پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

دلایل حذف اکانت FaceBook

شبکه های اجتماعی و رسانه ها همچنان بخشی از نیاز های ما محسوب می شوند .برخی از افراد از شبکه های اجتماعی برای بروز احساس خود و تخلیه عاطفی استفاده می کنند.

و از این طریق بادوستان و آشنایان و هم عقیده های خود ارتباط ،بحث و تبادل نظر می کنند.

به نقل از ایتکا، در این میان فیس بوک همچنان یک ابر شبکه اجتماعی مانده و با توجه به چالش ها و مشکلات همچنان پابرجا ست


برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید


در مکان رفیع شبکه های اجتماعی حکومت می کند.

با این وجود محققان میگویند دلایلی وجود دارد که باید از این شبکه بیرون کشید و آن را حذف کرد که ما در زیر به اختصار آن ها را در اختیار شما قرار می دهیم….

امنیت کم در فیس بوک

در آغاز فعالیت فیس بوک آنچنان که باید شبکه امنی به نظر نمی رسید پس از آن با وجود نظرات و پیشنهادات افراد مختلف تدابیر امنیتی برای این سایت و شبکه اندیشیده شد و از نظر امنیتی تقریبا ارتقا یافت اما جدیدا از سردمداران این شبکه می شنویم که فیس بوک شبکه امنی نیست به عنوان مثال اگر شما عکسی را از اکانت خود حذف کنید این عکس می تواند قابل ردیابی باشد.

وجود عناصر تحریک کننده بطور غیر معمول

وقتی که شما یک حساب فیس بوک می سازید و این اکانت در میان دوستان و همکاران و…پخش شود مسلما گاهی دوست ندارید با برخی از افراد تعامل داشته باشید یا اطلاعات خود را برای آنها به اشتراک گذارید ادامه دادن فعالیت در این شرایط می تواند خسته کننده و ناراحت کننده باشد و همچنین گاهی یک پست یا مطلب شما می تواند موجب یک ارتباط ناخودآگاه با افرادی شود که اکانت شما را مشاهده می کنند .

پرداختن حق بیمه

عده ای بر این باورند که Zuckerburg در آستانه انتشار نسخه ای از بیمه فیس بوک است که شما در آن باید مبلغی را بپردازید و با پرداخت این مبلغ می توانید به مطالب داغ روز دست پیدا کنید پس یکی دیگر از دلایل حذف اکانت هزینه هایی است که برای فیس بوک پیش بینی شده است مسلما فیس بوک رایگان از استقبال و اقبال بیشتری بر خوردار است.

شبکه به روز اما قدیمی

همانطور که میدانید فیسبوک یک شبکه ای است که نیاز به ثبت نام اولیه دارد ولی میبینیم که افراد امروزه بیشتر به شبکه هایی مثل گوگل پلاس تمایل دارند که از پیش ثبت نام شده اند و به راحتی می توانند با استفاده از سرویس اصلی ( گوگل برای گوگل پلاس) به این شبکه ها ملحق شوند.

به همین خاطر کاربران گوگل پلاس درحال افزایش اما فیسبوک در حال کاهش است .پس بهتر است قبل از مهاجرت به شبکه ای مثل پلاس اکانت فیس بوک خود را حذف کنید.

شما نمیخواهید به تمام مطالب اعتبار دهید.

این مورد در هر زمانی در حال اتفاق است .شما به طور مداوم مطالبی را میخوانید که دوستانتان برایتان به اشتراک گذاشته اند اما شما برخی را نمی پسندید یا حتی حاضر نیستید که به آنها توجه کنیدبااین حال احساس میکنید بی توجه گذشتن از اشتراک مطلب بی احترامی ست لذا مجبورید بخاطر این احترام متقابل به طور ناخواسته به مطلب دوستان اعتبار ببخشید یا اصطلاخا like کنید .

و این از حقیقت به دور است و هرج و مرجی ناخواسته به پا می کند .بهتر است برای بهبود این هرج و مرجی ها اکانت خود را حذف کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد