پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

شایعه: جزئیات تازه از GTA V

به تازگی یک سری اطلاعات تازه در مورد بازی GTA V توسط یکی از کارمندان سابق استودیوی راک استار شمال فاش شده است که هنوز به تاییدیه ی رسمی نرسیده است اما می تواند برای علاقه مندان بسیار جذاب و مهم باشد. این اطلاعات ممکن است درست از آب در بیایند ولی فعلاً چیزی مشخص نیست. این اطلاعات در فروم گیم اسپات قرار گرفت پست مربوطه هم بلافاصله پاک شد اما هنوز می توان از طریق گوگل کش به آن ها دسترسی پیدا کرد. .

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

شخصی که در فروم پست داده بود گویا یکی از دوستان کارمند سابق راک استار شمال بوده که بنا به دلایلی از این استودیو اخراج شده بود و حالا با توجه به اتمام قراردادش با راک استار هر طور که دلش خواسته از GTA V اطلاعات داده و جزئیات زیادی را فاش کرده است

طبق اطلاعات به دست آمده بازی تنها یک شخصیت قابل بازی خواهد داشت که او هم نامش Albert De Silva (آلبرت د سیلوا) است. او یک مرد پولدار است که در تریلر اولیه ی بازی هم دیدیمش. Albert De Silva عضو یکی از گروه های خلاف کار شهر وایس سیتی است، اسپانیایی است و پسری به نام Kevin (کوین) دارد. کوین هم یک پسر تنبل بی مصرف و طرفدار بازی های اکشن اول شخص به خصوص COD است که در طول بازی هم فحش های نژاد پرستانه ی زیادی می دهد اما از آلبرت تعریف و تمجید زیادی می کند. در ضمن گفته شده آلبرت در پایان بازی هم نخواهد مرد (بر خلاف دو قهرمان دو بازی قبلی راک استار).

اسلحه ها واقع گرایانه تر شده اند. مثلاً وقتی از بیرون پنجره ی یک ماشین شروع به تیراندازی می کنید با توجه به سرعت ماشین لرزش دوربین هم بیشتر می شود و هرچه لرزش دوربین بیشتر شود برای هدف گیری کارتان سخت تر خواهد شد.

گفته شده بازی در ماه می سال ۲۰۱۳ منتشر می شود. تاریخ انتشار دقیق گفته نشده چون هنوز حداقل ۶ ماه دیگر باقی مانده تا مراحل ساخت بازی به طور کامل سپری شود. با این حال گقته شده یک دموی قابل بازی هم در نمایشگاه E3 به نمایش در می آید.

تعقیب و گریز ماشین های پلیس هم واقعی تر شده و دیگر فقط در حد رانندگی و فرار های آسان از دست پلیس نیست و بستگی به این دارد که پلیس در چه سطحی (تعداد ستاره های روشن شده) در تعقیب شما باشد. مثلاً نیرو های پلیس ممکن است از سپر های ضد شورش و فلش بنگ ها (نارنجک های دود زا) در حین مقابله با شما استفاده کند. همچنین اگر پلیس با تراز ۴ ستاره به دنبالتان باشد خبرش از طریق رادیو به چند ایستگاه پلیس دیگر هم داده خواهد شد.

ایستگاه های رادیویی گزارش ترافیک را می دهند که واقعاً هم آمار درستی است و الکی نیستند. بنا براین مثلاً اگر شما نمی دانید که باید از کدام مسیر به هدف برسید می توانید رادیو را روشن کنید و ترافیک ها را چک کنید. علاوه بر این ها گفته شده تعداد کانال های تلوزیونی In-game هم بیشتر شده است.

در دنیای زیر زمینی بازی می توانید مواد مخدر، اسلحه و ماشین های غیر قانونی را خرید و فروش کنید (البته فقط در بخش تک نفره).

قهرمان داستان یعنی Albert De Silva می تواند مواد مخدر استعمال کند که این در گیم پلی هم تاثیر گذار خواهد بود. البته سیگار کشیدن مشکل آنچنانی ندارد هر چند ممکن است باعث شود تا پلیس با سطح یک ستاره به دنبالتان بیفتد. در کنار این ها اگر سرعت مجاز را در حین راننگی رعایت نکنید پلیس به دنبالتان خواهد افتاد و تصادف های شدید هم از خط سلامتی تان کم می کند.

نقشه ی بازی ۵ برابر بزرگی نقشه ی GTA IV است و تقریباً نصف نقشه مربوط به شهر Los Santos می شود (یعنی وسعت این شهر تقریباً ۲٫۵ برابر لیبرتی سیتی در GTA IV است). نقشه ی بازی به سه بخش مجزا تقسیم می شود.

هواپیما ها قابل سوار شدن هم هستند، از هواپیمای جنگی World War 2 گرفته تا جت های شخصی.

اتومبیل ها و سلاح ها قابل Customise کردن هستند مثلاً می توانید به ماشین تان نیتروژن اضافه کنید.

در بخش چند نفره بازی تا ۳۲ نفر را بر روی ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ پشتیبانی می کند اما در مورد نسخه ی PC چیزی مشخص نیست. درست مثل سرخ پوست مرده: رستگاری بازی کننده ها می توانند برای خودشان گروه درست کنند. این گروه ها از طریق جمع آوری امتیاز تجربه درجه بندی نمی شوند بلکه از طریق شهرت (خوشنامی) یا Reputation رتبه بندی خواهند شد. با گروه خود می توانید کار های مختلفی انجام دهید از دزدی یک ماشین لباس شویی گرفته تا نفوذ به یک پایگاه نظامی و دزدیدن طرح های سلاح های جنگی. سردسته ی هر گروه هم کنترل بیشتری بر روی گروه خود دارد و می تواند اعضای گروه خود را به میل خود درجه بندی کند و کار های خاصی را به آن ها بسپارد. همچنین هر گروه می تواند محدوده و منطقه ی خاصی را به عنوان قلمروی خود در نظر بگیرد (البته فقط در شهر Los Santos).

-

تا تاییدیه ی رسمی این گفته ها فعلاً باید صبر کنیم البته واقعی بودن این شایعات اصلاً دور از ذهن نیست
دنیای بازی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد