پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

عملکرد سرویس دهنده های معتبر ایمیل در مقابل هرزنامه

اسپم یا هرزنامه یکی از مشکلات دارندگان پست‌های الکترونیک است، ایمیل‌هایی که بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و در مراحل کمتر ویروسی، و برای آزار و اذیت فرستاده شده‌اند.

 به نقل از سافت‌گذر، مایکروسافت اعلام کرد که پست الکترونیک “هات‌میل” در مقابل هرزنامه‌ها بهتر از “جی‌میل” عمل می‌کند.

ماه گذشته شرکت مایکروسافت از کاربران اینترنتی خواست تا به جای جی‌میل از هات‌میل استفاده کنند. امروز مایکروسافت جنگ دیگری را در مقابل گوگل به راه انداخت.

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

این شرکت در سایت رسمی خود اعلام کرد که در تحقیقات جدید خود به این نتیجه رسیده است که هات‌میل محافظت بهتری در مقابل اسپم‌ها نسبت به جی‌میل از خود نشان میدهد.

تنازع میان مایکروسافت و گوگل در مقابل هرزنامه‌ها به سال ۲۰۰۹ باز می‌گردد، زمانی که “Cascade Insights” اعلام کرد که جی‌میل بهترین محافظت از اسپم‌ها را در بین پست‌های الکترونیک دارد.

در گزارش جدیدی که این سایت منتشرکرده، آمارها تغییر پیداکرده است. در این گزارش آمده است که با ساختن سه ایمیل در یاهو، جی‌میل و هات‌میل به بررسی این سه پست الکترونیک پرداخته شد.

آدرس این ایمیل‌ها در فیس بوک، تعدادی از سایت‌ها و جاهای دیگر قرار داده شده است. همچنین به آدرس این ایمیل‌ها در گروه‌های متعددی عضویت انجام پذیرفت .

به گزارش پایگاه خبری آی تی نیوز و به نقل از سافت‌گذر؛ در پایان بعد از بررسی بیشتر از ۵ هفته این نتیجه حاصل شد که هات‌میل در این مدت بهتر عمل‌کرده و از جی‌میل جلو افتاده است. ایمیلی که در آدرس هات‌میل فعال بوده ۴۸٫۵۷ درصد هرزنامه داشته در مقابل جی‌میل که ۴۸٫۸۸ درصد هرزنامه در آن مدت زمانی داشته است.

ایمیل یاهو با فاصله بیشتر در رتبه سوم قرار گرفت. این پست‌الکترونیک با دریافت ۵۸٫۳۳ درصد اسپم نشان داد که حرف زیادی برای گفتن ندارد.

نیویورک تایمز با اعلام آمار این بررسی جدید در سرمقاله خود افزود که  جانشین یاهو به خوبی خود را این مناقشه جدید نشان داد.

مایکروسافت هم آورده است که تحقیقات جدید تاییدکرده است که باکس پست‌الکترونیک هات‌میل بسیار کمتر از سایر پست‌های الکترونیک از هرزنامه‌ها پرمی‌شود و برخلاف سال‌های گذشته با پیاده سازی تکنولوژی “SmartScreen” به این موفقیت نائل آمده است.

البته مایکروسافت مدعی است که میانگین ایمیل‌های اسپم در هات‌میل تنها سه درصد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد