شد .
امتیازات Skyward نشان از موفقیت قاطع آن می دهند به طوری که خرید این عنوان به شدت توصیه می شود و با بازی کردن ان می توان منتظر نسخه 3DS بود.

 این طور که به نظر می رسد انتظار برای نسخه های Wii U بسیار سخت تر خواهد بود .


Saints Row: The Third

سازنده: Volition
ناشر : THQ
تاریخ انتشار : امروز در آمریکا و جمعه در اروپا و انگلستان
پلتفرم مقصد : PS3, 360, PC

راک استار ممکن است با معرفی عنوان جدید خود از سری بازیهای Grand Theft Auto بازی کننده ها را تحت تاثیر قرار داهد اما THQ نگران نیست . چرا که اگرچه اکثر بازی کننده از خبر ساخت این بازی به طور رسمی شگفت زده و خوشحال شده اند اما نا معلوم بودن زمان انتشار و تاریخ عرضه آن نیز باعث دلسردی و سردرگمی هوادارن شده است .
Saints Row: The Third به طور خیلی جالبی خلاف های خیابانی را فراتر از حد تصور به تصویر می کشد به طوری که از بازی با آن لذت فراوانی خواهید برد ، البته این به شرطی است که از بازیهای openworld لذت ببرید.

Need for Speed: The Run

سازنده : EA Black Box
ناشر : EA Games
تاریخ انتشار : امروز در آمریکا و روز جمعه در اروپا و انگلستان
پلتفرم مقصد : PS3, 360, Wii, PC, 3DS

سری بازی Need for Speed در نسخه های اخیر از افت و شکست نجات پیدا کرده است.
نسخه Hot Pursuit که سال قبل منتشر شد تداعی کننده نسخه خیلی قدیمی این بازی بود که به طور شگفت انگیز باز سازی شده بود. باز گشت به کلاس اولیه NFS به خوبی انجام شده بود ، مخصوصا که قابلیت جدید Autolog نیز بازی را در آن زمان جذاب تر کرده بود، به طوری که حالا این قابلیت در تمام نسخه های این بازی استفاده می شود.
اما نسخه امسال فرق دارد ، بازی Run با نگاهی به گذشته مانند Hot Pursuit ساخته نشده است ،استدیوی Black Box اقدام به بازگویی بازی به سبک داستان سرایی کرده است ، اقدامی که باعث نگرانی بعضی از افراد شده است ، در این بازی بیش از 2 ساعت دیالوگ و صحنه های انیمیشن وجود دارد .
در هر حال Run که تا اینجای کار نمایش خوبی داشته است و به لطف موتور قدرتمند Frostbite 2 از گرافیک خیره کننده ای برخوردار است .مطمئنا تماشای این بازی و انجام آن لذت خاص خودش را خواهد داشت.

در ادامه نیز لیستی از بازی های نه چندان مطرح اما پر طرفدار آورده شده است :

Ultimate Marvel vs Capcom 3
Super Mario 3D Land
Lego Harry Potter: Years 5-7
Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games
Disneyland Adventures
Rayman Origins

 

آماده خرج کردن پول های خود باشید ، سال هنوز تمام نشده است .

این نوشته برگرفته از مقاله ای با همین نام از سایت vg247 است و در هیچ سایت و مجله فارسی زبان دیگری چاپ و منتشر نشده است.

منبع:دنیای بازی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد