پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

همکاری شرکت‌های مایکروسافت وپاندابرای ارتقای امنیت خدمات ابری

شرکت‌های Panda Security و Microsoft با امضای یک قرارداد همکاری امنیتی، از ارائه نسل تازه‌ای از خدمات فناوری اطلاعات با امنیت بیشتر به شرکت‌ها و مراکز سازمانی خبر دادند.
به گزارش ایتنا بر اساس اعلام پایگاه خبری Market Watch، با امضای این قرارداد همکاری، امکان میزبانی مستقیم و بی‌واسطه از نرم‌افزار امنیتی مبتنی بر اَبر پاندا...

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

با عنوان Panda Cloud Office Protection برای سیستم‌های عامل مبتنی بر ابر مایکروسافت Microsoft Windows Azure فراهم می‌شود.

Windows Azure" یک سیستم‌عامل مبتنی بر ابر (PaaS) است که به‌عنوان نسل آینده سیستم‌های عامل و برای میزبانی، سفارشی‌سازی و مدیریت نرم‌افزارهای تحت وب طراحی شده است.

بنا بر اعلام مایکروسافت این سیستم عامل جدید، اکنون دارای تنظیمات امنیتی و حفاظتی متنوعی است که ورود شرکت‌ها و مراکز سازمانی به فضای ابر و بهره‌گیری از خدمات ابری (Cloud Services) را تسهیل می‌کند.

هم‌چنین این شرکت رسماً اعلام کرده است که برای بهینه‌سازی امنیت مراکزی که از سیستم‌عامل ابری مایکروسافت استفاده می‌کنند و یا به هر نحو اطلاعات خود را در فضای ابری این شرکت ذخیره می‌کنند،‌ نرم‌افزار Panda Cloud Office Protection را به‌عنوان یک مکمل امنیتی برای نسل جدید سیستم‌های عامل خود یعنی Windows Azure برگزیده است.

"Panda Cloud Office Protection" یک نرم‌افزار امنیتی مبتنی بر ابر، برای حفاظت کامل از سرورها و رایانه‌های سازمانی است که امروزه به شدت در معرض حملات هدفدار، نفوذهای غیرمجاز و آلودگی‌های ویروسی هستند.

مدیران شبکه با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند به صورت کاملاً خودکار و از دوردست،‌ در هر زمان، از هر نقطه از جهان و تنها از طریق یک کنسول مدیریتی تحت وب،‌ امنیت شبکه تحت نظارت خود را مدیریت کنند.

نسل تازه سیستم‌های عامل مبتنی بر ابر مایکروسافت (Windows Azure) به سازمان‌ها، شرکت‌ها و حتی شرکای تجاری خود امکان می‌دهد تا زمان و سرجمع هزینه‌های مورد نیاز برای توزیع و بکارگیری نرم‌افزارهای کاربردی تحت شبکه را کاهش و سرعت عملیات‌های اجرایی و بازده سازمانی خود را به طرز محسوسی افزایش دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد