پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

چندین آسیب پذیری در Oracle Java SE

توضیح:
چندین آسیب پذیری در Oracle Java SE گزارش شده است که می­توانند توسط افراد خرابکار مورد سوء استفاده قرار گیرند تا اطلاعات حساس را افشا نمایند، داده های خاص را دستکاری کنند، یک حمله انکار سرویس (DoS) ایجاد نمایند و کنترل یک سیستم آسیب پذیر را در اختیار بگیرند.

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

نرم افزارهای تحت تاثیر:
Oracle Java JDK 1.7.x / 7.x
Oracle Java JRE 1.7.x / 7.x
Oracle JavaFX 1.x
Oracle JavaFX 2.x
Sun Java JDK 1.5.x
Sun Java JDK 1.6.x / 6.x
Sun Java JRE 1.4.x
Sun Java JRE 1.5.x / 5.x
Sun Java JRE 1.6.x / 6.x
Sun Java SDK 1.4.x
 
1-      یک خطا در جزء 2D می­تواند از طریق اپلت­های نامطمئن یا داده های ارسال شده به API ها از طریق یک سرویس وب، منجر به اجرای کد دلخواه در یک کلاینت و سرور گردد.
2-      یک خطای دیگر در جزء 2D می­تواند از طریق اپلت­های نامطمئن یا داده های ارسال شده به API ها از طریق یک سرویس وب، منجر به اجرای کد دلخواه در یک کلاینت و سرور گردد.
3-      یک خطای دیگر در جزء 2D می­تواند از طریق اپلت­های نامطمئن یا داده های ارسال شده به API ها از طریق یک سرویس وب، منجر به اجرای کد دلخواه در یک کلاینت و سرور گردد.
4-      یک خطا در جزء Deployment می­تواند از طریق برنامه های Web Start نامطمئن یا اپلت­های نامطمئن، منجر به اجرای کد دلخواه در یک کلاینت گردد.
5-      یک خطا در جزء JavaFX می­تواند منجر به اجرای کد دلخواه در یک کلاینت گردد.
6-      یک خطا در جزء Install می­تواند از طریق مکانیزم به روز رسانی مجر به اجرای کد دلخواه در یک کلاینت گردد.
7-      یک خطا در جزء Concurrency می­تواند از طریق برنامه های Web Start نامطمئن یا اپلت­های نامطمئن، برای افشا و دستکاری داده های خاص و ایجاد یک حمله انکار سرویس در یک کلاینت مورد سوء استفاده قرار گیرد.
8-      یک خطا در جزء l18n می­تواند از طریق برنامه های Web Start نامطمئن یا اپلت­های نامطمئن، برای افشا و دستکاری داده های خاص و ایجاد یک حمله انکار سرویس در یک کلاینت مورد سوء استفاده قرار گیرد.
9-      یک خطا در جزء Serialization می­تواند از طریق برنامه های Web Start نامطمئن یا اپلت­های نامطمئن، برای افشا و دستکاری داده های خاص و ایجاد یک حمله انکار سرویس در یک کلاینت مورد سوء استفاده قرار گیرد.
10-   یک خطا در جزء AWT می­تواند از طریق برنامه های Web Start نامطمئن یا اپلت­های نامطمئن، برای افشا و دستکاری داده های خاص و ایجاد یک حمله انکار سرویس در یک کلاینت مورد سوء استفاده قرار گیرد.
11-   یک خطا در جزء Sound می­تواند از طریق برنامه های Web Start نامطمئن یا اپلت­های نامطمئن، برای افشا و دستکاری داده های خاص و ایجاد یک حمله انکار سرویس در یک کلاینت مورد سوء استفاده قرار گیرد.
12-   یک خطا در سرور Lightweight HTTP می­تواند برای ایجاد یک حمله انکار سرویس مورد سوء استفاده قرار گیرد.
13-   یک خطا در جزء Java Runtime Environment می­تواند از طریق اپلت­های نامطمئن یا داده های ارسال شده به API ها از طریق یک سرویس وب، برای ایجاد یک حمله انکار سرویس در یک کلاینت و سرور مورد سوء استفاده قرار گیرد.
14-   یک خطا در جزء CORBA می­تواند از طریق برنامه های Web Start نامطمئن یا اپلت­های نامطمئن، برای دستکاری داده های خاص در یک کلاینت مورد سوء استفاده قرار گیرد.
 
راهکار:
اصلاحیه ها را اعمال نمایید.
 
منابع:
 
Secunia:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد