پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

نرم افزاری که به صورت خودکار متن شما را تصحیح می کند

به گزارش شبکه فن آوری اطلاعات ایران از Google، نرم افزار AP Stylebook قادر است تا با استفاده از دستورالعملهای هجی کردن، زبان، نقطه گذاری و قوانین روزنامه نگاری متن شما را ویرایش کند.

همچنین این نرم افزار قابلیت اضافه شدن به Word را دارد تا سردبیران و روزنامه نگاران که اخبار مختلف را منتشر می کنند به راحتی به ویرایش و تصحیح متون خود بپردازند. plug-in این نرم ا فزار با نام AP StyleGuard برای ورد ارائه شده است.

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید



به گفته کالین نیوواین، مدیر این محصول، اصلاحات صورت گرفته توسط این نرم افزار حتی به فکر نویسنده هم نمی رسد و ما هر روز در حال کار کردن بر روی این هستیم که Stylebook قوی تر شود.

نسخه بتا از این نرم افزار روز 16 دسامبر ارائه شده اما نسخه ای که قابلیت چاپ هم داشته باشد 16 ژانویه و نسخه های هماهنگ با ویندوز XP و ورد 2003 و بالاتر هم اول آوریل معرفی می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
gholam شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:11

ای کاش انسان ها به حقیقت پی می بردند نه به آنچه که فقط می بینند . چونکه آنچه که ما می بینیم ظاهر قضیه است ظاهر عینی اوست در حالیکه اصل و یا حقیقت قضیه چیزی دیگر است.
امروز با چند تا از دوستان نشسته بودیم, بحث مان در باره آدم بی شخصیت و با شخصیت بود.هر کس از بهر دل خود چیزی گفت حتی موضوع بحث به لباس وغیره رسید. یکی گفت با شخصیت لباس اینچنانی میپوشد و دیگری گفت آنچنانی. ...با خودم گفتم کاش ما بجای نگاه کردن به ظاهر مردم ویا ظاهر قضیه, یک زره ای به باطن و یا به واقعیت ها پی می بردیم.آیا مردم کشور من که همیشه لباس های ساده و گشاد به تن دارند, همه آدم های شریفی هستند؟! چه جنایات که امروز در کشور من نمی شود.و همین طور کشورها ی زیاد است مانند کشور من که دارای جامعه کوتاه اندیش هستند. بیا ئید بجای بد اندیشی خوب اندیشی را بآ موزیم, بجای فکر های بی اساس فکر های اساسی بکنیم, اگر خوب فکر کردن هم بلد نیستیم برویم مطالعه کنیم, لطفا یک کمی فکر کردن را یاد بگیریم.چقدر فرصت ها را از دست دادیم! چقدر کوتاه اندیشی کردیم در عمر مان, چقدر به چشم بد به انسان ها نگاه کردیم! چقدر انسان ها را حقیر شمردیم! چقدر خود فریبی کردیم! عقل نیروی است که خدا به ما داده است تا خوب وبد را از هم تشخیص بدهیم.نیائید وقت مان را به ظاهر موضوعات هدر دهیم. به ظاهر انسان ها خطا نروید چونکه تمام موجودات ظواهر متفاوت دارند. چند لحظه پیش یک کمی در باره انشتین او دانشمند بزرگ خواندم, یک نکته خیلی برایم جلب توجه بود اینکه معلم او گفته بود که این شخص معلول ذهنی است! حالا به گفته او معلم آن معلول ذهنی به یک دانشمند معروف شناخته می‌شود. پس فکر نادرست و بی اساس به حقیقت مبدل نخواهد شد.

ممنونم بابت نظرزیبات عزیز ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد