پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

معرفی مفیدترین سرویس های گوگل برای استفاده روزانه(قسمت دوم)

اکثر کاربران در هر کجای دنیا ، به صورت روزانه از محصولات رایج و معروف گوگل مثل موتور جستجو ، جی میل ، یوتیوب و … استفاده می کنند.

  اما کمتر کسی است که از ابزارهای جانبی دیگر گوگل که شامل ده ها ابزار مختلف کاربردی است ، استفاده نماید. از این گذشته تمام این سرویس ها و خدمات به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و می توان از این ابزارها به صورتی عالی برای نیازهای آنلاین خود استفاده برد.
 

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید


7- Google Docs

توسط این سرویس می توانید اسناد متنی خود را در آن که تقریبا شبیه Office Word است قرار داده و ذخیره کنید و با اتصال به اینرنت از هر جایی به آنها دسترسی داشته باشید.

8- Google Art Project

با استفاده از این سرویس می توانید به موزه های سراسر جهان سفر کرده و شاهکارهای هنری را با زوم و کیفیت بسیار بالا در مرورگر خود تماشا کنید. البته لذت تماشای موزه ها و هنرهای موجود در آنها با یک سرعت اینترنت خوب و عالی دلچسب خواهد بود.

9- Google Shopper

این سرویس خدماتی به کاربران کمک می کند تا اطلاعات مورد نیاز در مورد یک محصول خاص در اینترنت را بیابد. شما می توانید با چند کلیک ساده از قیمت و مشخصات کالا اطمینان حاصل کرده و یک لیست خرید برای خود ایجاد و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

10- Google Voice Actions

این ابزار آنلاین به شما این امکان را می دهد که با گوشی اندروید خود و با استفاده از صدای خود آن را کنترل و مدیریت کنید. می توانید با این سرویس با صدای خود تماس بگیرید ، پیام ارسال کنید و کارهای دیگر.

11- Google Books

سرویس کتاب الکترونیکی گوگل یکی از بهترین سرویس های گوگل است که مرجعی از کتاب های مختلف و مجلات گوناگون است که به فرمت دیجیتالی اسکن شده اند و در دیتابیس گوگل قرار دارند و می توان مقالات و کتاب های مختلف را که در دیتابیس آن است جستجو کرده و به متن آنها دسترسی داشت.

12- Google News

سرویس خبری گوگل به کاربران امکان رصد و جستجو اخبار روز دنیا را می دهد. این اخبار اکثرا از درون سایت ها و وبلاگ های پربازدید جمع آوری شده و به کاربران نمایش داده می شوند.

13- Google Finance

اگر شما یک تاجر یا سرمایه گذار هستید و نیاز به دانستن و تجزیه و تحلیل بازار هدف خود دارید ، می توانید از این سرویس استفاده کرده و اخبار مرتبط با کسب و کار خود و آمارها و اطلاعات مربوط به بازار را دریافت کنید.

شما از کدام سرویس های گوگل استفاده می کنید ؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد