پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

وقوع تغییرات گسترده در ساختار یاهو

به گزارش پایگاه خبری گرگان کامپیوتر وبه نقل از مجله بایت بر اساس گزارش‌های منتشر شده از منابع مختلف خبری، غول اینترنت یاهو در نظر دارد تا در ساختار داخلی خود دست به اصلاحات گسترده از جمله اخراج هزاران نفر از کارمندان خود بزند. خبرها حاکی از آن است که این تغییرات گسترده توسط مدیرعامل جدید این شرکت اسکات تامسون در حال کلید خوردن است.

بسیاری از این تغییرات که به احتمال زیاد پیش از اتمام این ماه میلادی اعلام خواهد شد،

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید



در بخش تولیدات یاهو اتفاق خواهد افتاد به خصوص در بخش‌هایی که این شرکت در اجرا، پشتیبانی و نگهداری آن‌ها دچار ضعف شده است.


در بین بخش‌های هدف‌گذاری شده نام بخش‌هایی همچون واحدهای روابط عمومی، بازاریابی و تحقیقات نیز به چشم می‌خورد.

اسکات تامسون اخیرا گروهی مشاور را پس از انجام مصاحبه‌های مختلف به خدمت گرفته تا بتواند روی مسئله رشد شرکت خود و همچنین یافتن مسیری که یاهو را پیشرفت دهد، تمرکز کند اما منابع خبری می‌گویند که بسیاری از این تغییرات ناگهانی توسط خود اسکات تامسون در حال شکل‌گیری است که از ابتدای سال جدید میلادی همزمان با تحویل سمت خود گرفته و مدیریت در یاهو را آغاز کرده است.

یکی دیگر از اقدامات اسکات تامسون که جنجال بسیاری را نیز برپا کرد، تهدید پایگاه اجتماعی فیس‌بوک به شکایت بر علیه این پایگاه در رابطه با نقض یکی از پتنت‌های یاهو بود که این عمل وی نه تنها در دره سیلیکون بسیار تقبیح شد بلکه توسط مهندسان یاهو نیز رد شد. چرا که مهندسان یاهو اعتقاد داشتند که سیاست‌ها باید به گونه‌ای باشند تا از این مالکیت‌های فکری دفاع شود نه آن که آن‌ها را به خطر اندازند.

اسکات تامسون همچنین با اتخاذ سیاست‌هایی قصد داشت تا نحوه و حجم فروش یاهو را در آسیا تغییر دهد که بر اساس گزارش پایگاه All Things D مجموعه اقدامات وی باعث منصرف شدن پایگاه چینی Alibaba و گروه ژاپنی Softbank از خرید سهام این شرکت شد. هر چند گفته می‌شود که مذاکرات خرید سهام شرکت یاهو توسط این دو شرکت می‌تواند مجدد از سر گرفته شود.

تامسون اعلام کرده است که در کنار این تغییرات که در جهت کاهش هزینه‌های بسیار زیاد یاهو انجام می‌شود، اتفاقات مهمی نیز در آینده برای آن رخ خواهد داد که البته از اعلام جزئیات آن خودداری کرده است.

یکی از سخنگوهای یاهو به این اقدامات که اخیرا در حال انجام است اشاره کرده و گفت: تیم مدیریت یاهو در حال انجام تغییرات گسترده‌ای در یاهو هستند اما به این دلیل که این تصمیمات تا کنون اجرایی نشده از اظهار نظر خودداری می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد