پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

AOL متحول می‌شود

شرکت AOL در نظر دارد کسب و کار اینترنت Dial-Up خود را با خدمات وب ترکیب کند.

مدیر اجرایی تیم آرمسترانگ که اجرای این پروژه را بر عهده دارد، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است گروه خدمات جدید AOL یکی از چهار واحد کسب‌وکاری است که باید بر اساس ساختار جدید راه‌اندازی شود. سه بخش دیگر شامل تبلیغات، خدمات محلی و گروه رسانه‌ای هافینگتن‌پست می‌شود. وی در ادامه افزود: ما تصمیم گرفته‌ایم خدمات AOL را بین گروه‌های مختلف با ساختار و انسجام یکسان تقسیم کنیم.

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

این روند در زمینه ثبت خدمات به ما کمک می‌کند و ما می‌توانیم تجربیات خود را راحت‌تر در ایمیل و صفحه اصلی سایت ارائه کنیم.

همکار جدید، رقیب دیرینه

در سال 2009، شرکت AOL، تیم آرمسترانگ را که تا آن زمان توسعه گروه تجارت و تبلیغات آنلاین گوگل را بر عهده داشت، به کار گرفت؛ با این امید که فروش تبلیغات شرکت به بهبود وضعیت مالی آن‌ها کمک کند. با این حال تیم اجرایی آرمسترانگ وارد رقابت با کارفرمایان قبلی خود یعنی فیس‌بوک و یاهو شده است.

بحران مالی بیداد می‌کند

به نظر می‌رسد هدف شرکت AOL از این پروژه، خروج از بحران مالی باشد چرا که هفته گذشته قیمت سهام این شرکت در روز 14.16 دلار اعلام شده است. این مقدار در طی سال گذشته 40 درصد کاهش داشته و در ماه آگوست سال جاری به 10.06 دلار رسید. بر این اساس ارزش بازار شرکت AOL نسبت به سال گذشته 1.5 میلیون دلار سقوط کرده است.

همه چیز آماده تغییر است

اظهارات مسئولان شرکت AOL نشان می‌دهد که همه چیز برای تغییر آماده است. یکی دیگر از خدمات جدید تقسیم شده توسط این شرکت، گروه تجارت و برنامه‌های کاربری می‌باشد که سهمی از این تحولات را از آن خود کرده است. بر اساس زمان‌بندی اعلام شده قرار بود هفته گذشته سازماندهی جدید به کارکنان شرکت ابلاغ شود که در اوایل سال جدید میلادی تاثیر این تحول نمود پیدا کند. با وجود بحران مالی در شرکت AOL عده‌ای از تحلیل‌گران معتقدند که شاید فروش قسمتی از کسب و کار این شرکت به دیگر شرکت‌ها راهی برای برون رفت از وضعیت فعلی باشد اما تیم اجرایی آرمسترانگ اعلام کرده است در ماه‌های آینده شرکت AOL هیچ برنامه‌ای برای فروش یا تعطیل کردن بخش‌های کسب‌وکار خود نخواهد داشت.

شرکت مستقر در نیویورک در نظر دارد با پیوند سرویس‌های مختلف از جمله ایمیل و ویدئوهای اینترنتی به کاربران خود خدماتی متفاوت ارائه دهد. نکته مهم این است که شرکت AOL نه تنها در برابر بحران مالی تسلیم نشده بلکه در اندیشه تحول، مصمم‌تر از گذشته وارد میدان شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد