پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

ده نرم‌افزار امنیتی کوچک (دانلود رایگان) - قسمت اول

اهمیت امنیت سیستم‌های کامپیوتری خصوصاً سیستم‌هایی که از اطلاعات محرمانه استفاده می‌کنند، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. وظیفه‌ کاربران این است که سیستم را از هرگونه تروجان، ویروس و نرم‌افزار مخرب حفظ نمایند. ابزارهای فراوانی برای محافظت از سیستم‌های خانگی وجود دارد که غالباً کاراترین آن‌ها نرم‌افزارهای کم حجمی هستند که ویژگی‌ها و قابلیت‌های در خور توجهی دارند. در این مقاله به معرفی ده نرم‌افزار کم حجم می‌پردازیم که وزن هر کدام از آن‌ها به 5 مگابایت نمی‌رسد و برای کارایی سیستم فوق‌العاده هستند.


برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید


System Security Guard 3.1.0 portable
حجم: 3,33 مگابایت

ممکن است به دلایل مختلف به این نتیجه رسیده باشید که سیستم‌تان با فایل‌های مخرب، بدافزار‌ها یا ویروس‌ها آلوده شده است. با وجود این‌که نمی‌دانید کدام روش برای اسکن و مشکل‌یابی سیستم مناسب است، به دنبال نرم‌افزاری برای خلاص شدن از این وضعیت می‌گردید. System Security Guard  می‌تواند گزینه خوبی برای بررسی سیستم شما باشد. هر چند در انتها این نرم‌افزار به شما فهرست موارد مخرب را نشان می‌دهد تا به صورت دستی اقدام به پاک کردن آن‌ها کنید اما به همین اندازه هم می‌تواند منبع مفیدی برای سیستم شما به حساب بیاید. این نرم‌افزار برای شناسایی بدافزارها از پایگاه داده آنلاین خود استفاده می‌کند. بنابراین شانس یافتن نرم‌افزارهای مخرب جدید در این نرم‌افزار بیشتر از سایر نرم‌افزارهای آفلاین است.

دانلود نرم‌افزار




Encryption Wizard 3.3.4
حجم: 1,24مگابایت

نرم‌افزار Encryption Wizard یک ابزار عالی برای حفاظت محرمانه از سیستم شماست. حجم فوق‌العاده پایین این نرم‌افزار از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است. در واقع نرم‌افزار Encryption Wizard برای کارهای خاص طراحی شده بود اما استفاده از آن برای کاربران دیگر رایگان است و شما نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. کد‌های این نرم‌افزار بر اساس جاوا است. اگر با کامپیوترهای متفاوت کار می‌کنید، کافیست فایلی با عنوان EW-Public-3.3.4.jar را از فایل دانلود شده این نرم‌افزار انتخاب و روی حافظه فلش خود کپی کنید. بعد از این فلش مورد نظر را به هر سیستمی که نصب کنید، قادر است به خوبی از آن سیستم محافظت نماید. نرم‌افزار موجود هیچ‌گونه محدودیتی برای سیستم‌های مک، لینوکس و ویندوز ندارد.

دانلود نرم‌افزار  




Free USB Guard 1.30
حجم: 248 کیلوبایت


USB drives یک ابزار  راحت آسان و قابل حمل است که به راحتی می‌توان آن را روی هر سیستمی نصب کرد. با این حال اگر آن را جایی رها کنید، همه می‌توانند به اطلاعات شما دست پیدا کنند. نرم‌افزار Free USB Guard یک ابزار بسیار مفید است که به طور خودکار بعد از نصب می‌تواند از سیستم شما محافظت و بر عملکرد ورودی‌های آن نظارت داشته باشد. مثلاً اگر یک دیسک نوری را درون درایو نوری قرار دهید، این برنامه به طور خودکار به شما هشدار می‌دهد.

دانلود نرم‌افزار  




ESET Rogue Applications Remover 1.0.2.0
حجم: 2,57 مگابایت

اگر سیستم شما به یک تروجان سمج حساس شده است، ممکن است احساس سردرگمی و ناراحتی داشته باشید. در عین حال هر کس ممکن است یک بسته امنیتی را به شما پیشنهاد بدهد. پیشنهاد ما به شما این است که این نرم‌افزار را روی سیستم نصب کنید. چون به خوبی امتحان خود را پس داده است. این نرم‌افزار را برای مواقع اضطراری روی سیستم خود داشته باشید.

دانلود نرم‌افزار



FolderChangesView 1.0.0.0
حجم: 92 کیلوبایت

اگر هارددیسک شما به طور منظم قفل می‌شود و امکان دستیابی به آن را ندارید، ممکن است از طرف یک ویروس یا بدافزار تهدید شده باشید. با نصب این نرم‌افزار می‌توانید علت مشکل و راه‌حل‌های آن ‌را مشاهده کنید. برای این کار نرم‌افزار را نصب کنید و بعد از آن درایو مورد نظر را انتخاب کنید تا شروع به اسکن کند. با این کار به سرعت می‌توانید مشکل را پیدا کنید.  FolderChangesView اطلاعات تکمیلی در مورد منشاء مشکل را به شما می‌گوید. این اطلاعات می‌تواند نام ویروس، مسیر یک فایل و ... باشد.

دانلود نرم‌افزار

منبع:ماهانه شبکه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد