پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر
پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

پایگاه خبری فناوری اطلاعات(Id: پیشگامان کامپیوتر)

ترفندهای روز.خبرهای ازدنیای تکنولوژی.خبرهایی از دنیای گیمرها.رفع مشکلات شمادرکامپیوتر

ده نرم‌افزار امنیتی کوچک (دانلود رایگان) - قسمت پایانی

اهمیت امنیت سیستم‌های کامپیوتری خصوصاً سیستم‌هایی که از اطلاعات محرمانه استفاده می‌کنند، از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. وظیفه‌ کاربران این است که سیستم را از هرگونه تروجان، ویروس و نرم‌افزار مخرب حفظ نمایند. ابزارهای فراوانی برای محافظت از سیستم‌های خانگی وجود دارد که غالباً کاراترین آن‌ها نرم‌افزارهای کم حجمی هستند که ویژگی‌ها و قابلیت‌های در خور توجهی دارند. در این مقاله به معرفی ده نرم‌افزار کم حجم می‌پردازیم که وزن هر کدام از آن‌ها به 5 مگابایت نمی‌رسد و برای کارایی سیستم فوق‌العاده هستند..

برای مشاهده ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

KeyScrambler Personal 2.9.2
حجم: 3,39 مگابایت

تروجان‌ها برنامه‌های مخرب مخفی هستند که روی سیستم شما نصب می‌شوند و اطلاعات کاری و شخصی شما را به دیگران و شرکت سازنده منتقل می‌کنند. یک ابزار دقیق باید سیستم شما را از تروجان محافظت کند. نرم‌افزار ششم مورد معرفی ما می‌تواند به بهترین شکل سیستم شما را مراقبت کند. هرچند این نرم‌افزار روی مرورگر‌های اینترنت‌اکسپلورر و فایرفاکس بهتر عمل می‌کند اما پیشنهاد ما این است که آن را روی سیستم خود نصب کنید. اگر از مرورگرهای سافاری یا گوگل کروم استفاده می‌کنید، نرم‌افزارهای مشابه مانند QFX می‌تواند مشکل شما را حل کند.

دانلود نرم‌افزار


PC On/Off Time 3.0.0.0
حجم: 540 کیلوبایت

فردی از سیستم شما استفاده می‌کند؟ مطمئن هستید مدت زمانی که کامپیوتر خود را خاموش می‌کنید، فرد دیگری از آن استفاده نمی‌کند؟ ممکن است سیستم شما توسط افرادی مورد تهدید قرار بگیرد. یک روش بسیار خوب برای دانستن زمان و ورود و خروج از سیستم شما این است که نرم‌افزار کوچک و سبک PC On/Off Time را نصب کنید تا زمان‌های روشن و خاموش بودن سیستم را به شما اطلاع دهد.

دانلود نرم‌افزار




FreeFixer 0.62
حجم:  3,37 مگابایت

ممکن است سیستم شما آلوده شده باشد و ندانید! نیاز به نرم‌افزاری دارید تا بتوانید به بهترین شکل از سیستم خود مراقبت کنید. این نرم‌افزار پس از نصب شما را از نرم‌افزارهای مخرب آگاه می‌کند. همچنین قادر است با کنترل روی هرگونه از اجزای سیستم نظیر برنامه‌ها و مرورگرها و ... کنترل کلی بر سیستم داشته باشد. اگر حدس می‌زنید که یک برنامه خاص تولید مشکل کرده است، توسط این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی آن را حذف کنید. در این مورد توجه داشته باشید که برنامه‌های سیستمی یا سودمند خود را به اشتباه حذف نکنید.

دانلود نرم‌افزار



TinyWall 2.0
حجم: 1,05 مگابایت

فایروال یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید روی سیستم نصب باشد. این نرم‌افزار به عنوان یک فایروال مفید از سیستم شما مراقبت می‌کند. هنگام نصب برنامه‌ای روی سیستم این نرم‌افزار به راحتی بدون وجود پاپ‌آپ‌های مزاحم از سیستم شما مراقبت می‌کند. البته گذر از این نرم‌افزار آن‌قدر سخت است که به خاطر نظارت‌های دقیق گاهی ممکن است برنامه‌های مفید را نیز به عنوان مخرب تشخیص و هشدار دهد.

دانلود نرم‌افزار


F-Secure Easy Clean 1.2
حجم: 3,97 مگابایت

هیچ نرم‌افزاری به طور صددرصد پاسخگوی حملات ویروسی و مخرب نیست اما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی این مشکل را تا حدی کنترل کنید. آخرین نرم‌افزار از مجموعه برنامه‌های امنیتی کم حجم یک برنامه قابل حمل است که نیازی به نصب ندارد. کافیست آن را روی یک حافظه فلش USB کپی کنید. این کار می‌تواند هر دستگاهی را که حافظه USB به آن نصب است را محافظت کند. کافیست پس از اتصال USB روی کلید اسکن کلیک کنید تا این نرم‌افزار روی سیستم شما نظارت داشته باشد.


دانلود نرم‌افزار 

قسمت اول مقاله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد