پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

میاموتو خود را بازنشسته کرد

طبق اخبار حیرت آور Shigeru Miyamoto امروز اعلام کرد که قصد دارد از جایگاه فعلی خود در نینتندو کناره گیری کند و به پروژه های کوچک بپردازد. خالق افسانه ای بازی های ماندگاری چون ماریو و افسانه ی زلدا، قصد دارد تا دوباره به عنوان یک سازنده ی بازی فعالیت حرفه ای داشته باشد و به همین جهت، قصد دارد تا کارهای مدیریتی نینتندو را به دیگران واگذار کند. هم اکنون وی به عنوان رئیس بخش بازی سازی نینتندو فعالیت دارد و به زودی از این کار دست کشیده و سراغ بازی های کوچک تر می رود.

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید


سایت Wired’s GameLife طی مصاحبه ای علت را از میاموتو جویا شده است. وی در این باره اینگونه توضیح میدهد:

“I’m not saying that I’m going to retire from game development altogether. What I mean by retiring is, retiring from my current position…. What I really want to do is be in the forefront of game development once again myself. Probably working on a smaller project with even younger developers. Or I might be interested in making something that I can make myself, by myself. Something really small.”

“من نمی گم که میخوام کلا خودم رو از بازی ساختن بازنشسته کنم، همه ی چیزی که من میگم، اینه که میخوام از سمتی که الان دارم بازنشسته بشم … چیزی که میخوام انجام بدم، اینه که دوباره شخصا عهده دار ساخت یک بازی بشم. تقریبا میخوام بر روی یک پروژه ی کوچکتر کار کنم و حتی ممکنه با سازنده های جوون تر همکار بشم. یا شاید هم روی یه چیزی کار کنم که خودم به تنهایی بتونم از پسش بر بیام، یه چیز واقعا کوچک”

ظاهرا پروژه ی میاموتو اینقدر کوچک است که وی امیدوار است تا پایان سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شود. وی در این باره می گوید:

“دوست ندارم یک بازی بسازم که ساختنش ۵ سال وقتم را بگیرد”

شیگرو میاموتو پشت بسیاری از بازی های موفق نینتندو بوده و خالق بسیاری از شخصیت های دوست داشتنی و بازی های مثال زدنی نینتندو مانند ماریو، افسانه ی زلدا و دانکی کونگ است. امیدواریم این رفتن او اگر چه برای نینتندو غیر قابل هضم است، ولی برای دنیای گیم، خوشایند باشد و این چیز کوچکی که وی مدام در حال صحبت کردن درباره آن است، یکی دیگر از افسانه های وی را به ما معرفی کند.

منبع:دنیای بازی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد