پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

پرندگان بی اعصاب در ۲۲ مارچ به فضا صعود خواهند کرد

طرفداران پرندگان بی اعصاب توجه داشته باشد، زیرا به زودی پرندگان دوست داشتنی شما به فضا خواهند رفت.

کمپانی Rovio در جمعه ای که گذشت جزئیات تازه ای درباره ی جدیدترین محصول خود، پردنگان بی اعصاب فضایی منتشر کرد.
بر اساس ادعای مسئولین رویو، پرندگان بی اعصاب فضایی بازی کاملا جدیدی خواهد که گیم پلی یا محیط بازی متفاوتی خواهد داشت،

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید



اما یک سری از خصوصیات کلی پرندگان بی اعصاب را که طرفداران به آنها علاقه دارند را همچنان داراست.

رویو می گوید که پرندگان بی اعصاب فضایی بزرگترین اتفاق در این شرکت پس از عرضه ی پرندگان بی اعصاب اصلی خواهد بود. رویو همچنین می خواهد همزمان با انتشار این بازی کتاب و انیمیشن و دیگر محصولات مرتبط با آنرا نیز عرضه کند که به گفته ی خود کمپانی بزرگترین اتفاق درباره ی یک بازی تلفن همراه است.
کارشناس پرواز ناسا (سازمان فضایی آمریکا) دان پتیت اضهار داشته است که بازیکنان هنگام اجرای بازی  چهره ی عجیب و جالبی را به بازی بخشیده است. زیرا وی این کار را در داخل ایستگاه فضایی بین المللی در مداری حدود ۲۴۳ مایل بالای زمین کرده است. که ویدئو آن در انتهای مقاله قرار داده شده است.
زمین هایی که جاذبه ندارند بر  پرنده ها و همچنین پروازشان تاثیر می گذارد. قسمتی که در فیلم مشخص شده است زمانی است که پتیت پرنده ی بی اعصاب قرمز را توسط کش می کشد و بعد به سمت ایستگاه پرتاب می کند و اینگونه مردم متوجه می شوند که بازی خارج از جو زمین اتفاق می افتد.
رویو اعلام داشته است که با همکاری ناسا از پرندگان بی اعصاب برای موقعیت های آموزشی بهره خواهند برد.
جرقه ی این اتفاق آنطور که “دیوید ویور” مدیر بخش ارتباطاتات ناسا در واشنگتون ادعا می کند با یک پیام ساده در توییتر مبنی بر حضور پرنده ها و خوک ها در فضا آغاز شد و حالا تبدیل به یک موقعیت عالی آموزشی شده است. بازی ها در عین سرگرم کننده و جالب بودن می توانند الهام بخش و آموزنده نیز باشند. این اتفاق با پرندگان بی اعصاب کمپانی رویو و ناسا راهی هیجان انگیز برای اینکه مردم را به ماموریت های جست و جویی و اکتشافات ناسا علاقه مند کند، می باشد. ما می توانیم دانش آموزان را از این طریق با موقعیت های شغلی، در زمینه ی آینده علم و فناوری آشنا کنیم.

رویو این بازی را باهمزمان با انیمیشن و یک کتاب منتشر خواهد کرد. “اندرو استالبو” مدیر ارشد آمریکای شمالی رویو می گوید  که هالیوود برای پرندگان بی اعصاب آماده است و رویو نیز سخت مشغول گفتگو با کمپانی های سرگرمی برای بوجود آوردن موقعیت های بیشتر است. رویو در حال حاضر پرندگان بی اعصاب ریو را برای کمک به ارتقای فیلم ریو ساخته است که به هر دو طرف کمک نمود.
کمپانی رویو اعلام کرده است که پرندگان بی اعصاب در فضا ۶۰ مرحله دارد که شامل پرنده های جدیدی است که قدرت های جدیدی نیز دارند. همچون گذشته با به روز رسانی جدید مراحل جدید نیز به بازی افزوده خواهند شد.
پرندگان بی اعصاب  چندی پیش نیز به مناسبت روز ولنتاین وارد فیس بوک شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد