پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

فیلم سینمایی بر اساس “بازی های Ubisoft”

چندوقت پیبش خبر هایی منتشر شد که نشان دهنده ی ساخت یک فیلم سینمایی بلند از سری زیبای Assassin Creed می شد. حال پایگاه خبری گیم اسپات اطلاعات جدیدی از این فیلم درحال ساخت بر اساس یکی از شماره های بازی Assassin Creed، منتشر کرده است.

به گفته ی گیم اسپات، بازیگر انتخاب شده برای این فیلم سینمایی، Michael Fassbender نام دارد که در فیلم هایی هم چون X-Men: First Class و Inglourious Basterds اثر متفاوت از تارنتینو، ایفای نقش کرده است.


برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

البته خبر هایی نیز به گوش می رسد که Michael Fassbender به عنوان نقش اصلی بر روی صحنه نخواهد رفت ولی یکی از بازیگر های فیلم سینمایی Assassin Creed خواهد بود و هم چنین به عنوان دستیار تهیه کننده در این فیلم نیز شناخته می شود.

به گفته ی Jean-Julien، مدیر ارشد بخش یوبی سافت Pictures، این بازیگر یعنی Michael Fassbender، اولین انتخاب ما برای نقش اصلی در سری اساسینز کرید است.

سال پیش ششرکت یوبی سافت با سونی صحبت هایی را مبنا بر ساخت چند فیلم سینمایی بلند از سری بازی های اساسینز کرید را به میان آوردند . بر اساس گزارش هایی از مجله ی واریتی، این صحبت ها در مرحله ی نظریه هستند و هنوز هیچ تصمیمی بر این مبنا و ساخت سری های مختلف از بازی اساسینز گرفته نشده است.

اما شرکت یوبی سافت این طور که به نظر می رسد، می خواهد به صورت مستقل یکی از شماره های این بازی سوم شخص را بر روی پرده های سینما ببرد.

بخش یوبی سافت Pictures، قبل از صحبت هایی با شرکت سونی در باره ی ساخت فیلم، به دنبال یک نویسنده و کارگردان مناسب می گشت تا پروژه ی ساخت این بازی رایانه ای به فیلم را کلید بزند.

جالب است بدانید که علاوه بر پروژه ی یاخت بازی رایانه ای بر اساس یکی از عنوان های موفق و پر فروش یوبی سافت، قرار است عنوانی دیگر با نام Raving Rabbids که این بازی نیز از جمله بازی های خوب شرکت یوبی سافت می باشد و زیر مجموعه ای از بازی ریمن است، به صورت یک انیمیشن بر روی آنتن برود.

ساخت فیلم های بلند بر اساس سری های تام کلنسی با نام های Splinter Cell , Ghost Recon  نیز توسط شرکت یوبی سافت تایید شده است.  ساخت فیلم سینمایی از روی بازی رایانه ای خیلی موفق نبوده است، اما ما نمونه هایی هم داریم که در این زمینه توانسته اند به فروش خوبی دست پیدا کنند. از جمله فیلم هایی هم چون Tomb raider و سایلنت هیل که یک شماره ی جدید از آن بر اساس نسخه ی سوم از بازی در ماه های آینده به صورت سه بعدی بر روی پرده خواهد رفت.آخرین نسخه از بازی Assassin Creed در امتداد جنگ انقلابی آمرکیا اتفاق می افتد و در اکتبر ۳۰ برای Xbox360، Ps3 و کامپیوتر های خانگی عرضه می شود.

سیستم پیشنهادی برای اجرای AC 3

  • Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2 3800+ (Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better recommended)
  • RAM: 2 GB (3 GB recommended)
  • Video Card: 256 MB DirectX 10.0?compliant video card or DirectX 9.0?compliant card with Shader Model 3.0 or higher (512 MB video card recommended) (see supported list)*
  • Sound Card: DirectX 9.0 or 10.0 compliant sound card (5.1 sound card recommended)
  • DirectX Version: DirectX 10.0 libraries (included on disc)
  • DVD-ROM: DVD-ROM dual-layer drive
  • Hard Drive Space: 12 GB
  • Peripherals Supported: Keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد