پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

یک CD رام مجازی

در بسیاری از مواقع شما می‌توانید با استفاده از یک نرم‌افزار همان کاری را انجام دهید که از یک سخت‌افزار انتظار دارید، البته این مورد به طور کامل به صورت برعکس هم امکان‌پذیر است.

در این هفته قصد داریم به شما نرم‌افزاری را معرفی کنیم که برای شما کار یکی از سخت‌افزارهای مهم رایانه‌تان را انجام داده و برای شما این امکان را به وجود آورد که دیگر نگران خراب شدن عملیات آن نباشید.

این نرم‌افزار که MakeBit Virtual CD/DVD نام دارد به شما در این راه کمک بسیاری خواهد کرد. شاید یکی از مشکلات بزرگ کاربران رایانه‌ای حال حاضر، نداشتن یک دستگاه کپی روی رایانه‌شان است.

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

به همین دلیل این دسته از افراد در بیشتر مواقع برای اجرای یک بازی یا نرم‌افزار که به CD یا DVD نیاز دارد، دچار مشکل می‌شوند.

در این صورت اگر یک برنامه بازی یا نرم‌افزاری برای نصب نیاز به چند دیسک داشته باشد، این دسته از کاربران از نصب آن بی‌بهره خواهند ماند. راه چاره‌ای که برای این دسته از کاربران در نظر گرفته شده استفاده از یک درایو مجازی است.

درایوهای مجازی این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا با استفاده از Image، فایل‌هایی را که در یک CD یا DVD وجود دارد، بدون استفاده از کپی و انتقال روی دیسک از محتویات آن‌ها استفاده کنند. در این صورت کافی است که شما یک نرم‌افزار کپی کننده را برای تهیه Image روی رایانه خود نصب کرده و با تهیه فایل Image از هر دیسک و اجرای آن در درایو مجازی خود، نیاز خود را از هرگونه سخت‌افزار دیگر از میان ببرید. شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار Virtual CD/DVD به آسانی برای خود درایوهای مجازی مختلفی را بسازید. این درایوها را می‌توانید برای CD یا DVD تهیه کنید و پس از آن با کمک همین نرم‌افزار هرگونه فایلی را که Image گرفته‌اید، اجرا کنید. علاوه بر این موارد این نرم‌افزار امکانات دیگری را هم در اختیار شما قرار خواهد داد. از جمله این‌که با استفاده از آن می‌توانید بیش از 20 درایو مجازی در سیستم خود ایجاد کنید. این نرم‌افزار توسط شرکت MakeBit طراحی و ساخته شده و تا کنون برنده 5 جایزه از وب‌سایت‌های نرم‌افزاری شده است. از دیگر توانایی‌های این نرم‌افزار می‌توان به این مورد اشاره کرد که امکان اجرای هر گونه بازی و هر نوع اطلاعات دیگری را در دیسک‌های مجازی CD و DVD در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این مورد شما با کمک این نرم‌افزار می‌توانید به اطلاعات و درایوهای مجازی در شبکه هم دسترسی داشته و آن‌ها را به اشتراک هم بگذارید. همچنین شما با استفاده از Virtual CD/DVD می‌توانید این امکان را داشته باشید تا سرعت دیسک‌های مختلف را به آسانی کنترل کرده و دیسک‌های خراب را در درایوهای مجازی ترمیم کنید.

این نرم‌افزار از فرمت‌های مختلف Image مانند VCD ، NRG ،MDF ،IMG ،UDF و ISO پشتیبانی کرده و با نسخه‌های ویندوز هفت، ویستا، ایکس‌پی، 2003 و 2000 سازگار است. شما می‌توانید این نرم‌افزار را از نشانی

http://www.softpedia.com/get/C...om/MakBit-Virtu

al-CD-DVD.shtml

دریافت کنید.

منبع:مجله بایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد