پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

برترین شبیه سازهای پلی استیشن برای ویندوز

شبیه ساز (emulator) برنامه‌ای است که به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌های پلتفرم‌های مختلف را برروی کامپیوتر خود نصب و استفاده نمایید. شبیه سازهای مختلفی برای پلتفرم‌هایی مانند PS2 و نینتندو وجود دارد که با توجه به علاقه خودتان می‌توانید از آنها استفاده نمایید. در مطلب امروز ۳ شبیه ساز Play Station برای شما معرفی خواهیم کرد. با ما باشید.

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

۱- PCSX2:

PCSX2 یک مبدل PS2 برای ویندوز است که نه تنها رایگان است بلکه متن باز (Open Source) نیز هست. این برنامه اولین شبیه ساز PS2 بود که وارد بازار رقابت شد. آخرین نسخه این نرم افزار تقریبا از تمامی بازی‌های PS2 پشتیبانی می‌کند.

شاید پیکربندی PCSX2 برای برخی سخت به نظر برسد اما با چندبار استفاده از آن همه چیز را یاد خواهید گرفت. برای دانلود برنامه PCSX2 کلیک کنید.

۲- ePCSXe:

ePCSXe نیز برنامه دیگری برای شبیه سازی و اجرای بازی‌های PS برروی کامپیوتر است. شاید بتوان این برنامه را برادر PCSX2 دانست! از مزایای این برنامه می‌توان به فروم رایگان و فعال آن اشاره کرد که می‌توانید به راحتی مشکلات و باگ‌های برنامه را گزارش دهید و یا درمورد سوالاتتان تحقیق کنید. مزیت اصلی این برنامه که آن را دربین بسیاری از کاربران محبوب کرده است استفاده آسان و ظاهر کاربرپسند آن است.

ePCSXe امکان استفاده از پلاگین‌ها را نیز به شما می‌دهد. برای دانلود شبیه ساز ePCSXe کلیک کنید.

۳- VGS (Virtual Gaming Station):

VGS برنامه‌ای از طرف Connectix است برای اجرای بازی‌های PS برروی کامپیوترهای شخصی. این برنامه در ابتدا برای کامپیوترهای مک ساخته شده بود که کم‌کم توسعه پیدا کرده و نسخه ویدوزی آن نیز منتشر شد. این برنامه از کتابخانه قدرتمندی برخوردار است و توانایی اجرای بسیاری از بازی‌های PS را دارد.

این شرکت پس از کسب محبوبیت، با شرکت سونی دچار مشکل شد و سونی از VGS شکایت کرد. پس از آن که سونی در اثبات حرف خود ناکام ماند، این شرکت را خریداری کرد و از این طریق از ادامه کار آن جلوگیری نمود! هرچند نسخه‌های جدیدی از این برنامه منتشر نخواهد شد اما می‌توانید از لینک زیر نسخه آخر VGS را دانلود نمایید. برای دانلود VGS کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد