پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

» جامعه مجازی فرکلوب راه اندازی شد

خبرگزاری رسا – یکی از طلاب جوان حوزه علمیه خراسان، جامعه مجازی فرکلوب را با هدف آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با مبانی دینی و مذهبی راه اندازی کرد.

سلام محمد مرادی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس و مدیر جامعه مجازی فرکلوب (fercloob) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: این پایگاه مجازی از شش ماه پیش با هدف ارتباط مستمر و افزایش مهارت‌های علمی و دینی جوانان در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی راه اندازی شده است.


برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید


حجت‌الاسلام محمد مرادی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس و مدیر جامعه مجازی فرکلوب (fercloob) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: این پایگاه مجازی از شش ماه پیش با هدف ارتباط مستمر و افزایش مهارت‌های علمی و دینی جوانان در استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی راه اندازی شده است.

وی افزود: این سایت کاربر محور است و کاربران می‌توانند به راحتی با همدیگر ارتباط برقرار کنند و تنها جهت دهی و هدایت این شبکه به عهده ما است و در تلاشیم کارهای فرهنگی و مذهبی را از این طریق به جوانان عزیز در این سه استان انتقال دهیم.

حجت‌الاسلام مرادی تصریح کرد: راه اندازی مسابقات فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه‌های این شبکه مجازی است که کاربران افزون برشرکت در این مسابقات اطلاعات عمومی خود را در مسائل دینی و معارف افزایش می‌دهند همچنین از جوایز ارزنده‌ای نیز برخوردار می‌شوند.

وی یادآور شد: بیشتر مباحث مطرح در مسابقات اخلاقی، اعتقادی، دینی و سیاسی است که با معرفی برخی کتاب‌های و جزوات، کاربران را در این مسابقات تشویق و ترقیب می‌کنیم که خوشبختانه مورد اقبال بسیار خوب جوانان قرار گرفته است.

مدیر جامعه مجازی (fercloob) خاطر نشان کرد: برگزار مسابقه سوگواره عاشورایی و مسابقه اینترنتی اسوه مهربانی از فعالیت‌های است که تاکنون این شبکه مجازی انجام داده است، که روزانه حدود دو هزار کاربر به این شبکه مراجعه می‌کنند.

وی یادآور شد: هم‌اینک بانک سؤالات در این سایت تعریف شده که سؤالات دینی، قرآنی و تاریخی از جمله سؤالات این بانک به شمار می‌آید که با مطالعه سئوالات و یافتن پاسخ آن‌ها، کاربران تا حدودی با مباحث دینی و مذهبی آشنا می‌شوند که این کار می‌تواند در هدایت جوانان در فضای مجازی تاثیر بسزای داشته باشد.

این فعال رسانه‌ای گفت: چگونگی شرکت در این مسابقات به این گونه است که کاربران به بانک سئوالات مراجعه می‌کنند و مدت زمانی به آن‌ها داده می‌‌شود تا پاسخگو باشند و این مسابقه در یک فضای رقابتی صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: کسانی که علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات هستند باید به شبکه مجازی فرکلوب مراجعه کنند و پس از عضو شدن به رقابت بپردازند.

http://fercloob.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد