پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

همه چیز درباره تغییر فرمت فایل‌های مختلف (قسمت اول)

کارهای مفرح و جالب زیادی وجود دارد که با تبدیل فایل‌ها در کامپیوتر خود می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. می‌توانید عکس‌ها را به ویدیو، ویدیوها را به آواتارهای متحرک (تصاویری که در بسیاری از سایت‌ها و سرویس‌ها به‌عنوان نماد هویت استفاده می‌شود)، متن را به صوت و عکس را به متن تبدیل کنید و کارهای مشابه فراوان دیگری که انجام آن‌ها امکان‌پذیر است. اگر کاست‌های کهنه‌ای دارید که گوشه‌ای خاک می‌خورند،

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

می‌توانید با تهیه نسخه‌های دیجیتال از آن‌ها، زندگی دوباره‌ای به کاست‌های خود بدهید و نتیجه را در وب به‌اشتراک بگذارید یا روی سی‌دی و دی‌وی‌دی رایت کنید. علاوه بر این، چرا آیکون‌های خاص خود را با استفاده از تصاویر دلخواهتان نمی‌سازید؟همه این کارها را می‌توان با استفاده از برنامه‌های رایگان یا تحت وب انجام داد. در این مقاله مفصل درباره تبدیل فایل‌ها، به چگونگی انجام این کارها خواهیم پرداخت.


کپی ویدیوهای موجود در وب روی آی‌پاد، پی‌اس‌پی یا تلفن همراه


هزاران ویدیوی سرگرم‌کننده در سایت‌های به‌اشتراک‌گذاری ویدیو مانند Funny or Die  موجود است.اگر تمایل دارید این ویدیوها را روی دستگاه قابل‌حمل خود تماشا کنید یا با دیگران به‌اشتراک بگذارید، می‌توانید آن‌ها را دانلود کرده و به فرمت مناسبی تبدیل کنید. نرم‌افزار Free Studio ابزار ایده‌آلی برای این کار است؛ فقط اطمینان یابید که ‌هنگام نصب نوار ابزار DVDVideoSoft را همراه با برنامه نصب نکنید.

1-  برنامه Free Studio را باز کرده و روی دکمه Internet در صفحه اصلی کلیک کنید. می‌توانید با توجه به نیاز خود از گزینه‌های مشخص‌شده (1 و 2) برای کپی  فایل‌های موجود روی سایت‌های به‌اشتراک‌گذاری ویدیو به دستگاه‌های خود استفاده کنید. سایت مربوط را در مرورگر خود باز و آدرس ویدیوی مورد نظر را کپی کنید.

2- روی Paste کلیک کنید (1) و برای اختصاص نام خاصی به فایل روی Output Name (م 2) کلیک کنید. روی منوی پایین‌آمدنی Devices کلیک کنید (3) و از فهرست، دستگاه قابل‌حمل خود را انتخاب کنید. این فهرست شامل آی‌پاد، آی‌فون، پی‌اس‌پی و تلفن‌های همراه مختلف می‌شود. در قسمت بعد نیز گزینه پیش‌فرض مناسب است (4). در نهایت، روی Download (م 5) کلیک کنید.




 منبع:ماهانه شبکه

دوستان به زودی مشکل این قسمت از مقاله رفع خواهد شد



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد